jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hey, jij weer! Vandaag niet tot midden in de nacht hoor. Ben je er al achter wie ik ben?
Maar jij bent dus daadwerkelijk een kloonquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hey, jij weer! Vandaag niet tot midden in de nacht hoor. Ben je er al achter wie ik ben?
net of ik dat ga vertellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef Ajam het volgende:
[..]Ik ben zeer benieuwd dan, wat je bedacht hebt. Laat maar komen.
quote:
Haha, nee, ik heb laatst tot een uur of twee 's nachts een - wat was het eigenlijk. Discussie? Spel? - met hem gevoerd, gespeeld over mijn al dan niet kloon-zijn. Hij blijft er van overtuigd dat ik er eentje ben. Dus ik ben benieuwd wie ik dan mag zijn van hemquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar jij bent dus daadwerkelijk een kloon
Eet smakelijkquote:
dat zou pas tof zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:49 schreef Ajam het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Dat ik een kloon van jou ben
Niet als je er tot diep in de nacht mee in discusie gaat das meer schrizofoniequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet als je er tot diep in de nacht mee in discusie gaat das meer schrizofonie
Hahaha, ja , dan hadden ze beter samen kunnen gaan knuffelen ipv discussiėrenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef Ajam het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd iemand om mee te praten, of te kroelen...
en je zou, net als je evenbeeld, perfect zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:50 schreef Ajam het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd iemand om mee te praten, of te kroelen...
wacht nog ff op jequote:
Wat heet perfect..?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en je zou, net als je evenbeeld, perfect zijn
Schijnt wel in te zijn he, dure auto huren/proefrijden en dan crashen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:40 schreef Ajam het volgende:
Agent crasht exclusieve Ferrari tegen boom
Lamborghini ramt Arnhemse bushalteBoys with toys...
die heb ik, daarom ben ik perfectquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:54 schreef Ajam het volgende:
[..]
Wat heet perfect..?
Ik vind het juist perfect als er ook kleine minpuntjes aan zitten om van te houden
Hoop niet voor hem dat het een date wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Schijnt wel in te zijn he, dure auto huren/proefrijden en dan crashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |