En daarna Klutsquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Probeer het gewoon voor de lol nog een keer bij Ajam
Huh?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ajam is een kloon van een mannelijke fokker denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Owwww...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
makkelijk wel, maar ik denk dat ik dan toch even gewoon recht voor zijn raap moet zijn.. Heksehiel... Neuken?
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ajam is een kloon van een mannelijke fokker denk ik.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ajam is een kloon van een mannelijke fokker denk ik.
Verbaast dat er niemand reageertquote:
Zoals de waard is...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik kan mijn gezicht hier niet laten zien of jullie vallen over mijn wel-of-niet-kloon-zijn
Komen er zoveel klonen hier dan? Vanwaar die schaamte voor het single-zijn
Sedan.quote:
Ik heb wel klonen ja, maar die kennen mensen ook, dus heb ik er niet bijster veel aan (heb ze om verschillende redenen btw )quote:
Ik vind het niet erg, je moet het zelf weten, ik gaf alleen maar aan dat ik het niet bij je zou proberen als ik Snuit wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:24 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ik kan mijn gezicht hier niet laten zien of jullie vallen over mijn wel-of-niet-kloon-zijn
Komen er zoveel klonen hier dan? Vanwaar die schaamte voor het single-zijn
geen idee eigenlijkquote:
Nee, dat noemen ze verdringen.quote:
Of het moet zijn dat snuit ook niet vies is van mannen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel klonen ja, maar die kennen mensen ook, dus heb ik er niet bijster veel aan (heb ze om verschillende redenen btw )
[..]
Ik vind het niet erg, je moet het zelf weten, ik gaf alleen maar aan dat ik het niet bij je zou proberen als ik Snuit was
[..]
geen idee eigenlijk
en mn quickquote zet mn quotes verkeerd om
Bedoelde eigenlijk jou niet. Wist niet eens dat je klonen had.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel klonen ja, maar die kennen mensen ook, dus heb ik er niet bijster veel aan (heb ze om verschillende redenen btw )
Ok, ik heb iets nieuws te leren. Wat zijn quickquotes en hoe werkt het?quote:geen idee eigenlijk
en mn quickquote zet mn quotes verkeerd om
Piemels wel, maar de rest van mannen, nee, daar ben ik niet vies van!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
Of het moet zijn dat snuit ook niet vies is van mannen?
is ie nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
Of het moet zijn dat snuit ook niet vies is van mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |