SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Hij heeft'm ondekt, we hebben 1 winnaar!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef Cardiff het volgende:
Klacht verloedering van het nivea Nederlands.
Dude![]()
Voor de rest eensch met klacht.
Volgensmij wist je het zelf niet eens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft'm ondekt, we hebben 1 winnaar!!!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ts had vandaag examen van Nederlands. Maar het was echt in en intriest om te zien op wat voor nivea er vragen werden gesteld. Ik zal een voorbeeld noemen.
Opdr1 Maak een nette brief over de sportkantine en nog wat blablabla.
Opdr2 Probeer je naam en klas zo goed mogelijk te spellen.
Klacht verloedering van het nivea Nederlands.
P.s Ik denk dat de meeste Fokkertjes deze klacht wel zullen delen. Immers hebben ze zelf ook allemaal VMBO gedaan.
Voor ik het vergeetWAT DE FAKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Kan wel lastig zijn hoor op het vmbo.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:36 schreef Rasher het volgende:
Ben blij dat je examen makkelijk is, dan scoor je hoger.
Wat is je favoriete merk zonnebrand-oliie ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ts had vandaag examen van Nederlands. Maar het was echt in en intriest om te zien op wat voor nivea er vragen werden gesteld.
Och gut, vreselijk. Nu begrijpt niemand de postquote:
Mensen die zich uit hun eigen onnozelheid proberen te lullenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die denken dat ik nivea echt bedoelde
Ga de gevatte jongen uithangen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die zich uit hun eigen onnozelheid proberen te lullen
Gaat niet lukken, maat.
Doe ik toch al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |