Pwnquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:22 schreef pindaplukker het volgende:
--knip-knip--
Sinds dat mijn oude provider Orange overgenomen is door T-mobile begon alle ellende.
Ik had een LG KF750 uitgekozen , Tip. KOOP NOOIT EEN LG.
Uiteindelijk een nieuw toestel mogen uitkiezen, vandaag binnen gekomen. Een Nokia 6500,...Wat een graf lelijke telefoon is dat.
Maar nu blijkt het microfoontje stuk te zijn, niemand verstaat me. Nu kan ik weer terug
En ik zit er nog een jaar aan vast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zojuist zó ontzettend hard moeten lachen om hoe droog die opmerking hierboven van je isquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:22 schreef pindaplukker het volgende:
klacht: Ik krijg alleen maar kanker telefoons van die kanker provider: Kanker-mobile, dat iedereen die daar werkt spontaan aids krijgt en wakker word met een dikke negerlul in hun kont.
Nou, toch nog iemand blij kunnen maken vandaag, kan ik weer met een gerust hart naar bedquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist zó ontzettend hard moeten lachen om hoe droog die opmerking hierboven van je is![]()
En nog eigenlijk. Echt tof hoe sommige zinnen me zo aan 't lachen kunnen maken.
Wel kut voor je overigens.
NEe, ik heb zelf T-Mobile maar ik heb dat nog nooit voortijdig opgezegd. Denk ook niet dat dat gaat of je moet je abonnement afkopen, maar dan kun je 't net zo goed houden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:56 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nou, toch nog iemand blij kunnen maken vandaag, kan ik weer met een gerust hart naar bed![]()
Niemand hier toevallig ervaring met het opzeggen van je abonnement bij tmobile ?
Ik hoop ook dat jij met een dikke negerlul in je kont wakker word morgen....Fuckfacequote:
Ik heb nog nooit van mijn leven een probleem gehad met T-Mobile. De fout ligt duidelijk bij jou.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:06 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat jij met een dikke negerlul in je kont wakker word morgen....Fuckface
Ik bemerk hier enige frustratiequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:06 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat jij met een dikke negerlul in je kont wakker word morgen....Fuckface
Hihihihihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:06 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Probleem ligt niet bij mij, ik heb hiervoor 4 jaar lang Orange gehad, nog nooit problemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven een probleem gehad met T-Mobile. De fout ligt duidelijk bij jou.
jaquote:
/threadquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef ForumGek het volgende:
Wat een loser ben je dat je al die fouten op T-mobile afschuift.
1: Als je zo'n rekening krijgt dan bel je even, alleen domme luit gaan ervan uit dat "het automatisch wel goed komt". Nou niet dus, als jij niet betaald, wordt je afgesloten. Of het nou om 0,01 euro gaat of 300. Doen systemen helemaal automatisch, komt geen persoon aan te pas.
Klacht 2 t/m 4: t-mobile heeft geen fuck te maken met LG of Nokia, daarom zit er ook fabrieksgarantie op.
Ik ben zeker niet pro T-mobile, en werk er ook zeker niet voor. Maar vind het nogal makkelijk hoe je je eigen stommiteiten op T-mobile afschuift.
Maar he, je zult wel niet beter weten!
Dit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef ForumGek het volgende:
Klacht 2 t/m 4: t-mobile heeft geen fuck te maken met LG of Nokia, daarom zit er ook fabrieksgarantie op.
Ik ben zeker niet pro T-mobile, en werk er ook zeker niet voor. Maar vind het nogal makkelijk hoe je je eigen stommiteiten op T-mobile afschuift.
Maar he, je zult wel niet beter weten!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:22 schreef pindaplukker het volgende:
klacht: Ik krijg alleen maar kanker telefoons van die kanker provider: Kanker-mobile, dat iedereen die daar werkt spontaan aids krijgt en wakker word met een dikke negerlul in hun kont.
quote:
Of ouderwets, bonnen met beltegoed halen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:36 schreef cvboer het volgende:
Tip voor TS, koop zelf een simlockvrij toestel, losse abbo erbij en klaar weer. Krent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |