Beetje rare vraag misschien, maar misschien zijn er meer mensen met hetzelfde probleem als mij...
Dat ik nog regelmatig mijn mond spoelde met listerine kreeg ik ook een gele aanslag op mn tong, daar was ik dus zo vanaf toen ik de tip van het poetsen kreeg.
quote:Dat werkt! doe ik ook altijd...
Op vrijdag 12 april 2002 13:27 schreef The_Matrix het volgende:
Je tong ook poetsen tijdens het tandenpoetsen?!
quote:haha lol
Op vrijdag 12 april 2002 14:49 schreef Troeltje het volgende:Ik heb nooit anders gedaan dan mn tong poetsen tijdens het tanden poetsen. Dat gaat prima met je tandenborstel, als je maar een beetje voorzichtig doet. Ik vind het ook niet meer dan logisch om dat te doen, aanslag op je tanden zit toch door je hele mond? Ik poets mn verhemelte ook.
quote:ja dat is niet prettig als je uitgaat lijkt mij zoals ik vanavond waarschijnlijk... dan poets ik m'n tanden en eet kauwgum en is die stank nog niet weg door die aanslag op je tong, overigens heb ik ook een tijdje m'n mond met listerine gespoeld maar ik weet niet of dat nu echt prettiger ruikt uit je mond al beweert het artikel op de verpakking van wel.
Op vrijdag 12 april 2002 15:06 schreef Troeltje het volgende:
Ik zou het maar wel schoonmaken.. als je uit je bek stinkt komt dat meestal door de aanslag op je tong
Dus het beste is met een klein theelepeltje je tong schoon te schrapen? nog nooit geprobeerd ik heb wel ns geprobeerd met wattenschijfjes dat gele weg te krijgen maar dat lukt niet. Maar na het tandenpoetsen dus eerst je tandenborstel schoonmaken en dan met een schone tandenborstel over je togn schrapen?
edit: ik poest dus gewoon, ben niet voozichtig aan het schrapen ofzo. Je tong kan best wat hebben, zolang het geen staalborstel is..
[Dit bericht is gewijzigd door Troeltje op 12-04-2002 16:01]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |