Ja ik ook, maar we hadden zo veel lol dat we maar niet zijn gegaan, heb echt in tijden niet zo gelachen als toenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel, was er nog niet aan toegekomen
Spontane acties![]()
Japans![]()
Maar ik vind cabaret ook best leuk
Okee, thnx enne.... thnxquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
Lieg niet*
Zeker, en super lief
Ik vond 't lief van jeHij heeft een heel mooi plekje gekregen
Als je advies wil als je binnenkort dateplannen hebt dan hoor ik het welquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Idd, je praat me een minderwaardigheidscomplex aan met zulke dates
'k heb um ff aangepastquote:
Ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je advies wil als je binnenkort dateplannen hebt dan hoor ik het wel
Als het ooit in een keer zover komt ben ik dit alweer vergetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee maar wel meetsquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat zijn toch ook geen dates
In dat geval, proefrit regelen in een A5 cabrio, en dan met zijn tweeën een stukje rijden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah jaIk vind een date gewoon met een man afspreken met wie ik nog geen echte vriendschap heb. Wil niet altijd zeggen dat dat ook romantisch is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Rip, volgende week ga ik met Crazy waarschijnlijk weer wat doen.. heb je nog tips?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik voor pietje snot mn prootje zitten aanpassenquote:
Nee, comedy cafe, stond toen in de planningquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval, proefrit regelen in een A5 cabrio, en dan met zijn tweeën een stukje rijden.Hehe, dan heb je Nouk in ieder geval al soppend naast je zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is ook leuk maar niet als eerste of tweede date vind ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:12 schreef kweli het volgende:
Ik zelf vind op de bank een film kijken ook prima. Maar vel vrouwen willen romantischer dingen doen. Maar dingen als een strandwandeling maken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar wel meets
wrom zijn dat geen dates dan!?!?
Ik heb kaartjes voor Guido besteldquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef Pien85 het volgende:
Nee, comedy cafe, stond toen in de planning
Zo, dat is een leuk concept!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dierentuin![]()
Nog een topdate: naar een ZOOmeravond in Artis gaan. Je kunt een pivknickmand reserveren en dan zaterdag avond er picknicken en ondertussen zijn er voorstellingen - muziek en toneel en zo. En de dieren natuurlijk
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Guido besteldmoet alleen nog iemand vinden die meewil
Welke locatie/buurt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rip, volgende week ga ik met Crazy waarschijnlijk weer wat doen.. heb je nog tips?!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval, proefrit regelen in een A5 cabrio, en dan met zijn tweeën een stukje rijden.Kan je dan niet beter gewoon een A5 cabrio huren ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MNRquote:
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |