quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt verkeerd gefluisterdhij is nu hier
Mijn macht is groot en verspreid tot alle hoeken van het landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
Ik zou niet eens op hem inpraten. gewoon zeggen: ok, je moet doen wat je wilt, maar weet dat dit de tigste keer is, en dat je nu niet meer terug hoeft te komen als het straks weer uit is. En wens hem verder een gelukkig leven. Althans, dat zou ik doen denk ik. Ik hoef geen opvulling te zijn tussen relaties in....
Jullie hebben gelijk..quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Ripley het volgende:
Ja, het is moeilijk om te accepteren dat sommige mensen waar je veel tijd, moeite en liefde in hebt gestopt totaal niet de moeite waard zijn eigenlijk. Dat vind ik ook, heb ik erg mee geworsteld. Maar uiteindelijk ben je beter af zonder ze
Verticaal of horizontaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeeee, hippe TT, hier moet ik gepost hebben, Streepjes zijn best prima
Hangt ervan af.. of ze li... Laat maarquote:
Dat was een "paar" topics terug dacht ik.quote:
Ik heb een keer gehad dat 3 vrienden van hem de vriendschap ozegden omdat z eliever met mij omgingen nadat het uit was. Dat was wel een tikje lulligquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben zo ook een vriend kwijtgeraakt, mijn vriend mocht hem niet, zijn vriendin mij niet
Nu hebben we weer een beetje conctactDat vind ik fijn, want we kennen elkaar inmiddels alweer 15 jaar
Toen we minder contact kregen, was dat na een vriendschap van 8 jaar en das toch wel moeilijk.
Nu vinden mijn vriend zijn vrienden mij heel leuk en zijn soms zelfs teleurgesteld als ik er niet ben
Ik zie bijna niemand meer van me moeder de kant van de familie je wendt er aan en gaat gewoon door met andere dingen contact is leuk maar geen mustquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben zo ook een vriend kwijtgeraakt, mijn vriend mocht hem niet, zijn vriendin mij niet
Nu hebben we weer een beetje conctactDat vind ik fijn, want we kennen elkaar inmiddels alweer 15 jaar
Toen we minder contact kregen, was dat na een vriendschap van 8 jaar en das toch wel moeilijk.
Nu vinden zijn vrienden mij heel leuk en zijn soms zelfs teleurgesteld als ik er niet ben
Moet je zo niet weg voor het ijs smeltquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hangt ervan af.. of ze li... Laat maar
* Jannuk wordt wel een beetje verdrietig als het maandag kutweer wordt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
en wat gaat het weer nou doen?
Eerst zeiden ze dat het goed werd en nu wordt het zondag en maandag weer niks geloof ik he?
dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat 3 vrienden van hem de vriendschap ozegden omdat z eliever met mij omgingen nadat het uit was. Dat was wel een tikje lullig
Waar komt dat vandaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zie bijna niemand meer van me moeder de kant van de familie je wendt er aan en gaat gewoon door met andere dingen contact is leuk maar geen must
Ik ga nergens heenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Moet je zo niet weg voor het ijs smelt
Ik mopperigquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk wordt wel een beetje verdrietig als het maandag kutweer wordt!
Yeps, moet je wel een goeie doorstart kunnen en durven maken!quote:
* duimelot ook!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk wordt wel een beetje verdrietig als het maandag kutweer wordt!
Is ook wel een beetje in mijn eigen voordeel: Drempels Weg!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:06 schreef Jannuk het volgende:
Yeps, moet je wel een goeie doorstart kunnen en durven maken!
Ik moedeloos als ik mini sloper binnen heb zit ie de hele dag achter die tv nou speet ie nog lekker buitenquote:
Slaquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:08 schreef Tegan het volgende:
Vanavond eten we, spareribsmet friet en <groente nog bedenken>.
Iemand een goed idee?
Lekkere salade?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:08 schreef Tegan het volgende:
Vanavond eten we, spareribsmet friet en <groente nog bedenken>.
Iemand een goed idee?
Heb je een nieuwe vriend, leuk man! hoest met de kids?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu vinden mijn vriend zijn vrienden mij heel leuk en zijn soms zelfs teleurgesteld als ik er niet ben
ga je spelletje met m doen of ergens heen indoor danquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik moedeloos als ik mini sloper binnen heb zit ie de hele dag achter die tv nou speet ie nog lekker buiten
Mooie stelling, ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
nee het wordt mooi weer het moet gewoon
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je spelletje met m doen of ergens heen indoor dan
nee het wordt mooi weer het moet gewoon
Ja (half jaar) en goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe vriend, leuk man! hoest met de kids?
Nee, maar ik vroeg me wel iets af...quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euhhhhh
backspace ik had er wel een maar doe m niet![]()
wordt mss verkeerd opgevat
dat heb ik ook!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euhhhhh
backspace ik had er wel een maar doe m niet![]()
wordt mss verkeerd opgevat
Je bent gelukkig ook niet nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]vertel, zo erg kan het toch niet zijn?
ik weet zeker dat we niet dezelfde hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
Hebben we dezelfde?
Geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, maar ik vroeg me wel iets af...
als je tegelijk twee leuke mannen leert kennen (of vrouwen) hoe lang mag je er dan over doen voor je ze dat laat weten, of tot je kiest...?
moet er meteen een kwestie van kiezen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg me wel iets af...
als je tegelijk twee leuke mannen leert kennen (of vrouwen) hoe lang mag je er dan over doen voor je ze dat laat weten, of tot je kiest...?
Ben blij voor je dat het goed met je gaat, nog veel contact/last met je ex?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja (half jaar) en goed
Ze zijn nu buiten aan het spelen en doen het goed op school enzo, ze mogen hem wel (gelukkig) en ze zijn stukken vrolijker dan voor ik weg was bij mn ex
in het kort dus
What else is new?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent gelukkig ook niet nieuwsgierig![]()
niet erg maar om misverstanden te voorkomen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]vertel, zo erg kan het toch niet zijn?
Zal toch wel meevallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet erg maar om misverstanden te voorkomen...
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet er meteen een kwestie van kiezen zijn
ga je (algemeen) ze dan beide neuken?
kan je niet beide leren kennen zolang beide er dan ook vanaf weten en zelf een keus hebben of ze dit willen of niet...
Eerst iedereen warm maken en dan terugkrabbelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet erg maar om misverstanden te voorkomen...
Nee, heeft een tijd geduurd, toen zei hij niets tegen me en draaide zelfs zn hoofd weg als ik wel iets zei, nam foon niet op enzo en nu doet ie ormaal, dus dat is mooi en hoop dat het zo blijftquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat het goed met je gaat, nog veel contact/last met je ex?
hmmm ik zou t zo niet aanpakkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is dat de een best wel claimerig is en heel bang om gekwetst te worden en dat ze 'daarom' niets over de ander zegt.
En geen geneuk, wel gezoen.
Vind het lastig en snap best dat je even af wil wachten, maar ze zegt: als ik het zeg tegen de een, is er al geen kans mee dat het iets wordt en ik wil hem niet meteen afschrijven...
Mja, en dan komt die andere kerel er later achter, dat kwetst hem toch veel meer? Typisch conflictvermijdend gedrag, daar komt zelden wat goeds uit. Denk ik dan hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is dat de een best wel claimerig is en heel bang om gekwetst te worden en dat ze 'daarom' niets over de ander zegt.
Vind het lastig en snap best dat je even af wil wachten, maar ze zegt: als ik het zeg tegen de een, is er al geen kans mee dat het iets wordt en ik wil hem niet meteen afschrijven...
Typische vrouwenlogica. Laat die kerel lekker zelf beslissen wat hij daar van gaat vinden en hoe hij er op gaat reageren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar goed, ze wil dr date met de ander nog even afwachten en daarna verder zienquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm ik zou t zo niet aanpakken
eerlijkheid is wel belangrijk, en stel ze kiest toch voor die een die ze anders kon afschrijven en die komt er later achter....
zowiezo iemand die direct claimt en je vast legt zou niets voor mij zijn
Dat ook jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Typische vrouwenlogica. Laat die kerel lekker zelf beslissen wat hij daar van gaat vinden en hoe hij er op gaat reageren.
Nou ja, ook niet zo'n ramp toch? Ik bedoel - die ene date zal niet echt het issue zijn lijkt mequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar goed, ze wil dr date met de ander nog even afwachten en daarna verder zien
Lijkt me ook. Als je dat al niet kan brengen lijkt het me een lastige vrouw om een relatie mee te hebben. Waarom ziet ze hem uberhaupt als zo'n zacht ei?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, ik vond het dus niet heel slim, maar okee
Gewoon zeggen dat je (nog) geen relatie hebt en dus ook nog gewoon met andere mannen omgaat lijkt mij het meest logisch, maar goed..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen voor het beste en anders kan ie gewoon de schijt krijgen. Jij hebt nu een beter leven!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, heeft een tijd geduurd, toen zei hij niets tegen me en draaide zelfs zn hoofd weg als ik wel iets zei, nam foon niet op enzo en nu doet ie ormaal, dus dat is mooi en hoop dat het zo blijft
Hij heeft zelfs niet raar gedaan toen ie hoorde van mn nieuwe
ik ben mn best aan t doen maar alles is al voorbij gekomenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:28 schreef Ripley het volgende:
Leuk vraagstuk btw JB, ik ga ook even stelling nadenken
Maar als anderen een brainwave hebben?
Wezep, "praten" met eerdergenoemde vriend.quote:
Nou ja, ik snap dat ze even wil kijken, misschien vindt ze dr date wel niks, maar ik snap gewoon heel de redenatie van je mond houden niet zo...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ook niet zo'n ramp toch? Ik bedoel - die ene date zal niet echt het issue zijn lijkt me
Hij vergeleek haar met een vlindertje dat af en toe zn vleugeltjes kwetst tijdens het rondfladderen door doornige struiken tot het neerkomt op een zacht plekje waar het behandeld kan worden zoals het verdient.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Als je dat al niet kan brengen lijkt het me een lastige vrouw om een relatie mee te hebben. Waarom ziet ze hem uberhaupt als zo'n zacht ei?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wezep, "praten" met eerdergenoemde vriend.
succesquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hopen voor het beste en anders kan ie gewoon de schijt krijgen. Jij hebt nu een beter leven!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij vergeleek haar met een vlindertje dat af en toe zn vleugeltjes kwetst tijdens het rondfladderen door doornige struiken tot het neerkomt op een zacht plekje waar het behandeld kan worden zoals het verdient.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij vergeleek haar met een vlindertje dat af en toe zn vleugeltjes kwetst tijdens het rondfladderen door doornige struiken tot het neerkomt op een zacht plekje waar het behandeld kan worden zoals het verdient.
Ik zat ook net over mn eten te denken, dat het misschien wel slim is om friet te halen ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:31 schreef kingmob het volgende:
Och, dan heb ik nog wel een breinbreker. Vandaag is mijn vrije dag, dus heb ik lekker uitgeslapen. Toen heb ik dus laat otnbeten en nog niet gelunched. en nu heb ik honger
ow ow, wat moet ik doen, nu eten, of nog even wachten en vroeg avondeten.
Ik weet het, een zwaar moreel dilemma...
Wachten en wat vroeger eten. Dan is het dubbel lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:31 schreef kingmob het volgende:
Och, dan heb ik nog wel een breinbreker. Vandaag is mijn vrije dag, dus heb ik lekker uitgeslapen. Toen heb ik dus laat otnbeten en nog niet gelunched. en nu heb ik honger
vroeg avond eten en straks nog een snackquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:31 schreef kingmob het volgende:
Ik zei al dat ie dan voor mij meteen afgedaan hadquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef Ripley het volgende:
[..]In welke kasteelroman had ie dat gelezen?
Ik wil maar aangeven waarom ze denkt dat hij een zacht ei isquote:
Honger zal wel trek zijn gewoon etenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:31 schreef kingmob het volgende:
Het is iig terechtquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei al dat ie dan voor mij meteen afgedaan had
[..]
Ik wil maar aangeven waarom ze denkt dat hij een zacht ei is
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou normaal al gegeten hebben (avondeten) rond deze tijd
een weekendje naar romequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Okay, ik heb een vraag
Hoe zou jullie ideale date er uit zien? (Qua dingen doen dus, niet qua wie je aan het daten bent)
Nou das een mooie, want die heb ik niet,. ligt echt aan wie er bij me isquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Okay, ik heb een vraag
Hoe zou jullie ideale date er uit zien? (Qua dingen doen dus, niet qua wie je aan het daten bent)
Ik vind het altijd leuk om iets te doen waar iemand enthousiast van wordt. Dus wat zij echt leuk vindt om te doen, desnoods is het paardrijden (ik ben doodsbang van die beesten).quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Okay, ik heb een vraag
en nu even serieus, euh dat verschilt, als t maar gezellig is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Okay, ik heb een vraag
Terrasje, strand/bos. lekker uit eten.. slaapmutsje en "maffen"quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Okay, ik heb een vraag
en als t nu ergens eind november isquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:42 schreef kingmob het volgende:
Moeilijk om te zeggen wat perfect zou zijn, als ik dat wist ahd ik het waarschijnlijk al eens gedaan.
Maar lekker eten en drinken op een mooie locatie met lekker weer. En dan een goed gesprek. Daar is niks mis mee
Saai he
Eigenlijk heel simpel (ga er ff vanuit dat het nog echt een date is en niet bijna relatie) lekker eten en dan nog super gezellig cafeetje opzoeken waar je dan ook naast elkaar kan zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Okay, ik heb een vraag
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Okay, ik heb een vraag
Het maakt mij eigenlijk heel weinig uit, laat haar meestal kiezen. Als het maar gezellig is. Voor de eerste date vind ik date waar je wat doet wel fijn. Hoef je niet de hele tijd te praten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Ripley het volgende:
Okay, ik heb een vraag
In november kan het ook lekker weer zijn, maar dan waarschijnlijk wel ergens binnen zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en als t nu ergens eind november is
Zonsopgang kijken op het strand? ga je dan met je rug naar de zee zitten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:44 schreef Ripley het volgende:
Mijn ideale date: Eerst lekker met zijn 2-en uit eten, liefst bij Blauw aan de Walen daarna lekker afspreken met een groepje vrienden en lekker dansen
En dan de zonsopgang kijken op het strand
en dan langs een crocs winkel terug wandelen naar de autoquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel (ga er ff vanuit dat het nog echt een date is en niet bijna relatie) lekker eten en dan nog super gezellig cafetje opzoeken waar je dan ook naast elkaar kan zitten
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:45 schreef kingmob het volgende:
Hmm, dansen, da's wel een goeie. Wil wel weer eens een vriendin die kan en wil dansen
Meer danquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Half acht - kwart voor zes. Lang genoeg geweest dacht ik zo, naar huis!
Gelijk je vrienden er bij betrekken, dat is toch niet bij date 1 danquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:44 schreef Ripley het volgende:
Mijn ideale date: Eerst lekker met zijn 2-en uit eten, liefst bij Blauw aan de Walen daarna lekker afspreken met een groepje vrienden en lekker dansen
En dan de zonsopgang kijken op het strand
Dat mag dan ook wel een keer vooruitquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Half acht - kwart voor zes. Lang genoeg geweest dacht ik zo, naar huis!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan langs een crocs winkel terug wandelen naar de auto
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gelijk je vrienden er bij betrekken, dat is toch niet bij date 1 dan
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:48 schreef Ripley het volgende:
Of een avondje naar de parade, dat vind ik ook geweldig en kan heel romantisch zijn
En terug lekker dansen op de discoboot
discobootquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:48 schreef Ripley het volgende:
Of een avondje naar de parade, dat vind ik ook geweldig en kan heel romantisch zijn
dan lees je meet ipv datequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
heb eigenlijk ook niet vaak gedate
(Jaja, kom je weer met die definitie, ik vind het pas een date als ik denk dat t meer kan worden en dat is als ik iemand meer dan leuk vind en dan maakt het sowieso al minder uit wat ik doe
De Parade! Dat is idd wel een uitstekende plek voor een eerste date!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:48 schreef Ripley het volgende:
Ah jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
(Jaja, kom je weer met die definitie, ik vind het pas een date als ik denk dat t meer kan worden en dat is als ik iemand meer dan leuk vind en dan maakt het sowieso al minder uit wat ik doe
Kunnen niet, maar dat geeft niets, ik doe gewoon waar ik zin in hebquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:45 schreef kingmob het volgende:
Hmm, dansen, da's wel een goeie. Wil wel weer eens een vriendin die kan en wil dansen
Ja, was nog ff aan het mailen met Bulgarije. En nu vlug de pc uit voor de volgende mail weer binnenkomtquote:
even mezelf quoten voor de editquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
(Jaja, kom je weer met die definitie, ik vind het pas een date als ik denk dat t meer kan worden en dat is als ik iemand meer dan leuk vind en dan maakt het sowieso al minder uit wat ik doeen dat komt niet zo vaak voor en onder meer versta ik gevoelens en niet sex
)
zo
Dat is meer een beschrijving van me laatste relatiequote:
akward voor jou dan mss wel maar voor je datequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]misschien niet op date 1 nee. Alhoewel, ik zou er niet zoveel moeite meehebben ook, maakt een date wat minder awkward
lolquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is meer een beschrijving van me laatste relatie
Jij bent een slingerpot, dus jij kunt hier juist dubbel scorenquote:
ho ho er zijn er meer dan zatquote:
ehmquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
Vraag geen stelling:
omschrijf je laatste date/ meet of hoe je het wil noemen.....
Je hebt van die al schoongemaakte bij de appie, en die zijn goed te doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik had juist niet zo'n zin in sla. Meer in spruitjes ofzo, maar die hebben we niet.
Again?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
Vraag geen stelling:
Ohja, zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij bent een slingerpot, dus jij kunt hier juist dubbel scoren
Dan doe je wat ik deed in het [Homo] topic, gewoon een linkje posten met de vraag waarom ze daar niet zitten. Er blijven er altijd wel een (paar) hangenquote:
Vooral met een beetje noodmuskaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt van die al schoongemaakte bij de appie, en die zijn goed te doeneigenlijk wel lekker zelfs
Ik was toch een date/meet? Of alleen maar gezellig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ehm
weet ik niet meer
ik weet niet wat ik als meet/date mee moet rekenen
Ja dat detail is niet te vergeten natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vooral met een beetje noodmuskaat
best moeilijk, zo'n omschrijving!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
Vraag geen stelling:
Die ga ik niet omschrijvenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was toch een date/meet? Of alleen maar gezellig?
M'n laatste echte date was naar de world-press tentoonstelling. Daarna nog wel af en toe met d'r afgesproken, maar dat was een aflopende zaak (helaas, leuk meisjequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
Vraag geen stelling:
verder niks gedaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
best moeilijk, zo'n omschrijving!
Leuke gesprekken en lekker gegeten, zoiets?
En bedanktquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verder niks gedaan?
waar gegeten?
kan toch wel uitgebreider....
quote:
Laatste date was dramatisch! 'vond het heel gezellig en wat hebben wij gelachen. Moeten we zeker vaker doen', zit je in de auto terug naar huis: 'ik vind je wel een beetje té gehandicapt'quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
Vraag geen stelling:
What the...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Laatste date was dramatisch! 'vond het heel gezellig en wat hebben wij gelachen. Moeten we zeker vaker doen', zit je in de auto terug naar huis: 'ik vind je wel een beetje té gehandicapt'
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Laatste date was dramatisch! 'vond het heel gezellig en wat hebben wij gelachen. Moeten we zeker vaker doen', zit je in de auto terug naar huis: 'ik vind je wel een beetje té gehandicapt'
![]()
Ik zie ut weer verkeerd.quote:
nou ja zegquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
![]()
Jij gaat voor de kwantiteit en niet voor de kwaliteit?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik zie ut weer verkeerd.
Ik sluit me bij je aan: hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en hoe meer dates, hoop ik erbij)
Wat een kutstreek. Net of je daar opeens achterkomt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
![]()
Jemig wat een kut actiequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
![]()
Laat ik maar ff zeggen dat ik erachter ben gekomen dat het een soort van doorsnee reactie is. Drom ben ik ook niet meer zo van datesquote:
Tsja, bij mij hoeven ze voor kwaliteit ook niet aan te kloppen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij gaat voor de kwantiteit en niet voor de kwaliteit?
Dierentuinquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin was leuk en redelijk onverwacht gevraagd worden om langs te komen, omdat ik toch in de buurt was (met kindjes) dat ie eten voor ons had gemaakt en mn oudste een lieveheersbeestje uit de vijver redde
En nu zeg ik alweer teveel denk ik
Je moet niet verbitterd worden hoor meis straks loop je de wel leuke mss wel misquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:05 schreef Tegan het volgende:
Ik doe niet aan daten. Ik vind ze toch nooit interessant/leuk genoeg.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Tsja, bij mij hoeven ze voor kwaliteit ook niet aan te kloppen.
kaartje gestuurd met één zinnetjequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:nou... maar....
Alsof jij niets te bieden hebt! Wat heb jij bij Pien gedaan?dat is toch wel bijzonder!
Juist jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik zie ut weer verkeerd.
Ik sluit me bij je aan: hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en hoe meer dates, hoop ik erbij)
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:02 schreef Jannuk het volgende:
Goffer, als ik eraan denk word ik weer kwaad (en verdrietig)
Heheh jij verzint te perfecte datesquote:
Lieg nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Tsja, bij mij hoeven ze voor kwaliteit ook niet aan te kloppen.
Ja doen! Aan wie ga je mij koppelen?quote:
Zeker, en super liefquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]nou... maar....
Alsof jij niets te bieden hebt! Wat heb jij bij Pien gedaan?dat is toch wel bijzonder!
Ik vond 't lief van jequote:
Jawel, was er nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Juist ja
[..]
Niemand leest mijn toffe date verhaal
Ooooh dat lijkt me tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dierentuin![]()
Nog een topdate: naar een ZOOmeravond in Artis gaan. Je kunt een pivknickmand reserveren en dan zaterdag avond er picknicken en ondertussen zijn er voorstellingen - muziek en toneel en zo. En de dieren natuurlijk
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:00 schreef Duimelot het volgende:
de laatste van mij was een weekendje efeteling, in slaapvallen3x een zelfde film opzetten en het drielanden punt maar das met iemand die ik al vaker gezien heb.
daarvoor voor het eerst een kinder meetmet mijn kids en zijn dochter. Naar de braderie geweest, bij springkussens en trampolines afentoe 3 tellen om tegen elkaar te praten, terrasje, mcdonnalds en spelletjes spelen thuis
Idd, je praat me een minderwaardigheidscomplex aan met zulke datesquote:
Ja ik ook, maar we hadden zo veel lol dat we maar niet zijn gegaan, heb echt in tijden niet zo gelachen als toenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel, was er nog niet aan toegekomen
Spontane acties![]()
Japans![]()
Maar ik vind cabaret ook best leuk
Okee, thnx enne.... thnxquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
Lieg niet*
Zeker, en super lief
Ik vond 't lief van jeHij heeft een heel mooi plekje gekregen
Als je advies wil als je binnenkort dateplannen hebt dan hoor ik het welquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Idd, je praat me een minderwaardigheidscomplex aan met zulke dates
'k heb um ff aangepastquote:
Ik zal aan je denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je advies wil als je binnenkort dateplannen hebt dan hoor ik het wel
Als het ooit in een keer zover komt ben ik dit alweer vergetenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee maar wel meetsquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat zijn toch ook geen dates
In dat geval, proefrit regelen in een A5 cabrio, en dan met zijn tweeën een stukje rijden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah jaIk vind een date gewoon met een man afspreken met wie ik nog geen echte vriendschap heb. Wil niet altijd zeggen dat dat ook romantisch is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Rip, volgende week ga ik met Crazy waarschijnlijk weer wat doen.. heb je nog tips?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik voor pietje snot mn prootje zitten aanpassenquote:
Nee, comedy cafe, stond toen in de planningquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval, proefrit regelen in een A5 cabrio, en dan met zijn tweeën een stukje rijden.Hehe, dan heb je Nouk in ieder geval al soppend naast je zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is ook leuk maar niet als eerste of tweede date vind ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:12 schreef kweli het volgende:
Ik zelf vind op de bank een film kijken ook prima. Maar vel vrouwen willen romantischer dingen doen. Maar dingen als een strandwandeling maken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar wel meets
wrom zijn dat geen dates dan!?!?
Ik heb kaartjes voor Guido besteldquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef Pien85 het volgende:
Nee, comedy cafe, stond toen in de planning
Zo, dat is een leuk concept!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dierentuin![]()
Nog een topdate: naar een ZOOmeravond in Artis gaan. Je kunt een pivknickmand reserveren en dan zaterdag avond er picknicken en ondertussen zijn er voorstellingen - muziek en toneel en zo. En de dieren natuurlijk
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Guido besteldmoet alleen nog iemand vinden die meewil
Welke locatie/buurt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rip, volgende week ga ik met Crazy waarschijnlijk weer wat doen.. heb je nog tips?!
[..]
In dat geval, proefrit regelen in een A5 cabrio, en dan met zijn tweeën een stukje rijden.Kan je dan niet beter gewoon een A5 cabrio huren ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MNRquote:
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:
Mwa..quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is ook leuk maar niet als eerste of tweede date vind ik
als je al zo ingekakt begint dan wordt t nooit wat met een elatie of vriendschap
Heb een brief gekregen dak tot 4 juni moet wachten, omdat dan de voorverkoop pas start. Maar krijg sowieso een belletje, omdat ik een "speciale" plaats wilquote:
volgens mij is die nog nergens te huurquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gewoon een A5 cabrio huren ?
Wel goed, vanavond baantjes trekkenquote:
Ah tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb een brief gekregen dak tot 4 juni moet wachten, omdat dan de voorverkoop pas start. Maar krijg sowieso een belletje, omdat ik een "speciale" plaats wil
[..]
In dat geval, proefrit regelen in een A5 cabrio, en dan met zijn tweeën een stukje rijden.toeren is best lekker en toch als iemand dat bij mij zou regelen zou ik geloof ik hard gillend wegrennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
puur door mn autotjes trauma uit een eerdere relatie![]()
Yeps...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef Pien85 het volgende:
Ah tofTegen die tijd ben ik ook weer in Nederland dus
mijn net geschilderde voordeur zit vol pluisjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel goed, vanavond baantjes trekken
En daar ? Nog pluisjes in je haar gehad ?
en je eet alleen of doet gewoon ongezellig en laat je date/ meet of hoe je t wil noemen uit dr neus zitten etenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:22 schreef Kreator het volgende:
best tof, dat internet op je telefoon als je wacht op je eten.
Nee, dat niet, maar hij maakte vandaag wel een erg aardig gebaar naar me toequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel goed, vanavond baantjes trekken
En daar ? Nog pluisjes in je haar gehad ?
dag popjequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:22 schreef Kreator het volgende:
best tof, dat internet op je telefoon als je wacht op je eten.
Goedquote:
whehehe, je had dezelfde ex als ik?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toeren is best lekker en toch als iemand dat bij mij zou regelen zou ik geloof ik hard gillend wegrennen
puur door mn autotjes trauma uit een eerdere relatie
Hihihiquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn net geschilderde voordeur zit vol pluisjes
*nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar hij maakte vandaag wel een erg aardig gebaar naar me toe
Ik was er gewoon positief door overvallen, haha.
Weet je? Ik las eerst "banaantjes"![]()
ik hoop t niet voor jequote:
quote:
Mijn ex racete met radiografisch bestuurbare autootjes, da's nog ergerquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik hoop t niet voor je
nee die van jou wilde echte om zelf in te rijden, de mijne vooral miniatuur en er naar kijken op tv, foto's kalenders aan de muur en in het echt enzo. Pfffffffffffffffff
echt als een man over auto's begint begint t bij mij te kriebelen en heb ik wegren neigingen
Ik moest even lachen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn net geschilderde voordeur zit vol pluisjes
Waar haal je ze toch vandaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex racete met radiografisch bestuurbare autootjes, da's nog erger
oh die was ik vergeten, te samen met een racebaan met tig autotjes erbijquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeker toen je nog op de basis school zatquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog gewoon een groot klein kindquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh die was ik vergeten, te samen met een racebaan met tig autotjes erbij
(waarvan ik op dag 1 meteen van de mooiste de spoiler heb afgesloopt met mee racenen ik toen een 'kinder autotje' kreeg
)
Mijn ex had eerst treintjes, toen radiografisch bestuurbare autootjes, toen een drumstel, toen een belachelijk dure fiets, en nog wat meer dingen tijdelijk waar hij eerst heelk veel geld aan uitaf en vervolgens nooit meer naar omkeekquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je pakt het wel langzaam aan hequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Goed
Ik zit weer met een dikke smile op mijn gezichtje
Ik heb hem een keer samen met zijn ouders een autootje van 400 euro gegevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh die was ik vergeten, te samen met een racebaan met tig autotjes erbij
(waarvan ik op dag 1 meteen van de mooiste de spoiler heb afgesloopt met mee racenen ik toen een 'kinder autotje' kreeg
)
Ow, ow, owquote:
treintje slaan we over, de rest is allemaal langs geweest eerst de fiets waar 2x op gereden is (door de buurt) het drumstel is er nu nog volgens mij en wordt telkens uitgebreid met belachelijk dure dingen maar ritme gevoel heeft ie nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex had eerst treintjes, toen radiografisch bestuurbare autootjes, toen een drumstel, toen een belachelijk dure fiets, en nog wat meer dingen tijdelijk waar hij eerst heelk veel geld aan uitaf en vervolgens nooit meer naar omkeek
*Volgorde kan ik mis hebben *
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
treintje slaan we over, de rest is allemaal langs geweest eerst de fiets waar 2x op gereden is (door de buurt) het drumstel is er nu nog volgens mij en wordt telkens uitgebreid met belachelijk dure dingen maar ritme gevoel heeft ie niet(tot grote ergernis van de buren) en zo nog heel wat speledingetjes
yup
Bij de speelgoedwinkel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waar haal je zon gozer vandaan
Hallo! IK pak het langzaam aan? Je denkt toch zeker niet dat ik genoeg lef heb om echt een duidelijke hint te geven? Ik weet gewoon echt niet hoe ik dat moet doen, ik vind het zo belangrijk om het 'safe' te spelen.quote:
dat was dan wel weer makkelijk met cadeautjes, autotjes waren altijd goed, ik zocht dan wel leuke uit heeft erg mooie verzamelstukjes erbij die ik dan wel kon waarderen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer samen met zijn ouders een autootje van 400 euro gegeven
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ow, ow
Wat is ze weer nieuwsgierig, hehe
Nouw.. we gingen dus eten en ik kwam later met een collega aanlopen. Ik had de rest al wel gezien. Toen ik aan wilde schuiven was er geen plaats meer, dus ik keek even en toen ging ik aan een andere tafel zitten.
Denk je? 5 Tellen later staan ze met z'n allen op en gaan naast me zitten. Echt lief!Ik was gewoon echt ontsteld door het gebaar. Werd er zelfs een beetje stil van. 3x Raden wiens initiatief het was. En net weer lekker kleven op de snelweg tot aan de afslag, toen moest ik rechtdoor.
Zei m'n opdrachtgever (die had het klaarblijkelijk allemaal aanschouwd maar die heb ik niet zien zitten): "zo, jij hebt het goed voor elkaar! Jij hebt die mannen goed afgericht". Ik had het nog niet eens door dat het zo over kon komen.
Voor een buitenstaander misschien suf, maar ik vind het leuk
En het leukste vond ik nog wel dat ie me zo aankeek toen ie wegging, dat was echt ff een momentje: "ja!!!"
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De volgende keer neem je gewoon zijn afslag.. en dan laat je hem voor om je de weg te wijzen
Tof MNR, klinkt goed allemaal
Ook van die hele dure zooi allemaal (fiiets van 10.000!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
treintje slaan we over, de rest is allemaal langs geweest eerst de fiets waar 2x op gereden is (door de buurt) het drumstel is er nu nog volgens mij en wordt telkens uitgebreid met belachelijk dure dingen maar ritme gevoel heeft ie niet(tot grote ergernis van de buren) en zo nog heel wat speledingetjes
yup
En dan krijg je vragen als: "wil jij mn vibo opladen?", ipv, "neuken?"quote:
Oh, maar ik heb soms best goede ideeën ...quote:
+1 herkenbaar..quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook van die hele dure zooi allemaal (fiiets van 10.000!!!euro! alles moest meteen het beste zijn, Ik verstandig: Kun je dat niet beter laten, meestal ben je op die dingen zo uitgekeken en dan kun je toch beter uitgekeken raken op iets dat wat minder duur is?
en ik maar zeuren om een nieuwe spijkerbroek
Nee, ik krijg dat niet uit mn systeem
(Zit er ook niet echt mee, vind het gewoon onbegrijpelijk
)
quote:
quote:
Je kunt niemand bellen? O wacht, jij hebt.. o nee, voor jou is het kinderloze weekend nog niet begonnen natuurlijk. Bellen dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Enik heb zin in/behoefte aan sex.
Heel erg
waar het hard van vol is ............quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waar het hard van vol is ............
Loopt de neus van over?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waar het hart van vol is ............
Dat heb ik altijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Enik heb zin in/behoefte aan sex.
Heel erg
Morgen, ik ga gelijk als ze weg zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt niemand bellen? O wacht, jij hebt.. o nee, voor jou is het kinderloze weekend nog niet begonnen natuurlijk. Bellen dus
Ben anders zo in de auto gesprongen hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Morgen, ik ga gelijk als ze weg zijn
Hij woont een beetje ver weg om te vragen om even langs te komen
Ik kan wel wachten tot morgen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben anders zo in de auto gesprongen hoor!
Neuken én vibo opladenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En dan krijg je vragen als: "wil jij mn vibo opladen?", ipv, "neuken?"
En zo'n auto huren kan meestal pas vanaf 24 jaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gewoon een A5 cabrio huren ?
[..]
MNR
Ik zie een match hierquote:
Goedzo! anders had ik eerst je zusje op moeten halen, die bij jou moeten droppen om op je kids te passen, dan jou naar hubba hubba te brengen en voor je het weet was het alweer 12 uurquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan wel wachten tot morgen hoor
Ja, wat moet je anders terwijl je wacht tot ie opgeladen is.quote:
Hangt er vanaf waar. Bij Budget kan het wel ,maar betaal je iets extra.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zo'n auto huren kan meestal pas vanaf 24 jaar
* djayzz nog maar 23 is....
Waarom zou je een auto willen huren als je er zelf een hebt, die logica ontgaat mij evenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zo'n auto huren kan meestal pas vanaf 24 jaar
* djayzz nog maar 23 is....
Mij bellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders terwijl je wacht tot ie opgeladen is.
Maar je hebt nu zin, dus ik zou dan gewoon even wat porno kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan wel wachten tot morgen hoor
nah 10000 is wel erg veel zo duur was de fiets nog niet gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook van die hele dure zooi allemaal (fiiets van 10.000!!!euro! alles moest meteen het beste zijn, Ik verstandig: Kun je dat niet beter laten, meestal ben je op die dingen zo uitgekeken en dan kun je toch beter uitgekeken raken op iets dat wat minder duur is?
en ik maar zeuren om een nieuwe spijkerbroek
Nee, ik krijg dat niet uit mn systeem
(Zit er ook niet echt mee, vind het gewoon onbegrijpelijk
)
* Jannuk gaat armspieren nog meer trainen en veel waterijsjes likken eten van het weekendquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah 10000 is wel erg veel zo duur was de fiets nog niet gelukkig
ah ik mocht best wel wat voor mezelf kopen maar ik mocht ook de financien doen en ohwee als we in de problemen zouden komen.
dus voor mezelf kopen!?!? euh nee rekeningen betalen was t danen toveren met geld omdat hij geen NEE van mij kon accepteren als ie weer een speledingetje wilde
ahhhhhhhhhh
ander onderwerp, iig duidelijk ik heb er van geleerd en weet wat ik in een volgende man NIET wil
Die hebben geen cabrio'squote:Op donderdag 28 mei 2009 18:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar. Bij Budget kan het wel ,maar betaal je iets extra.
Ik heb geen A5 cabrioquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je een auto willen huren als je er zelf een hebt, die logica ontgaat mij even
Tof, jij betaald alle rekeningen en de man mag allemaal leuke dingen doen! Wij waren al getrouwd toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah 10000 is wel erg veel zo duur was de fiets nog niet gelukkig
ah ik mocht best wel wat voor mezelf kopen maar ik mocht ook de financien doen en ohwee als we in de problemen zouden komen.
dus voor mezelf kopen!?!? euh nee rekeningen betalen was t danen toveren met geld omdat hij geen NEE van mij kon accepteren als ie weer een speledingetje wilde
ahhhhhhhhhh
ander onderwerp, iig duidelijk ik heb er van geleerd en weet wat ik in een volgende man NIET wil
lekker wijntje weglurkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, wat moet je anders terwijl je wacht tot ie opgeladen is.
So? Je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die hebben geen cabrio's
[..]
Ik heb geen A5 cabrio
Dat is wel heel lief van jequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goedzo! anders had ik eerst je zusje op moeten halen, die bij jou moeten droppen om op je kids te passen, dan jou naar hubba hubba te brengen en voor je het weet was het alweer 12 uur
euh hij werkte wel dat dan weer wel was niet mijn geld alleen, zo gek ben ik nog NET nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tof, jij betaald alle rekeningen en de man mag allemaal leuke dingen doen! Wij waren al getrouwd toch?![]()
Sex en klaarkomen zijn voor mij twee totaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar je hebt nu zin, dus ik zou dan gewoon even wat porno kijken.
Maakt het wachten draaglijker.
Waarom moet je een cabrio hebben? Die hebben meestal toch een wat krappe achterbank.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Die hebben geen cabrio's
[..]
Ik heb geen A5 cabrio
Sukkel dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh hij werkte wel dat dan weer wel was niet mijn geld alleen, zo gek ben ik nog NET niet
maar als je x bedrag binnen krijgt en je hebt een man die XX wil uitgeven is dat lastig
Alsof ik mijn pielemuis in jouw foefje ga doen... Neuh, jij hebt iemand die dat doet.. niet ik!quote:
klaarkomen > sexquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sex en klaarkomen zijn voor mij twee totaal verschillende dingen.
Ik heb zin in sex nu, niet zozeer in klaarkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |