quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt verkeerd gefluisterdhij is nu hier
Mijn macht is groot en verspreid tot alle hoeken van het landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Murmeli het volgende:
Ik zou niet eens op hem inpraten. gewoon zeggen: ok, je moet doen wat je wilt, maar weet dat dit de tigste keer is, en dat je nu niet meer terug hoeft te komen als het straks weer uit is. En wens hem verder een gelukkig leven. Althans, dat zou ik doen denk ik. Ik hoef geen opvulling te zijn tussen relaties in....
Jullie hebben gelijk..quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Ripley het volgende:
Ja, het is moeilijk om te accepteren dat sommige mensen waar je veel tijd, moeite en liefde in hebt gestopt totaal niet de moeite waard zijn eigenlijk. Dat vind ik ook, heb ik erg mee geworsteld. Maar uiteindelijk ben je beter af zonder ze
Verticaal of horizontaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeeee, hippe TT, hier moet ik gepost hebben, Streepjes zijn best prima
Hangt ervan af.. of ze li... Laat maarquote:
Dat was een "paar" topics terug dacht ik.quote:
Ik heb een keer gehad dat 3 vrienden van hem de vriendschap ozegden omdat z eliever met mij omgingen nadat het uit was. Dat was wel een tikje lulligquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben zo ook een vriend kwijtgeraakt, mijn vriend mocht hem niet, zijn vriendin mij niet
Nu hebben we weer een beetje conctactDat vind ik fijn, want we kennen elkaar inmiddels alweer 15 jaar
Toen we minder contact kregen, was dat na een vriendschap van 8 jaar en das toch wel moeilijk.
Nu vinden mijn vriend zijn vrienden mij heel leuk en zijn soms zelfs teleurgesteld als ik er niet ben
Ik zie bijna niemand meer van me moeder de kant van de familie je wendt er aan en gaat gewoon door met andere dingen contact is leuk maar geen mustquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben zo ook een vriend kwijtgeraakt, mijn vriend mocht hem niet, zijn vriendin mij niet
Nu hebben we weer een beetje conctactDat vind ik fijn, want we kennen elkaar inmiddels alweer 15 jaar
Toen we minder contact kregen, was dat na een vriendschap van 8 jaar en das toch wel moeilijk.
Nu vinden zijn vrienden mij heel leuk en zijn soms zelfs teleurgesteld als ik er niet ben
Moet je zo niet weg voor het ijs smeltquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hangt ervan af.. of ze li... Laat maar
* Jannuk wordt wel een beetje verdrietig als het maandag kutweer wordt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
en wat gaat het weer nou doen?
Eerst zeiden ze dat het goed werd en nu wordt het zondag en maandag weer niks geloof ik he?
dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat 3 vrienden van hem de vriendschap ozegden omdat z eliever met mij omgingen nadat het uit was. Dat was wel een tikje lullig
Waar komt dat vandaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zie bijna niemand meer van me moeder de kant van de familie je wendt er aan en gaat gewoon door met andere dingen contact is leuk maar geen must
Ik ga nergens heenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Moet je zo niet weg voor het ijs smelt
Ik mopperigquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk wordt wel een beetje verdrietig als het maandag kutweer wordt!
Yeps, moet je wel een goeie doorstart kunnen en durven maken!quote:
* duimelot ook!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk wordt wel een beetje verdrietig als het maandag kutweer wordt!
Is ook wel een beetje in mijn eigen voordeel: Drempels Weg!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:06 schreef Jannuk het volgende:
Yeps, moet je wel een goeie doorstart kunnen en durven maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |