Ja, heel lastigquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het zijn mijn poten.![]()
Het gaat me niet om de beslissing maar op de manier waarop. Moeilijk he lezen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:24 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dat noem je savoir-vivre, decorum.
Dat heb ik gevraagd ja, en volgens mij zei ik ook iets met achterlijk lul ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Trouwens, heb je wel gevraagd van 'waarom zeg je dat niet meteen als je me zo ziet binnenkomen?' ofzo?
Om mijn mede kandidaten te intimideren met mijn tattoo's op m'n bronsgekleurde gespierde, geaderde armen.quote:
Zoveel typewerk terwijl je niet eens de clou van het verhaal snapt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:50 schreef B.E.D het volgende:blaat
1. Nooit liegen tijdens een sollicitatie. Gewoon nooit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ben jij scheel of zo?
En nee het was geen t-shirt maar een nette overhemd met korte mouwen.
Wat had ik trouwens dan moet doen? Net doen of ik geen tattoo's heb en ze dan tijdens de opleiding achter laten komen dat ik ze wel heb met misschien alle gevolgen?
En daar ging de klacht trouwens niet over. Ik respecteer hun beslissing dat ze niet iemand met een tattoo willen, het is hun toko. Maar hij had het wel even kunnen zeggen toen ik binnen kwam, had ik me meteen weer om kunnen draaien.
Weer één die denkt dat ik in een shirt kwam.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:55 schreef DaanA het volgende:
[..]
1. Nooit liegen tijdens een sollicitatie. Gewoon nooit.
2. Geen dingen laten zien waar ze niet om vragen, maar die wel in je nadeel kunnen werken.
3. En niet solliciteren in een shirt met korte mouwen, ook niet als je geen tattoos hebt.![]()
Een overhemd met korte mouwen noem ik een shirt met korte mouwen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Weer één die denkt dat ik in een shirt kwam.
ja, maar een Ford Ka... dude!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ja zo had ik laatst zelfs de Ka van de buurvrouw moeten lenen, omdat ik het zelf niet zo gepast vond om met m'n vaders BMW X5voor het kantoor te verschijnen.
Chuck Norris zelf is zo fout als ik weet niet wat, maar als je op hem lijkt rule je echt wel!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:05 schreef Equites het volgende:
Tering hey jij lijkt echt ernstig op chuck norris, of ben je het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/offtopic]Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
Fabian heeft een pa met een normaal en goed betaalde baan waar Fabian zelf ook lekker van kan leven.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:55 schreef Catch22- het volgende:
Tattoo's zijn fout
solliciteren in korte mouwen zo mogelijk nog fouter
dus, helaas. Fabian heeft een faalpa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |