Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:54 schreef DJMarcel.nl het volgende:
inhalen en het probleem is achter je. slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij maar eens rijden met een flinke aanhanger of caravan, en dan lekker hard een tunnel in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef nuget het volgende:
bang om harder te rijden, alsof dat kastje spontaan wegvliegt als je harder gaat rijden
Tevens is vaak de combinatie niet goed, een grote aanhanger met een kleine auto ervoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ga jij maar eens rijden met een flinke aanhanger of caravan, en dan lekker hard een tunnel in.
Eens kijken of je nog zo blij kijkt als je al slingerend onderaan de tunnel aan komt.
Tuurlijk, het gros is dan niet goed geladen, maar er is niet voor niets een lagere maximumsnelheid voor aanhangers.
Inderdaad. Scheelt weer 'n hoop inhaalacties van vrachtwagens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef SilentSimon het volgende:
Gelukkig mag je tegenwoordig 90 met zon ding, in de praktijk dus 100+
Is dat zoeen Opel Ferrari.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tevens is vaak de combinatie niet goed, een grote aanhanger met een kleine auto ervoor.
Ik heb zelf een Vivaro die van zichzelf al 1800 KG weegt, volgens het kentekenbewijs mag ik 2000 KG trekken, zelf hang ik er nooit meer achter dan 1500 KG. Gaat perfect, en heb niet het gevoel dat de aanhanger de auto bestuurd.
Wel eens met de klacht dat sommige wel erg langzaam rijden met die dingen.
Ja, een ferrari met een 146 pk dieselquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |