vriendelijk....quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:35 schreef JAM het volgende:
Ik wil het nu weten, godverdomme,
...
Ik wil het nu weten, verdomme nog aan toe, nu!
Huh? Wát hebben ze in hemelsnaam bij jou gedaan joh? Mijn besneden man heeft echt zijn toompje nog wel hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef JAM het volgende:
Nee hoor; het hele zaakje gaat eraf (d.w.z. de voorhuid en het toompje).
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:35 schreef Druktemaker het volgende:
Ze hebben gewoon lelijke, uitgedroogde lullen!
ja op die manier kan ik me voorstellen dat t zonder glijmiddel gaat. maar ik denk dat ik mezelf echt niet zou kunnen aftrekken zonder glijmiddel als ik besneden zou zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:45 schreef Thrar het volgende:
Ben op een gegeven moment gewoon weer op de oude manier gaan rukken en langzaam aan merkte ik dat m'n huid wat oprekte en dus een stukkie over m'n eikel kon. Na een maandje of 2 ging het prima zonder hulpmiddelen.
Het is echt niet anders ofzo.. Wat voor fabels hebben jullie gelezen dat er zo'n punt wordt gemaakt van besnijdenis en de nadelen. Er zijn geen nadelen, alles blijft hetzelfde. In de VS is bijvoorbeeld 70% van de mannen besneden en wereldwijd ligt het ook in de buurt van dat getal (vooral vanwege de godsdiensten). Denk je nou echt dat tweederde van de wereld een uitgedroogde penis heeft of pubers maandelijks glijmiddel kopen om zich te masturberen...?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
ja op die manier kan ik me voorstellen dat t zonder glijmiddel gaat. maar ik denk dat ik mezelf echt niet zou kunnen aftrekken zonder glijmiddel als ik besneden zou zijn.
hoezeequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef JAM het volgende:
Tijd geleden dat ik me hier nog mee bezig gehouden heb. Ik kan u zeggen, heren, het gaat als een tierelier. Ik trek me werkelijk een slag in de rondte. Dank u wel!
Nu, dat is nogal een ranzig verhaal. Ik had een ontsteking opgelopen aan mijn eikel (balanitis heet dat). Dat was niet de eerste keer dus ik toen ik bij de dokter kwam zei ik: 'Snijd het hele zooitje er maar af.' Daar ging ze mee akkoord.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoezee
\waarom heb je je eigenlijk laten besnijden?
oh, oie, klinkt pijnlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu, dat is nogal een ranzig verhaal. Ik had een ontsteking opgelopen aan mijn eikel (balanitis heet dat). Dat was niet de eerste keer dus ik toen ik bij de dokter kwam zei ik: 'Snijd het hele zooitje er maar af.' Daar ging ze mee akkoord.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu, dat is nogal een ranzig verhaal. Ik had een ontsteking opgelopen aan mijn eikel (balanitis heet dat). Dat was niet de eerste keer dus ik toen ik bij de dokter kwam zei ik: 'Snijd het hele zooitje er maar af.' Daar ging ze mee akkoord.
het is een plasbuis, geen hogedrukspuitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Zonder voorhuid eh, zeik je dan niet een straal van 3 meter ver?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |