abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:40:37 #76
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_69665501
Nou jongens, dat rukken laat nog even op zich wachten. Er zijn laatst wat hechtingen gesprongen, of geknapt, of ze hebben losgelaten, of wat dan ook. Ik werd wakker met een bebloed kruis. Na een paar uur stopte het bloeden maar nu komt er etter uit m'n eikel. Niet helemaal lekker he! Nou ja, da-haag.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_69669743
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:35 schreef JAM het volgende:
Ik wil het nu weten, godverdomme,
...

Ik wil het nu weten, verdomme nog aan toe, nu!
vriendelijk....
Ik schaam me er eigelijk voor dat ik antwoord geef maar:

trekken? wat denk jij dan. gewoon heen en weer over je eikel. dat het pijn doet is normaal omdat je eerst niet besneden was, maar het trekt weg.

waarom heb je je laten besnijden
pi_69685255
Ik als vrouw wil toch ook even melden dat ik je wel een beetje snap de eerste keer dat ik een vriendje had met een besneden lul had ik ook zoiets van ow dit is toch ff anders hoe ga ik it doen hahaha
Het went vanzelf maar eerlijk is eerlijk ik vindt t leuker en makkelijker met een onbesneden lul , maar dat ben ik.

en sterkte!
pi_69688576
Bij een besnijdenis word toch gewoon het toompje doorgesneden, je kunt dan toch gewoon de vooruit over de eikel raggen of niet dan.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:02:33 #80
37950 JAM
pi_69694284
Nee hoor; het hele zaakje gaat eraf (d.w.z. de voorhuid en het toompje).
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_70080226
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef JAM het volgende:
Nee hoor; het hele zaakje gaat eraf (d.w.z. de voorhuid en het toompje).
Huh? Wát hebben ze in hemelsnaam bij jou gedaan joh? Mijn besneden man heeft echt zijn toompje nog wel hoor.

En totaal geen moeite met aftrekken om maar even on topic te blijven.
Don't you love her madly?
pi_70082165
Wtf... ik ben besneden toen ik een jaar of 7 was... mij voorhuid wou niet rekken
en volgens mij trek ik me af zoals ieder ander: gewoon de huid (gedeeltelijk) over de eikel bewegen, niks geen vaseline.. donderse smeerboel.

aan de TS: Het went wel maar ga niet lopen smeren met vaseline

ik baal er achteraf wel van... de kop vd eikel is net zo gevoelloos .. ik heb medelijden met al die joodse/moslimjochies
  woensdag 17 juni 2009 @ 01:30:07 #83
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70082929
Ik snap ook echt niets van die vraag ? Ik ben dus ook al mijn hele leven besneden (volgens mij vanaf toen ik zes was) en heb nooit vaseline nodig gehad oid. voor het trekken. Het gaat net zo als bij mannen die niet besneden zijn en pijn doet het ook niet. Ik ben daarentegen iemand die relatief weinig rukt (2 keer per week), maar ook toen ik het vaker deed, heb ik nooit last gehad van pijn of een uitgedroogd pikkie ofzo . Seks is ook niet pijnlijk ofzo en ik krijg alleen maar positieve reacties van de dames om het feit dat het zaakje besneden is. Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal over of de eikel ongevoeliger is dan als je onbesneden bent, maar ik ben blij met zoals het nu gaat.

Het lijkt me trouwens wel flink klote om op latere leeftijd besneden te worden, tenminste als ik hoor wat er allemaal voor moet wijken en die wondjes en etter en als alles toch een stuk zwaarder is als je besneden bent, dan kan je er maar beter vanaf jongs af aan aan gewend zijn, dan dat je nu een bijscholingscursus moet volgen.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70118311
ik ben op late leeftijd besneden (don't ask ) en had geen problemen/bijwerkingen. Heb wel 3 weken gewacht met rukken en in het begin ging het inderdaad alleen maar met vaseline. Ben op een gegeven moment gewoon weer op de oude manier gaan rukken en langzaam aan merkte ik dat m'n huid wat oprekte en dus een stukkie over m'n eikel kon. Na een maandje of 2 ging het prima zonder hulpmiddelen.

Sterkte!
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:10:36 #85
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_70126259
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:35 schreef Druktemaker het volgende:
Ze hebben gewoon lelijke, uitgedroogde lullen!
pi_70129021
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:45 schreef Thrar het volgende:
Ben op een gegeven moment gewoon weer op de oude manier gaan rukken en langzaam aan merkte ik dat m'n huid wat oprekte en dus een stukkie over m'n eikel kon. Na een maandje of 2 ging het prima zonder hulpmiddelen.
ja op die manier kan ik me voorstellen dat t zonder glijmiddel gaat. maar ik denk dat ik mezelf echt niet zou kunnen aftrekken zonder glijmiddel als ik besneden zou zijn.
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_70140216
Waarom laat je je besnijden dan?
nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac breda nac !!
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:43:14 #88
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_70140902
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef Sailmaker het volgende:

[..]

ja op die manier kan ik me voorstellen dat t zonder glijmiddel gaat. maar ik denk dat ik mezelf echt niet zou kunnen aftrekken zonder glijmiddel als ik besneden zou zijn.
Het is echt niet anders ofzo.. Wat voor fabels hebben jullie gelezen dat er zo'n punt wordt gemaakt van besnijdenis en de nadelen. Er zijn geen nadelen, alles blijft hetzelfde. In de VS is bijvoorbeeld 70% van de mannen besneden en wereldwijd ligt het ook in de buurt van dat getal (vooral vanwege de godsdiensten). Denk je nou echt dat tweederde van de wereld een uitgedroogde penis heeft of pubers maandelijks glijmiddel kopen om zich te masturberen...?

Hoe oud zijn jullie(= de mensen die zulke dingen denken)?
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_70146218
ik zeg ook niet dat t niet kan he. maar elke andere vorm dan de voorhuid over de eikel bewegen of glijmiddel lijkt me niet relax. zie besneden: hoe te rukken?
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:50:02 #90
37950 JAM
pi_71294357
Tijd geleden dat ik me hier nog mee bezig gehouden heb. Ik kan u zeggen, heren, het gaat als een tierelier. Ik trek me werkelijk een slag in de rondte. Dank u wel!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:04:22 #91
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71294764
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef JAM het volgende:
Tijd geleden dat ik me hier nog mee bezig gehouden heb. Ik kan u zeggen, heren, het gaat als een tierelier. Ik trek me werkelijk een slag in de rondte. Dank u wel!
hoezee
\waarom heb je je eigenlijk laten besnijden?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:16:32 #92
37950 JAM
pi_71295106
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hoezee
\waarom heb je je eigenlijk laten besnijden?
Nu, dat is nogal een ranzig verhaal. Ik had een ontsteking opgelopen aan mijn eikel (balanitis heet dat). Dat was niet de eerste keer dus ik toen ik bij de dokter kwam zei ik: 'Snijd het hele zooitje er maar af.' Daar ging ze mee akkoord.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:10:06 #93
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_71296665
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef JAM het volgende:

[..]

Nu, dat is nogal een ranzig verhaal. Ik had een ontsteking opgelopen aan mijn eikel (balanitis heet dat). Dat was niet de eerste keer dus ik toen ik bij de dokter kwam zei ik: 'Snijd het hele zooitje er maar af.' Daar ging ze mee akkoord.
oh, oie, klinkt pijnlijk
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:23:47 #94
37950 JAM
pi_71297080
Dat is het ook.
pi_71305417
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef JAM het volgende:

[..]

pi_71305882
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:23 schreef JAM het volgende:
Dat is het ook.
Welnee, de verdoving is pas ranzig.
Naald schuin omhoog je piem0l in.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 01:02:00 #97
37950 JAM
pi_71305948
Godzijdank ging ik volledig onder het zeil (hoewel ik me een paar dagen behoorlijk duf heb gevoeld van die narcose en pijnstillers en de hele bende.)
pi_71306304
Zonder voorhuid eh, zeik je dan niet een straal van 3 meter ver?
pi_71306355
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 01:20 schreef Nachtraaf het volgende:
Zonder voorhuid eh, zeik je dan niet een straal van 3 meter ver?
het is een plasbuis, geen hogedrukspuit
pi_71306396
Als ik mn voorhuid naar achter haal tijdens het douchen komt mijn straal toch aanzienlijk stuk verder dan normaal. Of zit ik gewoon raar in elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')