Omdat ik al sinds november dat kaartje heb en in maart het was afgelast vanwege terreurdreiging.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Cybey het volgende:
The Killers
Maar waarom ga je naar een concert van the Killers als die ook op Pinkpop komen?!
Ik ga The Killers weer op Rock Werchter zien
Sterktequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef tong80 het volgende:
Mijn tostie viel net met de verkeerde kant op de grond
En hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef tong80 het volgende:
Owja, das waar ook ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ik al sinds november dat kaartje heb en in maart het was afgelast vanwege terreurdreiging.
Tosti.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent blijkbaar nog nooit naar een ander feest geweest dan een LAN-party?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:46 schreef T3rr0r het volgende:
Nou, wat een feest. Een paar dagen lang tussen de ongewassen stink-alto's en snij-emo's moeten staan luisterend naar kutmuziek
Het enige wat nog erger is is op Lowlands tussen hetzelfde kraak-tuig moeten staan maar daar naast de kutmuziek ook nog eens al die debielen 'Theoooooo!' moeten horen roepen. Ik zou nog liever op de grens van Noord-Korea en Zuid-Korea willen staan wanneer de 'shit hits the fan'!
Theo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:46 schreef T3rr0r het volgende:
Het enige wat nog erger is is op Lowlands tussen hetzelfde kraak-tuig moeten staan maar daar naast de kutmuziek ook nog eens al die debielen 'Theoooooo!' moeten horen roepen. Ik zou nog liever op de grens van Noord-Korea en Zuid-Korea willen staan wanneer de 'shit hits the fan'!
Gitaarfags = alto.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niets alto aan dit hele topic.!
Juist mainstream.
vleermuisgespuisquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niets alto aan dit hele topic.!
Juist mainstream.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |