jeweetschquote:
Was dat even schrikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef lynda het volgende:
Beller!
zette ik toch gewoon zomaar je echte naam neer hehe.
helemaal gemistquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef lynda het volgende:
Beller!
zette ik toch gewoon zomaar je echte naam neer hehe.
Sssshtquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef tripack het volgende:
[..]
helemaal gemist![]()
ach ik wist eht toch al
Hou je het nog een beetje vol jongen?quote:
ik zeg niks B...quote:
mwaaaa, ben al een dag bezig met een laptop... morgen moet ik die uitleveren,... gaat ie "dood" voor mijn neus hahaha. Maarja, humeur is stukken beter, en het is lekker weer!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol jongen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Klonk het volgende:
stelletje kuttekoppen, wat ik uit de topicreports begrijp moet deze dicht, mocht ik het verkeerd hebben begrepen, dikke lul, drie bier
groetjes Klonk
PS: jullie kunnen niet tellen
Ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Beller
Eindelijk iemand die kan tellen
DROXZ !!!
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.![]()
Wat doe ik nou weer? Oke behalve lief om slotje vragenquote:
Huh, wat bedoel je Beller?quote:
als je goed had gekeken zag je dat moozzie weer begon met rellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Wat een triestheid hier man
stelletje kleine kinderen
Dunno hoor maar hij noemde mijn naam en daar reageerde ik opquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Moozzie,
1) geen privacy gegevens
2) er is een nieuwe telling begonnen dat jij er niet mee eens bent, jou probleem. Rest wel.
Dit als nieuwe titel dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
oi, mededeling van huishoudelijke aard:
1: jullie kunnen niet tellen.
2: vanaf nu voor jullie dus geen cijfertjes meer in topics, en dat is geen grapje van ome Klonk, ome Klonk heeft het een beetje gehad met jullie telkunsten.
3: verzin voortaan maar een leuke titel
4: niet komen huilen in GC FB, zal geen zin hebben
Verder kusje kroel
ja maar de nieuwe telling ging zo goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
2: vanaf nu voor jullie dus geen cijfertjes meer in topics, en dat is geen grapje van ome Klonk, ome Klonk heeft het een beetje gehad met jullie telkunsten.
Verder kusje kroel
Lul niet ik maakte gewoon een nieuwe jullie doen meteen waar agressiefquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je goed had gekeken zag je dat moozzie weer begon met rellen
en nu verder hier.
DROXZ DIKKOP
Moet je die link nu nog ?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
[b]2: vanaf nu voor jullie dus geen cijfertjes meer in topics, en dat is geen grapje van ome Klonk, ome Klonk heeft het een beetje gehad met jullie telkunsten.[/b]
Verder kusje kroel
Geef ik JOU persoonlijk de schuld?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je goed had gekeken zag je dat moozzie weer begon met rellen
en nu verder hier.
DROXZ DIKKOP
Moet je die link nu nog ?
Eindelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar de nieuwe telling ging zo goed.
We konden al tot 10 tellen
zelfs dat ging niet, prutsers.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar de nieuwe telling ging zo goed.
We konden al tot 10 tellen
niemand persoonlijk, maar je spreekt wel een hele groep aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef ik JOU persoonlijk de schuld?
NEE...
mja wie zich aangesproken voelt, reageert he
* Crazy-M dacht dat eerste 10 wel goed waren gegaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
zelfs dat ging niet, prutsers.
even voor alle duidelijkheid, ik nog iemand anders uit het GC team komt nog nummers veranderen in topic titels
door iemand die 3 maanden onder een steen heeft gelegen en toch wel grappig vond om juist dit topic te plagenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
zelfs dat ging niet, prutsers.
even voor alle duidelijkheid, ik nog iemand anders uit het GC team komt nog nummers veranderen in topic titels
En jullie staan meteen in de aanval en schuiven het om mij afquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niemand persoonlijk, maar je spreekt wel een hele groep aan
En zie, eerst was alles rustig en iedereen deed normaal.
Moozzie is terug en .....
BIERquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef lynda het volgende:
Nou iedereen weer klaar.. Anders maar buiten spelen![]()
Niet zeuren.. de zon schijnt en het is bijna weekend!
Hear hearquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
door iemand die 3 maanden onder een steen heeft gelegen en toch wel grappig vond om juist dit topic te plagen
feestjequote:
Ho ho ho...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niemand persoonlijk, maar je spreekt wel een hele groep aan
En zie, eerst was alles rustig en iedereen deed normaal.
Moozzie is terug en .....
genuanceerder kon ik het niet brengen hoorquote:
uistquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:31 schreef tripack het volgende:
[..]
door iemand die 3 maanden onder een steen heeft gelegen en toch wel grappig vond om juist dit topic te plagen
Luv uquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef tripack het volgende:
[..]
genuanceerder kon ik het niet brengen hoormoos jij relnicht van me
Jij trakteert, topquote:
ok en wat ging er fout met het maken van zijn topicquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ho ho ho...
hij maakt een topic aan (en terecht want is laatste poster) en wordt meteen verzocht om op te tiefen
echt he
maar goed..
met mijn trouwen okeequote:
Nou ik vond hem erg subtielquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef tripack het volgende:
[..]
genuanceerder kon ik het niet brengen hoormoos jij relnicht van me
Gast ik ga daar niet zo zat als een malle rondlopenquote:
Eentje die het nuchter zietquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ho ho ho...
hij maakt een topic aan (en terecht want is laatste poster) en wordt meteen verzocht om op te tiefen
echt he
maar goed..
subtiel en liefquote:
Tripack is altijd netjesquote:
What else is newquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:35 schreef Klonk het volgende:
boeit me echt geen fuck wie, wat, waarom er zat te kutten met TT
Mij heeft niemand ooit iets in de weg gelegd, dus ik (probeer) alles objectief te zienquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Eentje die het nuchter ziet
Thx lief
een hoop, maar kan dat niet normaal gezegd worden ofzo...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok en wat ging er fout met het maken van zijn topic
Die kleine lijkt op die van mn zusquote:
Vast wel, maar dat zorgt wel weer voor gezeikquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een hoop, maar kan dat niet normaal gezegd worden ofzo...
Die kitten lijkt heel erg op die kleine bermterrorist die ik thuis heb lopenquote:
If that is the case..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat zorgt wel weer voor gezeik
daarom, wij zijn Recht door zee !!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat zorgt wel weer voor gezeik
in dit gevalquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
If that is the case..
een goed gesprek/discussie oid moet tussen volwassenen mogelijk zijn.
Geeft het gezeik dan is er toch iemand niet volwassen bezig imo
Believe me, die pogingen zijn al tijden geleden gestaaktquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
If that is the case..
een goed gesprek/discussie oid moet tussen volwassenen mogelijk zijn.
Geeft het gezeik dan is er toch iemand niet volwassen bezig imo
jaren geledenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Believe me, die pogingen zijn al tijden geleden gestaakt
Ik zou er geen seconde aan durven twijfelenquote:
door die reactie vind ik jou dus kinderachtig als ik dat even zo mag zeggen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in dit geval![]()
![]()
ik hou op
moet maar weer gezellig worden
jammer maar weet je wat ik doe als mn kleine irritant doet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Believe me, die pogingen zijn al tijden geleden gestaakt
Dies mooiquote:
<3quote:
whehehe die is goedquote:
whehehehequote:
Dag bellertje!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Bellerophon het volgende:
Spater
Ik ga buiten spelenErgo, naar huis
Laterzquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Bellerophon het volgende:
Spater
Ik ga buiten spelenErgo, naar huis
*proest*quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Sorry crazy![]()
Ow en dat is nou een van mijn katten in onze badkamer
Mijn kat is bevallen van 3 kittens.. eentje heeft die tekening en die wil ik ook houden..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef lynda het volgende:
Ow en dat is nou een van mijn katten in onze badkamer
de link gehad ?quote:
dank jequote:
weet je wat nou echt triest is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef lynda het volgende:
anders kom je op photobucket even je ziekenhuiskerstboom tegen
prrrrrrrrquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ist ik weer![]()
![]()
allemaal lief zijn![]()
anders moet ik in aktie komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje te laat hequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ist ik weer![]()
![]()
allemaal lief zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ist ik weer![]()
![]()
allemaal lief zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja papa fubarquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ist ik weer![]()
![]()
allemaal lief zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij denkt ook maar aan 1 ding hequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
prrrrrrrr
oh wacht...
jij bedoelt andere actie wrs
Weet je wat nou nog triester is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je wat nou echt triest is?
bij mijn vorige werkgever was dit ongeveer de kerstboom van de secretaresses
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij denkt ook maar aan 1 ding he
dat kan ik me wel voorstellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Weet je wat nou nog triester is?
Iedereen op de longafdeling ziet er nog doder en triester uit dan die kerstboom..![]()
Blij dat ik na een week naar huis mocht..
dat bedoel ikquote:
Mij natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
daar ben ik weer, heb ik nog wat gemist ?![]()
sommige mensen moet andere dingen niet ?quote:
quote:
ja dat vooropgesteld natuurlijkquote:
huh wat zeg jequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
sommige mensen moet andere dingen niet ?
[..]
ga jij ff lekker aan het werk of zo .....
kom jij me ff werk brengenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
[..]
nee helemaal niksquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
daar ben ik weer, heb ik nog wat gemist ?![]()
schat, drink eens wat minder wodkaquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
[..]
Wie mist mij nou niet hequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat vooropgesteld natuurlijk
whehehequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
De homoseksuele Crazy-M hoeft zich voorlopig niet meer te vertonen in een Helmonds café. De laatste keer dat hij daar was is hij door de eigenaar en de bezoekers van de kroeg met harde hand buiten de deur gezet. Volgens Crazy-M kwam dat door zijn geaardheid.
Volgens de Swaffelkrant ging het slachtoffer bewust naar deze kroeg, omdat het populair was onder allochtonen. Crazy-M is zelf ook allochtoon en hoopte zich thuis te voelen in de kroeg. Maar bij binnenkomst werd hij al direct gewaarschuwd door de eigenaar, want 'gasten zouden aanstoot aan hem nemen omdat hij zichtbaar een Swaffelaar is'. Daarna werd hij direct tegen de grond geslagen.
Zamagna heeft een zware hersenschudding opgelopen en zijn Swaffelvermogen is mogelijk blijvend aangetast. Hij heeft bij de politie aangifte van mishandeling gedaan.
![]()
![]()
je weet het, ik ga die zooi echt niet teruglezenquote:
IKquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, drink eens wat minder wodka
je gaat er zo´n vreemde zinnen van maken
[..]
Wie mist mij nou niet he
nou niet allemaal tegelijk IK roepen.. laat me nog ff dromen dat ik populair ben
whehehequote:
daarom, niks gemistquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet het, ik ga die zooi echt niet teruglezen
mooi dat ik het weet....quote:
dat je van rukken doof word !quote:
jij zei dat we IK Moesten roepenquote:
hahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
De homoseksuele Crazy-M hoeft zich voorlopig niet meer te vertonen in een Helmonds café. De laatste keer dat hij daar was is hij door de eigenaar en de bezoekers van de kroeg met harde hand buiten de deur gezet. Volgens Crazy-M kwam dat door zijn geaardheid.
Volgens de Swaffelkrant ging het slachtoffer bewust naar deze kroeg, omdat het populair was onder allochtonen. Crazy-M is zelf ook allochtoon en hoopte zich thuis te voelen in de kroeg. Maar bij binnenkomst werd hij al direct gewaarschuwd door de eigenaar, want 'gasten zouden aanstoot aan hem nemen omdat hij zichtbaar een Swaffelaar is'. Daarna werd hij direct tegen de grond geslagen.
Zamagna heeft een zware hersenschudding opgelopen en zijn Swaffelvermogen is mogelijk blijvend aangetast. Hij heeft bij de politie aangifte van mishandeling gedaan.
![]()
![]()
ik ook.. hoeft toch helemaal niet.. de airbags zitten zelfs OP de bumperquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
en de politie vond raar dat ik vol in mn rem ging ....
[ afbeelding ]
nee slechte ogenquote:
lezen is ook een vak..quote:
en blijkbaar blindquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, drink eens wat minder wodka
je gaat er zo´n vreemde zinnen van maken
[..]
wat type je ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lezen is ook een vak..
[..]
en blijkbaar blind
als je me toch niet mist hoef ik dit weekend ook niet te komen werken..quote:
huh, wat zeg je?quote:
ik zie je nietquote:
op het gevoel doen ....quote:
ipv a walking of walk-in fridge, heb jij walking cupquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:20 schreef tripack het volgende:
wou ik net koffie gaan halen... bekkertje weg
was tie in de prullenbak gewaaid
best handig een beker die zichzelf opruimt
* LL begint spontaan The Thongsong te zingenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je me toch niet mist hoef ik dit weekend ook niet te komen werken..
je moet ook een pul nemen. die waait niet wegquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:20 schreef tripack het volgende:
wou ik net koffie gaan halen... bekkertje weg
was tie in de prullenbak gewaaid
best handig een beker die zichzelf opruimt
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op het gevoel doen ....
[..]
ipv a walking of walk-in fridge, heb jij walking cup
zegt dubbele ontkenning je iets?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je me toch niet mist hoef ik dit weekend ook niet te komen werken..
quote:
ik vind die poolse aannemer zo droog..quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
kut, daar heb je mequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zegt dubbele ontkenning je iets?
en je moet wel komen werken![]()
![]()
whehehe jah hij is echt goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vind die poolse aannemer zo droog..
walkin´fridgewhoa ...
tjah, bij heiniken moet het wel :pquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah hij is echt goed
eerst![]()
en dan![]()
stiekem geedit hequote:
maar dat komt ook omdat jij kwart/half/heel* italiaans bentquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
paliacio di pasta !!! blijft meesterlijk !
wil je niet zo schelden ja ?? met je heinekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, bij heiniken moet het wel :p
anders drinkt niemand het
geef mij maar juupquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wil je niet zo schelden ja ?? met je heineken![]()
niet, leugens zijn het.. allemaal leugensquote:
jupilerquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wil je niet zo schelden ja ?? met je heineken![]()
tot morgen LLquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet, leugens zijn het.. allemaal leugens![]()
Ik ga afsluiten
prciesquote:
1 flesje = 1 glasquote:
jah wel bij naamquote:
moet je echt eens proberen. echt lekker bierquote:
mja THC is een groot probleem voor echte wietquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nieuw: marihuana waar je niet stoned van wordt:-marihuana-waar-je-niet-stoned-van-wordt.html
wat ze allemaal niet verzinnen
ja heb het al gedronken lekker bierquote:
zal nog is iets doen hahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:38 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo klaar met eten
Crazy, ja ik heb die link gehad.. nog niet kunnen kijken.
bis morgen WLquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
menzen ich ga afsloiten , leute bis morgen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
tot morgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 8 minutenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:51 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, ben echt lui man. gelukkig bijna 17:00
7 minquote:
nog 3 uur en 6 minutenquote:
en is de gangbang dan voorbij? of begint het dan?quote:
Kan het ook niet helpen dat het hier druk is, en beide collega's het leuk vinden voor 3 uur naar huis te gaanquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef lynda het volgende:
* lynda weet het nu zeker..
Morgen de dokter bellen..
Schat ik heb die kabel mee
dan begint diequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef tripack het volgende:
[..]
en is de gangbang dan voorbij? of begint het dan?
ah dat ga ik dan niet halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
JAHHHHHHHH!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:04 schreef lynda het volgende:
Ik ga ook nog even iemand blij maken met mijn komst en dan richting![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
JAHHHHHHHH!![]()
Nou mensen, ik mag ook eens naar huis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Godsammequote:
whehehequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GodsammeIk zei nog zo, hou die feateux voor jezelf
Zit wel lekker hoor, het is ook warm... alleen dan andersquote:
hehe dat isquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zit wel lekker hoor, het is ook warm... alleen dan anders
Vet! Anders heb ik nu al geen zin in morgenquote:
had ik om 17:00 al niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vet! Anders heb ik nu al geen zin in morgen
Whehe morgen gaat een gare dag wordenquote:
dat gevoel heb ik ook alquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe morgen gaat een gare dag worden
Ik ga rond 2 uur naar huis denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook al
GEEN ZIN
Denk maar ziek meld
o jah. Morgen ook nog is mijn laatste dagquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga rond 2 uur naar huis denk ik
Laatste dag? Que?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah. Morgen ook nog is mijn laatste dag
WHAHAHAHAHAHAHAHA
denk ook maar eerder weg ga
Laatste dag bij de BWquote:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Laatste dag bij de BW
Zo maar even iemand naar de bushalte brenge.. zou ik zo toch nog wat uurtjes kunnen slapen?
Sterf een pijnlijke dood terwijl mijn chihuahua je ballen eraf bijtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
GOEDE MORGEN GRTDOJW MENSENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Hebben we er allemaal nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zin in ????????????
Ik mis iets?quote:
oooowquote:
Behalve voetballen, bier drinken en genieten van het weer?quote:
ik ook voor jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb zoveel zin dat ik spontaan ga over werken
klinkt op zich al aardig toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behalve voetballen, bier drinken en genieten van het weer?
Ja preciesquote:
DRACUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hai crazy, voor ik het weer vergeet!
Ja dat is echt helemaal geweldigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:04 schreef draculettetje het volgende:
en dan heeft het weekend ook nog 1 dag extra!
gaat zn gangetje hoor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DRACUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Hoe is het met mijn grote draculet !!!
die is nie goe wijsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
ROFL,
Ik vraag aan collega: Heb je er nog zin in. Zegt hij: Jah ....
met Crazy gaat alles goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat zn gangetje hoor!
en met crazy?
kloptquote:
en daarna?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met Crazy gaat alles goed
Laatste dagje bij de BRW![]()
Holladiehee hee hee holadie hooo HIEP HOI
The fuckquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:09 schreef Crazy-M het volgende:
ROFL,
Ik vraag aan collega: Heb je er nog zin in. Zegt hij: Jah ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
lekker op kantoor met TOFFE collegasquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:15 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen..
ik ga hard werken vandaag
Mogguh LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjah, hij zei 10 min later: Jah i nhet weekendquote:
Zoiets moet hij meteen zeggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, hij zei 10 min later: Jah i nhet weekend
mogguhquote:
kloptquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
pff nu al koppijndat gaat wat worden
je was zo druk dat je tijd had om dit wel te posten, kun je net zo goed ook echt zeggen wat je wildequote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
![]()
* Crazy-M geeft hier wijselijk in zijn drukke bui geen antwoord op
Nee daaromquote:
Ik las poederenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
ff mn neus poetsen:
[ afbeelding ]
druk als in actief als in gestoord als in aanwezigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je was zo druk dat je tijd had om dit wel te posten, kun je net zo goed ook echt zeggen wat je wilde
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
druk als in actief als in gestoord als in aanwezig
als in?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
druk als in actief als in gestoord als in aanwezig
thee graagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]doe niet zo druk
oh ja, ik ging koffie halen
Goeiemoggel,quote:
als in adhd als in klein rond rennend kut jong als in kleine drukke actieve puppiesquote:
Goeiemergeeeeequote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goeiemoggel,
pal jij die kollie ff mev was suiler ?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik wel hoorquote:
Jah de dikke van dale was op mijn teen gevallen waardoor ik een hersenschudding kreeg en toen zijn de kronkels in mijn hoofd gekke dingen gaan zeggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gaat alles goed ?
weet dat ik gister wazige taal uitsloeg maar jij doet het nog een x extra erg over ....
moggel Bquote:
Geloof me, dat was daarvoor ook al zo...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah de dikke van dale was op mijn teen gevallen waardoor ik een hersenschudding kreeg en toen zijn de kronkels in mijn hoofd gekke dingen gaan zeggen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah de dikke van dale was op mijn teen gevallen waardoor ik een hersenschudding kreeg en toen zijn de kronkels in mijn hoofd gekke dingen gaan zeggen
maar puppies zijn liefquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als in adhd als in klein rond rennend kut jong als in kleine drukke actieve puppies
Vragen naar de bekende weg, je doet het goedquote:
wat maakt het uit het is vrijdagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg, je doet het goed
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloof me, dat was daarvoor ook al zo...
o okquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die kronkel had je toch al langer ...
whehehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
Klant vraagt of ik dit weekend nog spannende dingen ga doen
hou je in LL... hou je in ...
Preciesquote:
Das stimmtquote:
Ja duuh, die dacht; "Die jongen heeft toch niet meer lang te leven, die kan ik alles wijs makenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
o ok
heeft de dokter nooit iets over gezegd
die zei altijd:
Komt wel goed
dat betekent trakteren hehquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik wel hoor
mijn laatste dagje hier in deze tokko
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:38 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe![]()
jij zo: mhoa niet zoveel, alleen ff naar de club van GF om daar los te gaan
Ga werkenquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
Klant vraagt of ik dit weekend nog spannende dingen ga doen
hou je in LL... hou je in ...
Heb maar gezegd "weet ik niet"quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:38 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe![]()
jij zo: mhoa niet zoveel, alleen ff naar de club van GF om daar los te gaan
aaah is dat het geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja duuh, die dacht; "Die jongen heeft toch niet meer lang te leven, die kan ik alles wijs maken"
hou jij je ook maar inquote:
"werken".... is dat niet die ziekte waar ik allergisch voor ben?quote:
Strakke hoertjes, aaaaightquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah is dat het geweest
nou dan even ee nbedankje aan iedereen
Beller, Aangezien je altijd ongezien de tyfus krijgt zal ik boven een plekje reserveren bij de strakke hoertjes
Droxz: Als demotivator willen ze je niet aannemen. Ze zijn bang dat je iedereen demotiveert en dat ze weer terug keren naar de aarde
Dracu: je mag alleen boven komen als je ook een pup mee neemt
Wie nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"werken".... is dat niet die ziekte waar ik allergisch voor ben?
wheheh okay nou weet ik meteen wat jij gisteravond gedaan hebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ok een raadsel pc start niet op
opsomming van de config voor alle ict sletten onder ons.
msi p45 mobo
intel c2d 6750
4gb ram
boot schijf wd vertex ssd
1terrabyte in mirror opslag
2x wd raptor in raid (stripe set)games
1x velociraptor games
smasung dvd fikkert
verder gtx285
en een xfi-X soundcard
elke 2 a 3dagen stop mn pc net voor dat hij door moet starten zie dus dat balkje lopen
dan zwart scherm en dan niets meer
in save mode blijft hij hangen op crcdisk.sys
als ik echter alles los trek uit mn setup en alleen mn vertex laat zitten boot ie gewoon door
daarna alles aansluiten en gaan met die bannaan
iemand een idee voor dat ik net als gisteravond weer 3 uur aan het kutten ben voor dat alles werkt...
Die banaan eruit laten ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
msi p45 mobo
intel c2d 6750
4gb ram
1x velociraptor games
smasung dvd fikkert
verder gtx285
en een xfi-X soundcard
elke 2 a 3dagen stop mn pc net voor dat hij door moet starten zie dus dat balkje lopen
als ik echter alles los trek uit mn setup en alleen mn vertex laat zitten boot ie gewoon door
iemand een idee voor dat ik net als gisteravond weer 3 uur aan het kutten ben voor dat alles werkt...
doctoren liegen op voorhand ... hoe moet die gast anders aan zn jacht vila enz komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
o ok
heeft de dokter nooit iets over gezegd
die zei altijd:
Komt wel goed
morguuuhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"werken".... is dat niet die ziekte waar ik allergisch voor ben?
Ik demotiveer god zelfs, zelfs hij kent mijn krachten maar al te goed!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah is dat het geweest
Beller, Aangezien je altijd ongezien de tyfus krijgt zal ik boven een plekje reserveren bij de strakke hoertjes
Droxz: Als demotivator willen ze je niet aannemen. Ze zijn bang dat je iedereen demotiveert en dat ze weer terug keren naar de aarde
da's dan toch helemaal niet aardig voor die pup?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah is dat het geweest
altijd altijdquote:
kun je nagaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik demotiveer god zelfs, zelfs hij kent mijn krachten maar al te goed!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die banaan eruit laten ?
nee maar je trekt alles uit je setup ????
jah maar dan krijgt hij een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grote speelweiland, heeeeeel veel koekjes enzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan toch helemaal niet aardig voor die pup?
hoe bedoel je alles los ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
msi p45 mobo
intel c2d 6750
4gb ram
1x velociraptor games
smasung dvd fikkert
verder gtx285
en een xfi-X soundcard
Draakjuh!!!!!!!!!quote:
Als hij bier heeft is het goedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik demotiveer god zelfs, zelfs hij kent mijn krachten maar al te goed!
alsjemeflapsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als in alle schijfen op mn bootschijf na
en dan werkt het allemaal weer
op starten af sluiten alles weer inpluggen niks meer aan de hand
ja bijna mn pc het raam uit geflikkert ... kut apparaat !quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wheheh okay nou weet ik meteen wat jij gisteravond gedaan heb
Mogguh tripack!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |