jeweetschquote:
Was dat even schrikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef lynda het volgende:
Beller!
zette ik toch gewoon zomaar je echte naam neer hehe.
helemaal gemistquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef lynda het volgende:
Beller!
zette ik toch gewoon zomaar je echte naam neer hehe.
Sssshtquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef tripack het volgende:
[..]
helemaal gemist![]()
ach ik wist eht toch al
Hou je het nog een beetje vol jongen?quote:
ik zeg niks B...quote:
mwaaaa, ben al een dag bezig met een laptop... morgen moet ik die uitleveren,... gaat ie "dood" voor mijn neus hahaha. Maarja, humeur is stukken beter, en het is lekker weer!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol jongen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Klonk het volgende:
stelletje kuttekoppen, wat ik uit de topicreports begrijp moet deze dicht, mocht ik het verkeerd hebben begrepen, dikke lul, drie bier
groetjes Klonk
PS: jullie kunnen niet tellen
Ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Beller
Eindelijk iemand die kan tellen
DROXZ !!!
Bedankt voor je topicreport. Je kunt nu terug naar het topic.![]()
Wat doe ik nou weer? Oke behalve lief om slotje vragenquote:
Huh, wat bedoel je Beller?quote:
als je goed had gekeken zag je dat moozzie weer begon met rellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Wat een triestheid hier man
stelletje kleine kinderen
Dunno hoor maar hij noemde mijn naam en daar reageerde ik opquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Moozzie,
1) geen privacy gegevens
2) er is een nieuwe telling begonnen dat jij er niet mee eens bent, jou probleem. Rest wel.
Dit als nieuwe titel dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
oi, mededeling van huishoudelijke aard:
1: jullie kunnen niet tellen.
2: vanaf nu voor jullie dus geen cijfertjes meer in topics, en dat is geen grapje van ome Klonk, ome Klonk heeft het een beetje gehad met jullie telkunsten.
3: verzin voortaan maar een leuke titel
4: niet komen huilen in GC FB, zal geen zin hebben
Verder kusje kroel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |