Vandaag hadden wij een presentatie. In die presentatie hadden we een youtroep filmpje in de presentatie gezet.
Omdat de colleges altijd zo serieus zijn, hebben wij het anders aangepakt. We hebben daarom FOK! smilies in de presentatie verwerkt.
Aangezien meerdere bekend zijn met ceiling cat hebben wij, met het idee: zal iemand dit zien?, ceiling cat in photoshop bewerkt en in de presentatie gezet.
Gedurende het filmpje keek ceiling cat dus mee om ons te ondersteunen. Niemand merkte dit. Totdat het filmpje was afgelopen zei iemand:

ceiling cat, en begon keihard te lachen.
Gedurende de rest van mijn presentatie was ik dus van mij apropos omdat ik constant heb moeten lachen omdat de klas ceiling cat spotte! "He is watching us!"
Klacht: mensen die lachen tijdens je presentatie waardoor je niet meer normaal je verhaal kunt afmaken!
vb:
EDIT: Ik moet bekennen, de moddereter heeft mij helemaal door:quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:01 schreef Isabeau het volgende:[..]
Eigenlijk is dit een 'kijk mij eens cool ceiling cat gebruiken in een serieuze presentatie' maar wist TS niet hoe je daar een topic over kon maken en al helemaal niet in welk forum en dús moest het maar in de vorm van een klacht. Snappie?
[ Bericht 21% gewijzigd door mafkees01 op 28-05-2009 15:04:41 ]