Ik zou voor deze gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef Sersjee het volgende:
Ik zoek nog een verschrikkelijk slechte (dat je reisgenoot echt een kop trekt van "wat de vliegende neuk is dit nou weer?!") plaat voor de "Goeie shit - de Pinkpop 2009 editie" cd voor in de auto zaterdag. Ik zit te denken aan Hilbrand Nawijn's Hey Jumpen, maar ik sta nog open voor suggesties.
Je kan beter KX luisterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dan drinken we deze gifbeker nog maar ff leeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hij gaat daar echt nooit meer vanaf komenquote:
Da's een serieuze optie!quote:
Denk het ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hij gaat daar echt nooit meer vanaf komen![]()
Haaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:08 schreef erfc4ever het volgende:
goedemiddag![]()
wat kan een sportdag toch kut zijn zeg
W00t ! dat is niet verkeerd zegquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef erfc4ever het volgende:
zaterdag ga ik mn verjaardaag lekker alweer vierenen maandag ook nog
![]()
en terwijl er dinsdag niet eens zo heel veel mensen op bezoek waren heb ik toch maar mooi binnen 1 dag 97 euro gekregen, das toch niet niks dacht ik zo!
Hahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga wel even naar m'n eigen gezeik luisteren
Wat is er met Corton gebeurd dan? Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! vanavond weer 3voor12 met Der Rudy en Elbow live
Ziekquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is er met Corton gebeurd dan? Heb ik iets gemist
Ik heb een hekel aan elke kapotgedraaide artiest, wie het ook isquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeg, niks verkeerds over meneer Lentesteen![]()
![]()
![]()
Schijnbaar kan Annemieke ook niet want zij is de std. vervanger van Corton, maar ik vind het wel best zo want Annemieke hoor je al genoeg op 3FMquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Vermoeiend wel eigenlijk![]()
[..]
Ah ok, ik dacht al
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:15 schreef 3FMaster het volgende:
Valerio kwam laatst optreden bij ons op school
Ja iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:13 schreef Corkscrew het volgende:
Dit vind ik best een lullige Johan Dopvleugel eigenlijk...Als ze dan nog hadden gezegd dat ze nog schoonmakers of weet ik wat nodig hadden, maar om ze nou (bijna) een optreden op Pinkpop te beloven...
En afgelopenquote:
echt hey!quote:
jij hier?quote:
Lekkerquote:
Op webquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die aan de telefoon, of iem die gereageert heeft op web![]()
Mute
Die van gister bij DER RUDYquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, dat is echt super super lullig voor die Jason, en super relaxed van 'm dat-ie ze zo teruggeeft!
checkquote:
SCquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Broekie het volgende:
Ik las iets over leegloop hier?
Mjah, 'k ben op het moment niet aan het luisteren dus kan moeilijk over de zaken meepraten...
Koffie geval deed moeilijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hans doet echt lang over koffie zetten
trouwens om kwart voor ben ik weg![]()
W00t ! fantastischquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef purplerose het volgende:
5 van de 6 pulletjes zijn geboren!![]()
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin #5 Piepjes!
Die filmpjes ookquote:
Ja, echt geweldig ! en volgens Erwin K gaan we wat weer betreft een aantal bijzonder mooie dagen krijgenquote:
goede plaat iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Michiel. Echt tot de laatste seconden gedraaid. Zoals het eigenlijk hoort
.
Fantastisch, wat een plaat.
das heul fijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig ! en volgens Erwin K gaan we wat weer betreft een aantal bijzonder mooie dagen krijgen
Mag ik even zeggen dat uw FOK! weerman nog wat skeptisch is hierover?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig ! en volgens Erwin K gaan we wat weer betreft een aantal bijzonder mooie dagen krijgen
en wat denkt de FOK! weerman dan? t gaat mij om de zondag en de maandagquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat uw FOK! weerman nog wat skeptisch is hierover?![]()
ElbowZo fijn dat ze ground for divorce nu heben uitgebracht hier. Dolf Jansen draaide het al tijdens z'n 3FM periode, maar beter laat dan nooit
Ik vind het heel lastig met die wind in de NO-N hoek. Als hij naar het noorden gaat, en wat krachtiger is, dan is het zo een graad of vier koeler. Overigens niet op pinkpop denk ik, dat ligt te ver het binneland inquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en wat denkt de FOK! weerman dan? t gaat mij om de zondag en de maandag
Nou, dat schijnt wel te gaan lukken!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das heul fijnik moet zondag en maandag wel genieten en lekker bruin bakken nl
Haha, dat mag altijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:17 schreef Againzender het volgende:
Mag ik even zeggen dat uw FOK! weerman nog wat skeptisch is hierover?![]()
Dolf was er idd vroeg bij. Straks veel Elbow bij der Rudyquote:ElbowZo fijn dat ze ground for divorce nu heben uitgebracht hier. Dolf Jansen draaide het al tijdens z'n 3FM periode, maar beter laat dan nooit
Lada GaGaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeej Lady GaGa en ik ga er heeeeeeen![]()
![]()
![]()
Ik had daarom ook nooit iets tegen Dolf. Z'n humor kan ik mij redelijk in vinden, maar zijn muzieksmaak was ik het eigenlijk altijd mee eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dolf was er idd vroeg bij. Straks veel Elbow bij der Rudy
Dolf is een goede gastquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had daarom ook nooit iets tegen Dolf. Z'n humor kan ik mij redelijk in vinden, maar zijn muzieksmaak was ik het eigenlijk altijd mee eens
is dr maar 1 shop daarowquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef purplerose het volgende:
Ik ben dringend toe aan een huisdealah, de shopwiet is om te huilen op het moment12 euro en dan krijg ik een zakje blaadjes
Maar ik ben net opgevoed meisje uit Maassluis, ik heb geen contacten met de onderlaag van Maassluis
Hoe komt men daarachter
ik vond m altijd enorm grappig op de radioquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dolf is een goede gast. Qua muziek idd prima te doen en wat het humor gehalte betreft vond ik het niet altijd even tof, maar nog altijd beter dan de dame die er nu zit (mening over haar is wel bekend)
.
Zag die Dolf trouwens een keer hardlopen op het Damsterdiep @ Grunn. Wist niet wat ik zag. Een hardloper met rood haar en een gruwelijk tempo en een herkenbaar gezicht. Erg geinig
.
Aan Dolf kan je idd duidelijk zien dat hij erg sportief isquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond m altijd enorm grappig op de radioik vind m alleen zo eng
Ja helaas maar 1 shopquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is dr maar 1 shop daarowhier hebben we dr geneen en rijden we 15km voor we de eerste tegen komen
Maandje op het Macdieet en dan is dat opgelostquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aan Dolf kan je idd duidelijk zien dat hij erg sportief is.
Hihihi, precies!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maandje op het Macdieet en dan is dat opgelost
Jaja, die is leukquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind die plaat van Tiziano Ferro samen met Kelly Rowland verslavend relaxed en lekker.
Ik heb die MP3 nu al 3 keer achter elkaar geluisterdquote:
Nee, dat kan echt nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb die MP3 nu al 3 keer achter elkaar geluisterdIs dat gezond?
Dan moet je naar 538 (quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind die plaat van Tiziano Ferro samen met Kelly Rowland verslavend relaxed en lekker.
3FM draait hem ook. Afgewisseld met nog meer fantastische platenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef cheese. het volgende:
[..]
Dan moet je naar 538 () luisteren, hoor je hem lekker vaak.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf heeft ff een lekkere Grolsch beugel open getrokken![]()
[ afbeelding ]
awwwww , nog 1tje open makenquote:
Dat was ik niet, dat waren de mannen van Moke.quote:
Ik dacht dat ze bezig waren met een nieuwe plaat, dus dan is de studio ontvluchten voor wat livemuziek wel prettig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat waren de mannen van Moke.
Volgens mij gaat het niet zo goed met die band. Ik zie ze bijna elke keer als ik in Desmet ben. Hebben die geen optredens of zo?
Duurt wel lang dan, zie ze al sinds augustus elke keer in Desmet. Sprak gisteren on_air nog en die wordt er ook al moe van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bezig waren met een nieuwe plaat, dus dan is de studio ontvluchten voor wat livemuziek wel prettig.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Duurt wel lang dan, zie ze al sinds augustus elke keer in Desmet. Sprak gisteren on_air nog en die wordt er ook al moe van.
Zou tof zijn als ie het 10 september weer doetquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:59 schreef Sersjee het volgende:
Coldplay - "Fix You" Chris Martin crowd run chase during the live performance from sound relief 2009
Vanaf 2 min.50![]()
Mèn... Jij gaat gewoon èn Jelmer èn Plork en de Aannemers zien! Ik moet het met een of ander ouwelullenorkest doen zaterdag...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:24 schreef Marc63 het volgende:
Woei! Weer Elbow
Als ik het zo op de radio hoor vind ik het jammer dat het allemaal alweer voorbij is. Tot nu toe voor mij wel het optreden van het jaar. Ik hoop wel dat daar morgenavond vanavond verandering in komt.
En anders zaterdagavond wel. Jelmer is al bevestigd als special guest bij Plork en de Aannemers
Ruilen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mèn... Jij gaat gewoon èn Jelmer èn Plork en de Aannemers zien! Ik moet het met een of ander ouwelullenorkest doen zaterdag...
Ach, ik ben dan toch al in Limboland en om dan nog richting Aalten te gaan... Neuh, het kan te gek ook. Ik onderga het maar, de oordoppen zijn al ingepakt.quote:
Staat mijn suggestie op de pinkpop2009 cd?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik ben dan toch al in Limboland en om dan nog richting Aalten te gaan... Neuh, het kan te gek ook. Ik onderga het maar, de oordoppen zijn al ingepakt.
Komt er zeker op!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Staat mijn suggestie op de pinkpop2009 cd?
Goed voorbeeld doet volgen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:52 schreef Marc63 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Ga een lange dag tegemoet. Hopelijk zonder (valse) bommeldingen.
Waar zie jij een goed voorbeeldquote:
Absoluut !quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zelfs om half acht is het one louder!
Het zonnetje schijnt, het is vrijdag. Kan dus niet missenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:48 schreef -Hans- het volgende:
Het belooft vandaag een prachtige dag te worden.
En maandag ook nog eens vrijquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, het is vrijdag. Kan dus niet missen
Jan is trouwens hele grote held
Whaha, dat is wel slecht iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:04 schreef 3FMaster het volgende:
Sjonge, een fucking brandalarm test in midden in een examen?!?! Weg is je concentratie.
Heel erg veel fouten dit jaar zeg
quote:
Das leuk wakker wordenquote:
Oja, shit we moeten nog even wachten...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Hans!
Ekdomtime is pas om 10 uur tegenwoordig Hans, duurt nog ff
T'is de laatste tijd wel vrij rustig in dit topic
Vakantietijd komt er weer aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Hans!
Ekdomtime is pas om 10 uur tegenwoordig Hans, duurt nog ff
T'is de laatste tijd wel vrij rustig in dit topic
Nog niet voor mij, ook omdat vriendinlief aan het stagelopen is tot na de zomer (tsja.. dat heb je met een toerisme opleiding, gaan we pas in september op vakantiequote:
Ah, nog even doorbijten dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nog niet voor mij, ook omdat vriendinlief aan het stagelopen is tot na de zomer (tsja.. dat heb je met een toerisme opleiding, gaan we pas in september op vakantie
Inderdaad, Queen uit de 70's en vroege 80's is koning!quote:
Mja.. Misschien wel een dagje vrij, of wat eerder weg, maar geen vrije weken helaas. Voordeel is wel dat ik door kan sparenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, nog even doorbijten dus. September duurt nog wel even
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, Queen uit de 70's en vroege 80's is koning!
Hier staat de radio ook vrij zachtquote:De radio staat hier niet zo heel hard, ik kan dus niet altijd goed verstaan wat er gezegd wordt. Iedere dag als Jan Smeets op de radio is, schrik ik even van mijn werk op en denk ik dat Willibrord Frequin op de radio is
Ah, met vliegen heb je toch wat meer optiesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. Misschien wel een dagje vrij, of wat eerder weg, maar geen vrije weken helaas. Voordeel is wel dat ik door kan sparen. Ze heeft in ieder geval gezegd dat ze wil vliegen dus.
Doe maar Roosmarijn time, Gerard is er niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
Precies, ik weet dat je de hele week al voor loopt qua tijd, maar je begint je draai te vinden Hans
Roos is ook wel tofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe maar Roosmarijn time, Gerard is er niet.
Iets met een trouwerij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roos is ook wel tof
Ekdom is toch niet ziek? Hoop dat hij wel aanwezig is tijdens het EW
Of niet, als het een feestje is dat tot de kleine uurtjes duurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dan is hij er met een beetje geluk gewoon aanwezig
Kan idd ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of niet, als het een feestje is dat tot de kleine uurtjes duurt.
Inderdaadquote:
Dat was de nieuwe van Kyteman. Rappen in het Frans, ik vind het maar niks.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad
Wat was dat voor een multicul bagger daarvoor?
Jij ook alvast lang weekend gewenst en succes met werken enzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
ik ga er vandoor, althans, ik zet m'n ipod aan en ga maar eens wat harder werken
Prettig weekend en geniet van het mooie weer
Zeg dat!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
Potverdrie, veel te lekker weer om binnen te moeten werken
Hé joh, Rob & Fred op KX!quote:
Die ja.quote:
Da's zuur... Net kwam ome Bruce langs met wat werk van de Seeger-sessions.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nu op kantoor in Nederland, dus geen streams hier![]()
.
Ik heb er van die zweetbandjes om, dan heb je dat probleem nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:48 schreef purplerose het volgende:
Zeg guys, met dit weer, hebben jullie dan vaak last van klamme ballen?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb er van die zweetbandjes om, dan heb je dat probleem niet
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |