Reductio ad africum, kul argumentquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi Mandy,
je maakt wat me zo, hè?
En weet je wat nog erger is, kindertjes in Afrika kunnen niet eens naar school of de hond uitlaten.
Maarja, zij hebben wel altijd mooi weer!
Het is maar oneerlijk verdeeld in de wereld.
Nou doei,
groetjes xXx-JeeKaatje-xXx.
nee hoor ik vraag niet om medelijden....quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zit gewoon om medelijden te bedelen dus.
Ga je schamen!
Nou meid, het is me allemaal wat!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef X-mandy-X het volgende:
nee hoor ik vraag niet om medelijden....
ik wou gewoon even vertellen wat ik gisteren heb meegemaakt.
zeikerdquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou meid, het is me allemaal wat!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef X-mandy-X het volgende:
[..]
waarom denk je dat wij geintereseerd zijn in al die andere flauwekul topics??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom denk je dat wij daarin geintresseerd zijn, mijn beste Mandy?
Ik ben niet degene die een mekkertopic heeft geopend in [KLB], jongedame!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef X-mandy-X het volgende:
zeikerd
Het zou je sieren gewoon antwoord te geven in plaats van mijn vraag te beantwoorden met eenzelfde wedervraag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:37 schreef X-mandy-X het volgende:
[..]
waarom denk je dat wij geintereseerd zijn in al die andere flauwekul topics??
BESTE OPA BAKKEBAARD!!
Theo Maassen kwoot gedetecteerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi Mandy,
je maakt wat me zo, hè?
En weet je wat nog erger is, kindertjes in Afrika kunnen niet eens naar school of de hond uitlaten.
Maarja, zij hebben wel altijd mooi weer!
Het is maar oneerlijk verdeeld in de wereld.
Nou doei,
groetjes xXx-JeeKaatje-xXx.
Omdat Mandy 16 is. Blond haar met een paardestaart, en een kort truitje aanheeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij daarin geïnteresseerd zijn, mijn beste Mandy?
tnhxquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
meid toch!, scheelt dat je nu bijna weekend hebt, eindelijk weer leuke dingen doen
hahahaha...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Omdat Mandy 16 is. Blond haar met een paardestaart, en een kort truitje aanheeft
Ik wou net mijn medeleven uiten maar als dat niet geheel overkomt met uw verschijning zeg ik maar niks.quote:
Daar hebben we tegenwoordig twitter voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef X-mandy-X het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou net mijn medeleven uiten maar als dat niet geheel overkomt met uw verschijning zeg ik maar niks.
ja is goed...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:56 schreef zovty het volgende:
Hoi mandy, wil jij mijn online pen vriendinnetje zijn? Dan gaan we steeds reageren in elkaars topics enzo. Dat lijkt me echt leuk! Je lijkt me zo'n leuke meid! Nou ik hoor het welllll doeiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!
Gezellig! Mag ik ook mee doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |