ow gezelli... dan gaan we met meer auto's.... mag kwaak dan ook mee? dan zal ik beloven dat ik niet heel de tijd met hem ga zoenenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik nog te horen krijg hoe én wat... dan wil ik best mee! Vanmiddag doet mn tuutje het ook weer!
Dat was een manier van zeggen, niet al te letterlijk bedoeld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een heel valide keuze, maar jij had het over een megageile bikini.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
euh je hebt ook handen en een mond enzo toch!?
quote:
Niet klein, niet groot, maar zeker wel fier.quote:
25 gradenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het word 25graden... dan wil ik in een cabriootje zittn hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is altijd leuk om gezellig met een paar mensen langs de weg te wachten op de wegenwacht ja![]()
Zeker omdat het een franse auto is, daar zitten immers goede stoelen in. Wat logisch is, want tja je moet wel goed zitten als je weer eens met pech staat te wachten he![]()
okay... tot zover de djass cabrio afzeik moment voor vandaag...
Ik ga eens aan mijn stok sleuren, want als er straks toch geslobert gaat worden kan ik maar beter wat voorwerk doen zodat het slobberen echt veel werk is
DAt is gewoon stom!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
Broertje zit 3 maanden in Roemenië (april tot juli), nu komt ie vandaag terug in NL tot woensdag en ik zie hem geeneens.Das best erg jammer.
Van mij mag dat... heb alleen een lange-mensen-onvriendelijk-autootje.. maar kwaak mag op ut dak!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Murmeli het volgende:
ow gezelli... dan gaan we met meer auto's.... mag kwaak dan ook mee? dan zal ik beloven dat ik niet heel de tijd met hem ga zoenen
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet klein, niet groot, maar zeker wel fier.
Nu moet ik zeker fier gaan uitleggen?
ow dan nemen we kwaak zn auto desnoods...die is ook lange mensen onvriendelijk maargoed....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van mij mag dat... heb alleen een lange-mensen-onvriendelijk-autootje.. maar kwaak mag op ut dak!
wat voor auto heeft kwaak dan? want mn wieltjes moeten ook meequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
ow dan nemen we kwaak zn auto desnoods...die is ook lange mensen onvriendelijk maargoed....
22quote:
Dat is vreemd. Meestal als ik tegen een vrouw zeg dat ze een megageile uitstraling heeft, volgt niet vaak een schattige reactie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Kluts het volgende:
Dat was een manier van zeggen, niet al te letterlijk bedoeld.
seat ibiza. en jij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
wat voor auto heeft kwaak dan? want mn wieltjes moeten ook mee
Die is al twee keer groter dan de mijne!quote:
Even in een spoiler hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nou het ligt ook beetje aan broertje lief hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
DAt is gewoon stom!!
Die hond moeten ze eens afmaken.. En die dinsdag dan? geen optie?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
AANtoonbaar? was het eerst soort van verdwenen dan?
Murmeli, jij loopt al een tijd bij psychologen/psychiaters. Maar de laatste keer dat ik hulp heb gehad, dat is alweer tientallen jaren geleden. Het was al een hele stap voor mij om hulp te zoeken voor mijn problemen. En nu ga ik waarschijnlijk ook nog te horen krijgen dat ik een serieuze aandoening heb. Ik weet echt niet wat er op me af komt. En dat geeft een hoop onzekerheid.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Murmeli het volgende:
howl: waar pieker je over dan? je hebt wel sowieso gesprekken toch? helpen ze je daar niet mee? ik moet zelf nog maar zien of ik er verder mee kom he, als ze vinden dat ik niks heb dan gaan we gewoon door zoals het nu gaat en dat is niet echt dendererend....
kwaak heeft gewoon een eigen auto, met stuur en wielen enzo... Oh en zelfs jawel.... snoepjes!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van mij mag dat... heb alleen een lange-mensen-onvriendelijk-autootje.. maar kwaak mag op ut dak!
Mijn snoepjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kwaak heeft gewoon een eigen auto, met stuur en wielen enzo... Oh en zelfs jawel.... snoepjes!
Oh en een dak... maar goed die van mij rijdt dan wel gewoon ipv mooi glimmend op de pechstrook te staan
Je woont in Velp? dat is vlak bijquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou het ligt ook beetje aan broertje lief hoor.![]()
Hij komt vandaag terug en blijft in Velp, dus komt niet onze kant op. Ouders zijn er maandag ook vrij laat daarzo (half middag ofzo) nu kan ik die kant wel op maar dat kost me ook weer wat en dat kan ik eigenlijk niet zo missen nu.En ja, die hond is toch ook wel de main reason. Want die kosten kan ik nog wel beetje doen, sla ik weekje rijles over ofzo.
Dinsdag kan ik ook niet en hij gaat met vriendin naar Amsterdam dus hij komt ook niet deze kant op. Woensdag is ook geen mogelijkheid want hij moet eind van de middag al naar 1 of ander plekje in Duitsland omdat daar zijn vlucht op donderdagochtend al vroeg vertrekt.![]()
Ik kan misschien wel zondag die kant op, bedenk ik me net...eens ff over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |