Hij staat gewoon netjes op een bureau hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef wise het volgende:
je laptop heeft zeker geen harde ondergrond waar deze op ligt ,maar een deken ofzo. Logisch dat deze zijn warme niet kwijt kan
Ik wil gewoon dat hij koel is. Hij haalt in Windows zelf al gemakkelijk 60 tot 70 graden celcius. (Intel processor)quote:
Koop zo'n laptop standje waar je het op kan leggen IPV op je bureau of op je schoot.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat hij koel is. Hij haalt in Windows zelf al gemakkelijk 60 tot 70 graden celcius. (Intel processor)
Hij kan gemakkelijk een paar nieuwste games aan maar dan wordt deze laptop al snel te warm waardoor de game gaat haperen.
Leg mij eens uit dat een bios update de Temp van je systeem verranderd??quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef ManianMan het volgende:
Net even mijn BIOS geupdate van mijn laptop, van versie 1.44 naar 1.45. Ik was verondersteld dat ik het warmte probleem van deze laptop kon fixen. Wat zie ik er is geen verschil. :S
Klacht: De laptop wordt nog steeds gruwelijk warm![]()
Antiklacht: Godzijdank doet hij het nog na de flash
De FAN instellingen die in de bios zit. Je kan deze niet aanpassen omdat Acer de BIOS goed beveiligt heeft. Je kan namelijk normaal instellen wanneer de fan moet draaien op welke temperatuur etc.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Leg mij eens uit dat een bios update de Temp van je systeem verranderd??
Beetje onlogisch idd, maar zou kunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Leg mij eens uit dat een bios update de Temp van je systeem verranderd??
LOL, Neen je temps kunnen nooit gewijzigt worden, op zijn hoogste de meting ervan of de fan speed waardoor de temp lager word.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Beetje onlogisch idd, maar zou kunnen.
Tevens een apple-fanboy gezien je UI moet niet doen alsof hij er verstand van heeft, maar gewoon zijn muil houden omdat iedereen weet dat apple-gebruikers intellectueel minder bedeelden zijn
Als je de moeite neemt om iemands profiel te checken om hem vervolgens proberen af te zeiken, omdat hij een bepaald soort werk doet, typ dan in godsnaam zonder zulke grove spelfouten, kneusquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef The.Apple het volgende:
[..]
LOL, Neen je temps kunnen nooit gewijzigt worden, op zijn hoogste de meting ervan of de fan speed waardoor de temp lager word.
werkvoorbedreiden assisent is dat net zoiets als schoonmaak hulpje....?
He je hotmail account doet het niet meer....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef jagga het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt om iemands profiel te checken om hem vervolgens proberen af te zeiken, omdat hij een bepaald soort werk doet, typ dan in godsnaam zonder zulke grove spelfouten, kneus
Hé dat zou triest zijn zegquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef The.Apple het volgende:
[..]
He je hotmail account doet het niet meer....
sorry Remano...... ik zal het niet meer doen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef jagga het volgende:
[..]
Hé dat zou triest zijn zeg![]()
Kneus.
Als je niet tegen kritiek kunt, kom hier dan niet.
hé? wie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:10 schreef The.Apple het volgende:
[..]
sorry Remano...... ik zal het niet meer doen...
Ze hebben wel laptops die geen ventilatieopeningen aan de onderkant hebben, en dus niet het probleem van de TSquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Tevens een apple-fanboy gezien je UI moet niet doen alsof hij er verstand van heeft, maar gewoon zijn muil houden omdat iedereen weet dat apple-gebruikers intellectueel minder bedeelden zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |