Ik ook een beetje. En ik had helemaal geen 'grote' problemen, gewoon iets waar ik niet uitkwamquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even iets anders doen tot dit onderwerp afgesloten is. Ik krijg er buikpijn van. En voel me ineens zwak omdat ik niet zonder hulp door mn problemen kwam. Tot later
Second that.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:30 schreef DarkElf het volgende:
Hulp krijgen is niets mis mee, dat zoeken/accepteren is knapper dat je kop in t zand steken
Ik ben blij dat ik het ooit gedaan heb want anders was het al heel lang over en sluiten geweest voor DE
Gek genoeg doe ik, Lein, tegenwoordig erg mn best om positieve kanten van mensen te zien. En vaak lukt dat wel. Maar op dit moment moet ik even aan karrel vragen: heb je ook andere talenten dan mensen afbranden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ook een beetje. En ik had helemaal geen 'grote' problemen, gewoon iets waar ik niet uitkwamOok niet met de hulp van een super-supportive partner en lieve vrienden.
Dank voor je poging ons wat wijzer te makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar ik wist dat dit ging gebeuren toen ik er aan begon. Toch een beetje jammer dat niemand in ziet dat ik degene ben die de mensen in hun waarde laat.
Ik denk dat je in een discussie als deze al snel mensen kwetst met heel uitgesproken meningen. Omdat het een behoorlijk delicaat onderwerp is; niemand vindt het leuk om hulp te zoeken. Sommigen slagen er wel in, anderen niet... Maar het is best iets waar mensen onzeker/kwetsbaar over zijn! En eerlijkgezegd denk ik dat je veel te weinig van de materie afweet om er zulke rigide reacties te geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien wel, iedereen heeft zo zo'n kronkels. Overigens voel ik me niet ondergewaardeerd, wel aangevallen op onterechte punten.
Maar soit, jullie hebben net zoveel recht op een mening als ik. Waarschijnlijk geloven jullie het niet, maar ik heb nooit de intentie gehad om iemand te kwetsen.
Discussieren over meningen vind ik gewoon leuk, verder no hard feelings.
Krijg je ook weer een schoon huis terug?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Voordeel van oppas in huis is, dat je voor je op vakantie gaat een blinkend huis achterlaat
We zijn kapot van het schoonmaken maar dan heb je ook wat
Wat gaat iedereen doen met pinksteren?
Nee, dat is me nog nooit gebeurd?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe staat het met de bapao's nog andere ideeen? Storten ze bij jou nooit in?
Als ze uit de stoompan komen zijn ze mooi bol en rond, dan koelen ze af en trekken ze samen alsof je ze vacüum trekt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, dat is me nog nooit gebeurd?
Ik heb nu bedacht om kip met curry en spinazie en paprika te doen. Ik wil ook nog een rund-variant. Maar waarmee?
Ik vond m'n fotostripje terug: Slank de herfst door # 290 Ja eh, nou doe ik het niet meer!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als ze uit de stoompan komen zijn ze mooi bol en rond, dan koelen ze af en trekken ze samen alsof je ze vacüum trekt.
Rund met prei misschien?
Voor een rijles met aansluitend examenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarvoor, en wat moet je nog doen?
Oh met paprika en mushroom soy! Hmmm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
OOOH, prei is echt heerlijk.
Dan met paddestoelen ofzo?
yeah feestje straks in huize FCquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Voor een rijles met aansluitend examen
hmmmquote:
Wat een ubertof dingquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
katten hebben nieuw speeltje en t valt in de smaak,. ze liggen nu uitgeteld te zijn
Hup Hup Hup!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Voor een rijles met aansluitend examen
Koel, waar gehaald?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
katten hebben nieuw speeltje en t valt in de smaak,. ze liggen nu uitgeteld te zijn
Had je het tegen mij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Kom sterke vrouwmenschen, laat je niet verkarrelen![]()
En kom op met dat netwerk Tommy
als je weer WOW moet spelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Misschien, DH, ben vast wel weer een keer in de buurt.
juist en daarom koop ik het ook nooit maar nu heeft hijquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Asl ie open is, is er geen weg terug. Dan kan hij alleen nog maar leeg.
nee hij speelde gewoon bruut op mijn gevoel door zijn emoties om zijn zus te gebruiken.. Bah zo laag ..quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Had het iets met Evy te maken? Het grote "nu kan het wel"?
quote:
De bekende val idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Had het iets met Evy te maken? Het grote "nu kan het wel"?
He kut. Het wordt je zo gegund. Wat ging er mis?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:06 schreef freecell het volgende:
.
Jammer.quote:
Ik was zo gestrest dat ik met de handrem er op wegreed, verkeerd voorsorteerde, nog wat domme foutjes maakte en na tien minuten gewoon heel hard begon te huilen en vroeg of ik terug mochtquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
He kut. Het wordt je zo gegund. Wat ging er mis?
Ik moest lachen, sorry.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was zo gestrest dat ik met de handrem er op wegreed, verkeerd voorsorteerde, nog wat domme foutjes maakte en na tien minuten gewoon heel hard begon te huilen en vroeg of ik terug mocht
Dat mocht.
He wijffie toch. Wat kut! Heb je overwogen om te zeggen dat je Erg Zenuwachtig was? Dat helpt echt. Examinatoren helpen je dan vaak een beetje. En voor je volgende examen: valeriaan. En bach rescue remedy.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:45 schreef freecell het volgende:
Ik was zo gestrest dat ik met de handrem er op wegreed, verkeerd voorsorteerde, nog wat domme foutjes maakte en na tien minuten gewoon heel hard begon te huilen en vroeg of ik terug mocht
Dat mocht.
Tja dat is de vraag... dat ik niet mijn hele leven voor de klas wil weet ik al langer. Ik was ook geen natuurtalent en heb echt veel moeten leren op de PABO wat de praktijk betreft. Ik wil graag meer richting management en taken buiten de klas om, maar ja dat kan niet zo 1,2,3.. Ik denk dat dat beter bij me past.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje sunny terwijl je er zo geschikt voor bent. Toch?![]()
Uiteraard.. daarom ben ik toch maar gewoon de klas uit gelopen.. 'vechten' heeft geen zin.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Voelen de kids dat ook niet aan? Dat ze dan de juffrouw gaan uitdagen?
* freecell schopt Steer terug zijn hoek in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Sommige juffrouwen zou ik ook wel willen uitdagen, btw
Steertje, nu is het moment voor empathische opmerkingen, niet voor puberesque geile opmerkingenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Sommige juffrouwen zou ik ook wel willen uitdagen, btw
Ik denk dat je een goede juf bent. Die ondankbare kleine snotapen zouden blij moeten zijn met jou als jufquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard.. daarom ben ik toch maar gewoon de klas uit gelopen.. 'vechten' heeft geen zin.
Gelukkig hoef ik nog maar 13 dagen te werken totaal.. dat zit ik nog wel uit denk ik..
Humor is ook empathisch, vrouwke.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steertje, nu is het moment voor empathische opmerkingen, niet voor puberesque geile opmerkingen
Toch heeft dat af en toe geen zin meer. Zie je ook in real-life programma's als De Nanny enzo. Geen idee hoe je als het respect eenmaal door je vingers is geglipt, je dat weer op een fatsoenlijk niveau kunt krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben zo streng dat ik mezelf niet meer kan uitstaan.. dat helpt niet zomaar.. helaas..
Ik heb het idee dat die kinderen wel beter luisterdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zou het iets Nederlands zijn? Of iets van deze tijd, of toch iets universeels? Zouden de strenge leerkrachten van de jaren '50 en '60 net zoveel stress hebben gehad als nu, of luisterden kinderen vroeger beter? Zijn wel dingen die ik me afvraag.
Heh babe wat kut! Maar die vakantie kan wel doorgaan toch? Je kan vanuit Grunn heel goed met de trein naar Casa ColdLosquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef freecell het volgende:
Ik heb het idee dat die kinderen wel beter luisterden
Ik heb zelfs het idee dat wij beter luisterden en zolang is dat nu nog niet eens geleden eigenlijk.
Vroeger was niet alles beter, maar sommige dingen waren wel anders
En ik ben boos op mijn vader. Bel ik hem op om te zeggen dat ik gezakt ben, is hij er vét blij om, omdat wij nu niet op vakantie kunnen en hij dat toch al onverantwoord vond als je net je rijbewijs hebt
Heb ik EINDELIJK een keer sinds mijn @&(*#&*&@)(*@)(@*)(@* 16e uitzicht op vakantie, is mijn vader BLIJ dat het niet doorgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check die DE, lekker slick in het Spaansquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:00 schreef DarkElf het volgende:
cranberrysap ik trouwens echt muy delicioso
Spijkerboor? Nouja, ik heb de auto van paps mee en daar zit een navigatiesysteem inquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef freecell het volgende:
Ik zit dit weekend in een tent in Spijkerboor (niet noord-holland, die andere) ik wens je veel succes met zoekenJe bent welkom
Zondag zijn we ff naar kerk
En nu heb ik rosé!
Casa ColdLos klinkt erg aanlokkelijk inmiddels inderdaad, anders wordt het een camping in Hardenberg oid(inside-joke voor gereformeerden
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idemquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt van die rare humor die ik niet snap
kan jij geen assistent juf worden bij sunny?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goede juf bent. Die ondankbare kleine snotapen zouden blij moeten zijn met jou als juf
Dat is een MBO niveau 3 opleidingquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:41 schreef Den_Haag het volgende:
kan jij geen assistent juf worden bij sunny?
En daarbij zou je vrijwillig moeten komen werken, want we hebben er geen fte's voor rondslingerenquote:
Eigenlijk heh, zou je een les from hell moeten maken voor de laatste schooldag! Alleen maar staartdelingen opgeven! En echt de hele dag lang dat zulk werk. Ontleden van zinnen. Allemaal individueel en degene die de meeste fouten maakt, laten nablijven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:05 schreef Sunnythesun het volgende:
En daarbij zou je vrijwillig moeten komen werken, want we hebben er geen fte's voor rondslingeren![]()
Wel gezellig, samen een beetje die kids afbeulen![]()
gewoon bang genoeg maken dat ze niks durven te vertellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is een MBO niveau 3 opleiding
En buiten dat, lijfstraffen mogen niet meer
Wauw Lein, heerlijk vond ik dat vroeger.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk heh, zou je een les from hell moeten maken voor de laatste schooldag! Alleen maar staartdelingen opgeven! En echt de hele dag lang dat zulk werk. Ontleden van zinnen. Allemaal individueel en degene die de meeste fouten maakt, laten nablijven.
Waaaat hoeven kinderen geen meester en juf meer te zeggen? Daar begint het natuurlijk al mee. Zulke simpele dingen houden statusverschil tussen leraar en leerling in de hand, en dat is in de klaslokaal nodig. Ik klink nu best conservatief waarschijnlijk, maar ik geloof er niet in dat je ze bij de voornaam moet noemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef golfer het volgende:
Straks dus maar even Kwezel en van den Blink kijken, want daar zit Plasterk:
Minister Ronald Plasterk wil dat onderwijzers weer met 'meester' en 'juffrouw' worden aangesproken. Het onderwijs moet weer strenger worden, zo stelt hij in een opiniestuk in het NRC Handelsblad. Er is te weinig structuur op school en volgens hem schaadt dat de kinderen uit achterstandsgezinnen.
Ah okee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Juf of Juffrouw Sonja. En de meesters zijn bij ons Meneer. En dat is prima zo. In u zeggen geloof ik niet, dat hoeft van mij niet..
Juffen zijn meestal sexyquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Juf of Juffrouw Sonja. En de meesters zijn bij ons Meneer. En dat is prima zo. In u zeggen geloof ik niet, dat hoeft van mij niet..
Srsly?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wauw Lein, heerlijk vond ik dat vroeger.
ya rly.quote:
Srsly?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw Lein, heerlijk vond ik dat vroeger.
in het lager onderwijs volgens mij echt nog wel hoor! zijn uitzonderingen als het niet gebeurd. Maar in het voortgezet onderwijs is het wel echt minder dacht ik. Terwijl dat ook gewoon juffen en meesters/meneren zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben wel echt geschokt overigens dat meester en juffrouw niet meer 'standaard' is.
Ja? Dus dit is zeg maar persoonlijk voor jou of iets van jouw school?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
in het lager onderwijs volgens mij echt nog wel hoor! zijn uitzonderingen als het niet gebeurd. Maar in het voortgezet onderwijs is het wel echt minder dacht ik. Terwijl dat ook gewoon juffen en meesters/meneren zijn.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja? Dus dit is zeg maar persoonlijk voor jou of iets van jouw school?
Nouja, dat de rest van je collega's wel juf en meesteren en 'u' doen enzo. Maar dat jij 'jij' doet. Enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik snap je niet.. Wat is persoonlijk iets voor mij?
Ha grappig, in Nederland gewoon he? Nou, blij dat ik op zo'n progressieve school zat dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, op de middelbare school waar ik een tijdje heb gewerkt, zeiden ze ook juf tegen me. Kwam je een leerling tegen in de stad: 'heeeeee, juf!'Superleuk, vond ik
Oh zo! Nee, dat is niet iets van mij alleen. Dat zou ook niet ok zijn, daar moet je als school 1 lijn in trekken. Ik bedoelde meer op de discussie die wel eens gevoerd wordt dat kinderen op de basisschool ook U zouden moeten zeggen. Maar daar geloof ik niet in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, dat de rest van je collega's wel juf en meesteren en 'u' doen enzo. Maar dat jij 'jij' doet. Enzo.
sex ze steerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben trouwens over 5 minuten weg. Twee dagen geleden kreeg ik een SMS'je van een meisje van een andere toneelgroep die ik eigenlijk helemaal niet zo goed ken. Op de een of andere manier wil ze me altijd vertellen dat ze borderline heeft. Of ik een terrasje wilde doen. Ik zei okee.
Vandaag weer SMSje gekregen, of ik anders misschien na haar toneelrepetitie vanavond een kaasplankje (ja, fok-moment) wilde doen bij haar thuis.
Ik denk dat ik zo toch maar probeer haar naar neutraler terrein te lokken.
Anyway, ben weg.Bijna.
Ja stel je voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben trouwens over 5 minuten weg. Twee dagen geleden kreeg ik een SMS'je van een meisje van een andere toneelgroep die ik eigenlijk helemaal niet zo goed ken. Op de een of andere manier wil ze me altijd vertellen dat ze borderline heeft. Of ik een terrasje wilde doen. Ik zei okee.
Vandaag weer SMSje gekregen, of ik anders misschien na haar toneelrepetitie vanavond een kaasplankje (ja, fok-moment) wilde doen bij haar thuis.
Ik denk dat ik zo toch maar probeer haar naar neutraler terrein te lokken.
Ohjee Elf! Dat klinkt niet goed! Is het ernstig?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:22 schreef DarkElf het volgende:
Oh goeiemorgen btw
Straks eens de dokter bellen, ik geloof dat het niet helemaal ok gaat met mijn nieuwe medicijnen...
Kaas gaat naar het europees kampioenschap fietskoerieren in Berlijn. Als ie op tijd uit bed komt haha!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer en Bluezz, goede reisEn happy 50th birthday!
Kaas, waar ga jij heen, dan?
Oiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:22 schreef DarkElf het volgende:
Oh goeiemorgen btw
Straks eens de dokter bellen, ik geloof dat het niet helemaal ok gaat met mijn nieuwe medicijnen...
Gewoon doen. Calcium is niet evil!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens een zuivel-craving?
Ik drink nooit melk, vanmorgen al 2 glazen op en een bakje yoghurt en ik wil meer...
Zo lang je niet de neiging hebt om krijtjes of aarde in je mond te stoppen is er toch geen man overboord?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:02 schreef freecell het volgende:
Nee, maar melk an sich is ook weer niet zo gezond dat je op de vroege morgen een pak moet leegdrinkenEn die neiging heb ik wel
Hij doet mee! Niet aan alle onderdelen maar volgens mij in ieder geval aan de sprint!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:43 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, gaat Kaas mee doen of alleen kijken?
Morguh allemaal
Heej babe, ik heb om 14.15 nog een afspraak van een half uur, daarna spring ik in papa's auto en kom ik naar je toe rijden. In het ouderlijk huis, toch?quote:
Succes kaasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij doet mee! Niet aan alle onderdelen maar volgens mij in ieder geval aan de sprint!
Ik zou zo zeggen, dat klinkt als oorontstekingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:12 schreef freecell het volgende:
Als jullie nog langs willen hier Lein en Isa, ik heb mijn mobiel mee:Y
Spijkerboor staat namelijk niet op de meeste navigatiedingen
Alleen ik moet nog even kijken hoe en wat, want hier nu een baby met aardige koorts die gaat brullen als ik aan zijn oor zit...
Ja, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou zo zeggen, dat klinkt als oorontsteking
Fok!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en shit shit shitIk heb om 14.15 een afspraak en tot die tijd niks meer te doen
hoeft toch niet? gewoon naar buiten. buitenlucht is gezondquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookDus maar even de HA gebeld en daar moet ik misschien vanmiddag even langs. Moet even terugbellen aan het einde van de ochtend hoe het gaat.
Ik weet helemaal niet of je zieke kinderen moet binnenhouden? Als het buiten lekker weer is?
ff shoppen? schoonmaken? of zit je op werkie.. dan lekker online hangenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en shit shit shitIk heb om 14.15 een afspraak en tot die tijd niks meer te doen
Ik zit 'op kantoor'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:37 schreef MissHobje het volgende:
ff shoppen? schoonmaken? of zit je op werkie.. dan lekker online hangen![]()
Of met bakkie thee de zon in.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Golfer en bluezz zijn nu vast al lekker weg. En je avond klinkt apart SteerHoe komt een vrouw er nou bij om een half uur over onaneren te gaan praten met iemand die ze nog niet zo lang kent. Vaag
Whehquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zit 'op kantoor'![]()
Check mij belangrijk zijn 'op kantoor'
Ik ga gelijk kijken!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef freecell het volgende:
Wheh
En lurken in OUD, de laatste rel is in het opblijven topic deel 1 en verder
Heb je wat te doen
Ohja dat topic heb ik ook al eens doorgelezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Heb je wat te doen
Idemquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik geniet van het stoom afblaas topic. Heel erg
Naar Berlijn!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer en Bluezz, goede reisEn happy 50th birthday!
Kaas, waar ga jij heen, dan?
Pfffquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh
Heb je wat te doen
Ho, dat mag je hem dus niet vragenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
PfffJe zult met die Swets getrouwd zijn
zou hij er thuis ook zo'n hinderlijke discussietechniek op nahouden?
Daar wil ik nog een keer naar toe jaquote:
Lekker stellig en star, en als mensen dan geirriteerd raken, lopen whinen en het slachtoffer uithangen. Wat een ventquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Den_Haag het volgende:
Economic Environment tentamen terug, een 8net 0.1 te weinig voor de 8 gemiddeld voor dit vak
7.45 wordt gewoon een 7 op de eindlijst
Netjes!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef Den_Haag het volgende:
Economic Environment tentamen terug, een 8net 0.1 te weinig voor de 8 gemiddeld voor dit vak
7.45 wordt gewoon een 7 op de eindlijst
Zolang je niet ontkend een streber te zijn, is er niks aan de hand!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef Den_Haag het volgende:
Financial Reporting slechts een 6.9had toch wel veel beter verwacht.
is het erg dat ik baal van zulke cijfers?
Mmm, ik heb net inkopen gedaan. Je hebt toch ook wel eens een blaadje mint op je aardbeien met slagroom?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef freecell het volgende:
Aardbei en mint lijkt me niks!Wel eens een aardbei gegeten na het tandenpoetsen? Beetje het citrus-na-poetsen effect
terrasje pakken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:17 schreef DarkElf het volgende:
wat een prachtig weer btw.. Ik ben zo dol op de lente
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
helaas niet. Zit thuis.
zie trouwens net pas het klasse-gemiddelde van het vak waar ik een 6.9 voor had. Dat is een 5.43, onder de ondergrens wat je moet hebben (een 5.5).
maar ja, er is ook een 9.2
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef borisz het volgende:
Vanavond de lokale economie hier helpen. Er is moonlight shopping vanavond. Lekker goedkoop nog wat shirtjes scoren.
was je op het WO toch ook?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggenMoonlight shopping, tot hoe laat duurt dat?
DH, een incidentele iets-minder-geniale score hoort erbij. Maar wel leuk dat je zo'n hoog gemiddelde haalt, en steeds hoger scoort dan gemiddeldIk was op het VWO echt zo'n 'ik heb maar een 8
'-draak
![]()
22.00 ofzo. Spullen zijn vaak lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggenMoonlight shopping, tot hoe laat duurt dat?
DH, een incidentele iets-minder-geniale score hoort erbij. Maar wel leuk dat je zo'n hoog gemiddelde haalt, en steeds hoger scoort dan gemiddeldIk was op het VWO echt zo'n 'ik heb maar een 8
'-draak
![]()
Moet je met Vlamingen gaan werken... Die durven er sowieso niets van te zeggenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik verbaas me er even over dat slechts één van de 3 collega's waarmee ik 3 a 4 dagen per week een kamer mee deel, heeft gezien en gezegd dat ik bij de kapper geweest ben. Verbazend, letten mensen zo slecht op elkaar ofzo?
Ik vraag wel aan Isa of ze van t weekend een kiekje kan sc hietenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je met Vlamingen gaan werken... Die durven er sowieso niets van te zeggen
En: foto!
MoBlo! Serieus, ik denk dagelijks aan je! Soms zelfs meerdere keren per dagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik bedacht dat ik hier maar 's wat meer moest gaan posten weer!![]()
Isa is in haar ouderlijk huis om taarten te bakken. MamaIsa viert morgen haar verjaardag en dus gaat Isa bergen taart bakkenquote:
ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MoBlo! Serieus, ik denk dagelijks aan je! Soms zelfs meerdere keren per dagEn nu ben je er weer
Strak plan
Ohhhh. Wat was ik dronken toenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
ja?![]()
![]()
![]()
ik kan iig zeggen dat ik gisteren nog aan je dacht, toen ik heel dronken was, en toen moest ik aan de cosmo's denkenen toen kreeg ik 'heimwee'
bh's zwaaienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
hahahahaik vind het nog steeds een van de leukste avonden in m'n leven!
Eigenlijk zouden we t nog een keer 'dunnetjes' over moeten doen, was ook zo'n gezellige groepquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
hahahahaik vind het nog steeds een van de leukste avonden in m'n leven!
Dat was toch Octo? Van de kipfilet-met-pesto?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ja!CF met d'r BH was 't leukst, maar Nynke komt ook goed in de buurt
octo had ook d'r bh uit jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat was toch Octo? Van de kipfilet-met-pesto?
Bij een volgende meet moet freecell er dan ook bijzijn, trouwens. Kunnen we de ochtend erna lekker hardlopen met een katerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we t nog een keer 'dunnetjes' over moeten doen, was ook zo'n gezellige groepIk zweer, als ik afgestudeerd ben en een eigen huisje heb, dan komt er weer een cosmo-zuip-je-klem-avond. Met DE en CF en Octo en jij en MeMo en en en Isa, en misschien zelfs Nynke. En wie weet MK ook! (sla ik nou nog meiden over?
)
Maar dan moeten we die meet wel uitstellen tot ze klaar is met borstvoeding. Anders moet ze de baby meenemen en dan kunnen we niet ongestoord hard lallen, lachen, huilen en kotsenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
Bij een volgende meet moet freecell er dan ook bijzijn, trouwens. Kunnen we de ochtend erna lekker hardlopen met een kater
Heb ik dat gezegd?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
'ik hououououououou van jullliieieieieieieieieie '![]()
SSSSSST!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SSSSSST!
Zullen we het ergens anders over hebben? Het dialoog tussen dronken Nynke en nuchtere Isa? Waarbij dronken Nynke steeds zei dat Isa van die heerlijke tieten had?
Het was echt Heel Erg Leuk. En gezellig. En allerlei heerlijke hapjes, want omdat het een CUL meiden-meet was, nam iedereen iets eetbaars mee!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, dat klinkt als een leuke avond..
Kun jij een beetje tegen alcohol, eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, dat klinkt als een leuke avond..
hihiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun jij een beetje tegen alcohol, eigenlijk?
@MoBlo, no way dat ik me in een gemengd gezelschap zo zou bezatten. Volgens mij ga ik me dan heel ongepast gedragen
Mo, wodka en triple sec door elkaar geeft al akeligheid. Laat staan als je er weet-ik-hoeveel soorten andere drank doorheen jastquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
hihinou ja, ik bedoelde een 'algemene cocktailavond' als --> gewoon veel soorten drank, dus niet alleen cosmo's. Uiteraard weer alleen dames
Twee wijntjes en ik lig onder tafel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun jij een beetje tegen alcohol, eigenlijk?
@MoBlo, no way dat ik me in een gemengd gezelschap zo zou bezatten. Volgens mij ga ik me dan heel ongepast gedragen
dan houden we het gewoon bij één wijntjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Twee wijntjes en ik lig onder tafel.. Na het eerste drankje word ik altijd uitgelaten en vooral heel geil, en net als m'n vriend dan denkt: "Joehoe, dit gaat goehoed! We gooien er nog eentje in!" zak ik in en val ik in slaap.
.
Sorry..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef mascara-klodder het volgende:herinneringen aan het ophalen, voor zover die nog aanwezig zijn?
![]()
Dan moet je op zoek naar drank waar je niet moe van word! Ik kan bijvoorbeeld erg slecht tegen bier. Na één bier zak ik in, en na een uur lig ik in coma op de bankquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Twee wijntjes en ik lig onder tafel.. Na het eerste drankje word ik altijd uitgelaten en vooral heel geil, en net als m'n vriend dan denkt: "Joehoe, dit gaat goehoed! We gooien er nog eentje in!" zak ik in en val ik in slaap.
.
Sorry..
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Sorry..
Ohh, dat heb ik ook eens gedaan met een vriendin en een stel vrienden. Wodka, rum, tequila, de hele reutemeteut. Maar inderdaad, wat Lein zegt: hoe meer soorten drank, hoe bezopener je lijkt te worden. Vergelijk maar eens een gewone wodka-kater met een Long-Island-Ice-Tea-en-allerlei-shooters-en-mixenkaterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihinou ja, ik bedoelde een 'algemene cocktailavond' als --> gewoon veel soorten drank, dus niet alleen cosmo's. Uiteraard weer alleen dames
Dan had ze moeten blijven slapenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
benieuwd hoe je er vandaan was gekomen als je vorig jaar erbij was geweest
half uurtje onder eindhoven geloof ikquote:
Tequilla moet je ook niet puah nemen... In een glas met sap van een halve limoen en dan aanvullen met tonicquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gisteren voor 't eerst een tequillashotje op..
wat is dát ranzig
gewoon neus dicht en slikken beebquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
wat is dát ranzig
Bij tequila heb je zoveel smaak- (en kwaliteits)verschillen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
wat is dát ranzig
Of een tequila sunrise... Of 26 varianten Margarita's...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tequilla moet je ook niet puah nemen... In een glas met sap van een halve limoen en dan aanvullen met tonicMuy buenos
ja, maar. ieuw!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gewoon neus dicht en slikken beeb
het was in een studentenkroeg.. dat spul kan nooit duurder dan 50 cent de liter zijn geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij tequila heb je zoveel smaak- (en kwaliteits)verschillen!
Ik vind 't wel lekker hoor. Beetje zout oplikken, shotje, limoentjeMoet maar weer eens een flesje aanschaffen.
Ik ook niet ... *hips *burpquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
For the record: ik praat graag over alcohol, maar ik heb geen serieus probleem, hoor
En als je een serieus probleem hebt met alcohol, kan je je dat toch niet herinnerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
For the record: ik praat graag over alcohol, maar ik heb geen serieus probleem, hoor
als ik door elkaar drink ben ik zo van de wereld, kan daar heel slecht tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef Vork het volgende:
Ik heb al heel lang geen tequila meer gehad. Ik ken wel een hoop mensen die zeggen het nooit meer te zullen drinken, nadat dat een keer fout is gegaan. Gelukkig is dat bij mij nog niet het geval, al voel ik me niet meer zo geroepen om tussen het bier drinken door nog het een en ander aan alcoholische ranzigheid naar binnen te mikken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En als je een serieus probleem hebt met alcohol, kan je je dat toch niet herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |