abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69486927
En verder!

Ontopic: Rooibosthee en boterham oude kaas met mosterd
(en volgens mijn zus kan ik dus net zo goed mosterdkaas eten... die heeft het niet helemaal begrepen )
pi_69486964
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even iets anders doen tot dit onderwerp afgesloten is. Ik krijg er buikpijn van. En voel me ineens zwak omdat ik niet zonder hulp door mn problemen kwam. Tot later
Ik ook een beetje. En ik had helemaal geen 'grote' problemen, gewoon iets waar ik niet uitkwam Ook niet met de hulp van een super-supportive partner en lieve vrienden.
pi_69487025
Hulp krijgen is niets mis mee, dat zoeken/accepteren is knapper dat je kop in t zand steken

Ik ben blij dat ik het ooit gedaan heb want anders was het al heel lang over en sluiten geweest voor DE
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69487082
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:30 schreef DarkElf het volgende:
Hulp krijgen is niets mis mee, dat zoeken/accepteren is knapper dat je kop in t zand steken

Ik ben blij dat ik het ooit gedaan heb want anders was het al heel lang over en sluiten geweest voor DE
Second that.
En we gaan ons niet op de kop laten zitten door één of andere halve autist die hulp onzin vindt
pi_69487087
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ook een beetje. En ik had helemaal geen 'grote' problemen, gewoon iets waar ik niet uitkwam Ook niet met de hulp van een super-supportive partner en lieve vrienden.
Gek genoeg doe ik, Lein, tegenwoordig erg mn best om positieve kanten van mensen te zien. En vaak lukt dat wel. Maar op dit moment moet ik even aan karrel vragen: heb je ook andere talenten dan mensen afbranden?

En nu ga ik ff een potje grienen in een trein plee.
pi_69487112
ach iedereen heeft recht op zijn of haar mening, hoe dom ik die mening ook kan vinden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:33:43 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69487113
Moet ik geslacht worden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_69487205
en nu ga ik koken, jaja de mr en DE eten vanmiddag warm ipv vanavond (ziekenhuis)... Dus we gaan zo aan de pangasius en papillotte (citroen, peterselie, dille, knoflook) , wortelpuree en gebakken krieltjes..

tis maar waar je zin in hebt maar ik vind dat ze gezond moeten eten, dus dan maar zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69487354
Kom sterke vrouwmenschen, laat je niet verkarrelen

En kom op met dat netwerk Tommy
pi_69487427
Lekker, DE! Ik heb twee bolletjes met een avocado als lunch
pi_69487475
Ik zit aan een fruitontbijt
Klinkt goed DE en CF
pi_69487711
Bolletjes met avocado, t klinkt zo kaal.. toch een proberen wat je er zo lekker aan vindt

Ontbijt ze Bluezz!!

En ja t klinkt wel lekker, heb net de dille teruggesnoeid (die blijft groeien ) en een leuk zakjes gemaakt en van alles erin gegooid.. Rook lekker. Dus t eten zal ok zijn ... Bedacht me van de week dat we wel aan onze voedingsstoffen moeten komen en halfslachtig eten is niet goed voor ons, dus we pakken ons ritme meer terug
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69488072
eet smakelijk DE

Lein, kusjekroel.
pi_69488246
voor Lein, sommige mensen zijn gewoon als baksteen en dan helpt lullen echt niet, hoe lief ook bedoeld van iedereen hier. Je kan net zo goed tegen de muur kletsen. Een gebrek aan empathisch vermogen lijkt me best een handicap.

MeMo, ik hoop dat je uit deze vicieuze cirkel kan komen, dit is echt waardeloos joh Om als spuit 11 nog even mijn advies te geven: eerst een smet de docent praten voor een korte-termijn-oplossing en eventueel ook via je huisarts met een psycholoog voor de lange-termijn oplossing.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69488284
Alsjeblieft zeg,
Ik brand helemaal niemand af. Ik ben niet degene die op de man speelt. Ik word een gebrek aan empathie verweten en een autist genoemd omdat ik vind dat een school niet de instantie is waar je je geestelijke problemen bloot moet leggen.

Maar ik wist dat dit ging gebeuren toen ik er aan begon. Toch een beetje jammer dat niemand in ziet dat ik degene ben die de mensen in hun waarde laat.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69488339
Een studentpsycholoog is laag-drem-pe-lig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69488348
Oh ja, muur
pi_69488449
nou ja eerlijk gezegd: Karrel strooit idd niet met allerlei nare termen zoals autist enzo.. das wel een beetje onvolwassen om zo te doen toch? Iemand mág gewoon een andere mening hebben... Tis niet mijn mening en ik vind dat het niet heel handig gebracht wordt maar echt iets fout doen doet hij imo niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69488500
maar goed ik heb echt zoveel meer belangrijke dingen aan mijn prachtige hoofd dan de mening van iemand anders

bijvoorbeeld; koken mijn wortels niet over , gaat t goed met de vis en wanneer stopt mijn hoofdpijn/buikpijn/dizzyness?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69488665
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar ik wist dat dit ging gebeuren toen ik er aan begon. Toch een beetje jammer dat niemand in ziet dat ik degene ben die de mensen in hun waarde laat.
Dank voor je poging ons wat wijzer te maken

Je geeft je mening en doet vervolgens behoorlijk rigide uitspraken over het zoeken van hulp waaruit blijkt dat je er zelf geen ervaring mee hebt (alleen al dat je mensen direct naar de psychiater wilt sturen ). En dan piepen dat jij zo ondergewaardeerd bent? Klein kronkeltje, dunkt me. Misschien moet jij ook eens naar de psycholoog
pi_69489016
Misschien wel, iedereen heeft zo zo'n kronkels. Overigens voel ik me niet ondergewaardeerd, wel aangevallen op onterechte punten.

Maar soit, jullie hebben net zoveel recht op een mening als ik. Waarschijnlijk geloven jullie het niet, maar ik heb nooit de intentie gehad om iemand te kwetsen.

Discussieren over meningen vind ik gewoon leuk, verder no hard feelings.
pi_69489176
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien wel, iedereen heeft zo zo'n kronkels. Overigens voel ik me niet ondergewaardeerd, wel aangevallen op onterechte punten.

Maar soit, jullie hebben net zoveel recht op een mening als ik. Waarschijnlijk geloven jullie het niet, maar ik heb nooit de intentie gehad om iemand te kwetsen.

Discussieren over meningen vind ik gewoon leuk, verder no hard feelings.
Ik denk dat je in een discussie als deze al snel mensen kwetst met heel uitgesproken meningen. Omdat het een behoorlijk delicaat onderwerp is; niemand vindt het leuk om hulp te zoeken. Sommigen slagen er wel in, anderen niet... Maar het is best iets waar mensen onzeker/kwetsbaar over zijn! En eerlijkgezegd denk ik dat je veel te weinig van de materie afweet om er zulke rigide reacties te geven.
pi_69489367
Nou oke, dan zat ik fout.
Voor mij is de discussie altijd leuker dan de uitslag.

Hoe staat het met de bapao's nog andere ideeen? Storten ze bij jou nooit in?

[ Bericht 35% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 28-05-2009 13:46:55 ]
pi_69490046
Voordeel van oppas in huis is, dat je voor je op vakantie gaat een blinkend huis achterlaat
We zijn kapot van het schoonmaken maar dan heb je ook wat

Wat gaat iedereen doen met pinksteren?
pi_69490058
eten was lekker

Eigenlijk best lekker s mddags warm eten.

Tevens eens de volgende week besproken, ivm heen en weer rijden en we gaan het allemaal iets rustiger doen en als ze thuis is (na de 1e chemo wrs) nog iets meer... Dan heeft zij haar plek weer, haar rust hopelijk iets meer en zal ze moeten herstellen steeds... dus dan gaan we meer telefonisch doen.. en 1-2 x langs per week.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')