Ik ook een beetje. En ik had helemaal geen 'grote' problemen, gewoon iets waar ik niet uitkwamquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even iets anders doen tot dit onderwerp afgesloten is. Ik krijg er buikpijn van. En voel me ineens zwak omdat ik niet zonder hulp door mn problemen kwam. Tot later
Second that.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:30 schreef DarkElf het volgende:
Hulp krijgen is niets mis mee, dat zoeken/accepteren is knapper dat je kop in t zand steken
Ik ben blij dat ik het ooit gedaan heb want anders was het al heel lang over en sluiten geweest voor DE
Gek genoeg doe ik, Lein, tegenwoordig erg mn best om positieve kanten van mensen te zien. En vaak lukt dat wel. Maar op dit moment moet ik even aan karrel vragen: heb je ook andere talenten dan mensen afbranden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ook een beetje. En ik had helemaal geen 'grote' problemen, gewoon iets waar ik niet uitkwamOok niet met de hulp van een super-supportive partner en lieve vrienden.
Dank voor je poging ons wat wijzer te makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar ik wist dat dit ging gebeuren toen ik er aan begon. Toch een beetje jammer dat niemand in ziet dat ik degene ben die de mensen in hun waarde laat.
Ik denk dat je in een discussie als deze al snel mensen kwetst met heel uitgesproken meningen. Omdat het een behoorlijk delicaat onderwerp is; niemand vindt het leuk om hulp te zoeken. Sommigen slagen er wel in, anderen niet... Maar het is best iets waar mensen onzeker/kwetsbaar over zijn! En eerlijkgezegd denk ik dat je veel te weinig van de materie afweet om er zulke rigide reacties te geven.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien wel, iedereen heeft zo zo'n kronkels. Overigens voel ik me niet ondergewaardeerd, wel aangevallen op onterechte punten.
Maar soit, jullie hebben net zoveel recht op een mening als ik. Waarschijnlijk geloven jullie het niet, maar ik heb nooit de intentie gehad om iemand te kwetsen.
Discussieren over meningen vind ik gewoon leuk, verder no hard feelings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |