Via PocketPOD met hoofdtelefoon inderdaad en dan is het geluid best wel goed te doen. Maar ik heb geen moeilijke buren, dus gewoon kleine versterker pakken en die niet te hard zettenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:37 schreef Niara het volgende:
Gewoon een koptelefoon oid gebruiken? Maar valt er dan niet veel van de kwaliteit weg.. of gewoon de manier waarop je het hoort?(sorry, ik ben een nubje)
quote:Hallo,
Ik wil jullie vragen of jullie eventueel beschikbaar kunnen zijn om een
setje te spelen in het voorprogramma van The Offspring op vrijdagavond 28
augustus tijdens Huntenpop in de achterhoek.
Laat even weten of jullie kunnen. Dan laat ik The Offspring jullie site zien
en wat tracks horen.
Groeten, Piet Donker
Promoter Huntenpop
www.huntenpop.nl
Da's wel tof ja!quote:
Vet! Eigenlijk moet je dan gaan spelen op die foute Noodles-signature!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja Offspring heeft eignelijk een apart optreden op dat festival ofzo![]()
Zou wel heel vet zijn als dat zou kunnen lukken, helaas zijn we niet de enige band die wel wil
En anders heb ik altijd m'n kaartjes nog voor dat concert![]()
Hij had toch zo'n traanplaat gitaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
Wat zou je moeten uitgeven voor een goed bespeelde, maar technisch puike Les Paul Standard?
Nieuwe zijn niet meer zo duur (+/- ¤ 2000,-)?
[..]
Vet! Eigenlijk moet je dan gaan spelen op die foute Noodles-signature!
[ afbeelding ]
Dat laatste valt nog mee denk ik, het is volgens mij vrij dik glas?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef Meursault het volgende:
Die van glas schijnen wat warmer te klinken. Je moet ze alleen niet laten vallen..
Nee, deze is ducktape, zie foto...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben gewend alles wat ik ff niet gebruik in m'n bek te steken dus een glaze lijkt me niksv oor mij
[..]
Hij had toch zo'n traanplaat gitaar
Sterker nog, er zijn modellen (niet zeker of dit er 1 is) die daadwerkelijk ducktape op de body hebben!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |