Keek net even op hun site en ze hebben nu ook minder ranzige (zoals jij dat noemt) modellen in hun collectie.quote:
Pien! Kom er maar in!quote:
Wat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pien! Kom er maar in!
Lijkt het nou of is het lang geleden?
Dat ik je gequote hebquote:
Ik zit nog steeds in Tsjechië op je wachtenquote:
Ja de bus had pech onderwegquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in Tsjechië op je wachten
Hey meisquote:
Haha, fijn! Hoe is het met je rug?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
geweldig.... ik heb sci fi channel... toch nog wat te doen vandaagh
Ja dat kan je ook niet anders van mijn gewend zijn aangezien ik heel oppervlakkig benquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lekker oppervlakkigmaar dat zijn we van je gewend hoor
matig.. de chiropractor is er iig niet content mee.... pijnstillers werken reldelijk....voel nog wel behoorlijk pijn maar het lijkt voorlopig dragelijk te zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey meis![]()
[..]
Haha, fijn! Hoe is het met je rug?
Wat zei hij dan? Dragelijk is wel goed nu, toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
matig.. de chiropractor is er iig niet content mee.... pijnstillers werken reldelijk....voel nog wel behoorlijk pijn maar het lijkt voorlopig dragelijk te zijn
oppervlakkig op internet? schokkendquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat kan je ook niet anders van mijn gewend zijn aangezien ik heel oppervlakkig ben
Jaloersquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
geweldig.... ik heb sci fi channel... toch nog wat te doen vandaagh
je bent een homo als je dat niet leuker vindt om naar te kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef kingmob het volgende:
Goeiemorgen uhh middag
[..]
JaloersIk moet het met vrouwentennis op Roland Garros doen...
veel afwisseling in zitten/staan/lopen. wilde naar de bios gaan vandaag maar hij rade dat af... 2uur zitten niet goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Dragelijk is wel goed nu, toch?
Bizar hequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
oppervlakkig op internet? schokkend
Mag ik vragen wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
veel afwisseling in zitten/staan/lopen. wilde naar de bios gaan vandaag maar hij rade dat af... 2uur zitten niet goed
nja pijn is wel irritant ondanks dat het dragelijk is. Pijn zit in mijn bil en dan precies op het zitvlak gedeelte
en ik ben dus hetero omdat ik daar niet naar kijk? foute conclussies trek je weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
je bent een homo als je dat niet leuker vindt om naar te kijken
Hè balen zegquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
veel afwisseling in zitten/staan/lopen. wilde naar de bios gaan vandaag maar hij rade dat af... 2uur zitten niet goed
nja pijn is wel irritant ondanks dat het dragelijk is. Pijn zit in mijn bil en dan precies op het zitvlak gedeelte
En dat is fout omdat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
je bent een homo als je dat niet leuker vindt om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |