abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:50:58 #51
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69528512
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:05 schreef grizegrijn het volgende:
Boter op brood Dan kun je net zo goed gelijk euthanasie plegen.
Gezondheidsfreaks die (alleen maar) biologisch kopen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:52:53 #52
236046 NotYou
tigerblood
pi_69528575
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef tulpie123 het volgende:
De eerste en de laatste keer dat ik mijn vriend mijn boterhammetjes laat smeren, vergeet hij er boter op te doen. Zelf gebruikt hij nooit boter, zelfs bij een boterham met hagelslag .

Klacht: geen boter op boterham, op brood hoort boter
Verkapt "Kijk mij ik heb een vriend/relatie!" en/of "Geef mij aandacht!" topic. Als je er daadwerkelijk zo mee zat had je er meer dan mee kunnen volstaan je vriend op zijn (eenmalige?) vergissing te wijzen, de meerwaarde van huilen op het internet ontgaat mij toch echt.

Overigens schetst je postgeschiedenis een interessant beeld van je, ts! Hieronder een aantal eerdere klb topics van je:

South Park:
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:09 schreef tulpie123 het volgende:
Mijn vriend kijkt South Park, American Dad en Family Guy, tekenfilms zonder enige inhoud, verschrikkelijk. Maar hij heeft wel commentaar als ik GTST kijk, dat heeft nog meer inhoud dan die South Parkpoppetjes.

Klacht: Vriend die nog naar tekenfilms kijkt (hij is 28 )
ik word al 24
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:13 schreef tulpie123 het volgende:
bleeegh, ik wil niet gefeliciteerd worden, TS wordt een oude doos, ik word deze week verdomme al 24 jaar oud, TS zou het liefste voor altijd 20 willen blijven, volgend jaar al een kwart eeuw oud, tjee, de tijd gaat veel te snel.

Klacht: ik word 24, terwijl TS eeuwig jong wil blijven
langharige mannen
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:04 schreef tulpie123 het volgende:
Gadverdamme, vandaag kwam ik in de stad een man tegen met lang vies slierterig blond haar tot op zijn kont , brrrrrrrrrrr , mannen horen heul geen lang haar te hebben, maar mooi kortgeknipt haar, lang haar is voor vrouwen .

Klacht: langharige mannen
Ik word er een beetje stil en droevig van.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:57:02 #53
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69528714
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Verkapt "Kijk mij ik heb een vriend/relatie!" en/of "Geef mij aandacht!" topic. Als je er daadwerkelijk zo mee zat had je er meer dan mee kunnen volstaan je vriend op zijn (eenmalige?) vergissing te wijzen, de meerwaarde van huilen op het internet ontgaat mij toch echt.

Overigens schetst je postgeschiedenis een interessant beeld van je, ts! Hieronder een aantal eerdere klb topics van je:

South Park:
[..]

ik word al 24
[..]

langharige mannen
[..]

Ik word er een beetje stil en droevig van.

Het is een rel-kloon, het woord 'Heul' wordt eigenlijk bijna alleen maar op FOK gebruikt en in een paar afgelegen boerendorpjes
En deze user is er pas zo'n 2 maandjes::: newbies zeggen geen 'Heul', en newbies praten haast ook nooit in de 3e persoon
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:59:50 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_69528814
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:51 schreef elfzesendertig het volgende:
Ja dat krijg je als je voor 30 cent een brood haalt bij Lidl
Dit. Als je gewoon goed versgebakken brood hebt met lekker broodbeleg heb je geen boter nodig, dat maakt de smaak alleen maar minder sterk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:52:53 #55
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_69530459
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:46 schreef StephanL het volgende:
Gelijk heeft die vriend van je, boter
Dit dus.
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
pi_69544841
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:03 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Stampen.

Of elk hageltje er stuk voor stuk verticaal in drukken natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')