quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef tulpie123 het volgende:De eerste en de laatste keer dat ik mijn vriend mijn boterhammetjes laat smeren, vergeet hij er boter op te doen. Zelf gebruikt hij nooit boter, zelfs bij een boterham met hagelslag

.
Klacht: geen boter op boterham, op brood hoort boter
Verkapt "Kijk mij ik heb een vriend/relatie!" en/of "Geef mij aandacht!" topic. Als je er daadwerkelijk zo mee zat had je er meer dan mee kunnen volstaan je vriend op zijn (eenmalige?) vergissing te wijzen, de meerwaarde van huilen op het internet ontgaat mij toch echt.
Overigens schetst je postgeschiedenis een interessant beeld van je, ts!

Hieronder een aantal eerdere klb topics van je:
South Park:
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 14:09 schreef tulpie123 het volgende:Mijn vriend kijkt South Park, American Dad en Family Guy, tekenfilms zonder enige inhoud, verschrikkelijk. Maar hij heeft wel commentaar als ik GTST kijk, dat heeft nog meer inhoud dan die South Parkpoppetjes.
Klacht: Vriend die nog naar tekenfilms kijkt (hij is 28

)
ik word al 24quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:13 schreef tulpie123 het volgende:bleeegh, ik wil niet gefeliciteerd worden, TS wordt een oude doos, ik word deze week verdomme al 24 jaar oud, TS zou het liefste voor altijd 20 willen blijven, volgend jaar al een kwart eeuw oud, tjee, de tijd gaat veel te snel.
Klacht: ik word 24, terwijl TS eeuwig jong wil blijven
langharige mannenquote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:04 schreef tulpie123 het volgende:Gadverdamme, vandaag kwam ik in de stad een man tegen met lang vies slierterig blond haar tot op zijn kont

, brrrrrrrrrrr

, mannen horen heul geen lang haar te hebben, maar mooi kortgeknipt haar, lang haar is voor vrouwen

.
Klacht: langharige mannen
Ik word er een beetje stil en droevig van.