Dit is het vervolg van Rehab- kliniek overbevolkt.
Vergeet vooral niet om de allerlaatste ontwikkelingen van de bewoners van de Rehab-kliniek nauwkeurig na te lezen.
Op een gegeven moment begonnen de reactie's van Rehab-kliniek en rehab-Cartoon een beetje door elkaar heen te spelen. Zie zelf of jullie er wat van kunnen maken, ik dacht van mezelf dat ik alles wel zo'n beetje had begrepen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 Januari 2000).]
Dit is het vervolg van Rehab-kliniek overbevolkt (deel 1, 2, 3).
Vergeet vooral niet om de allerlaatste ontwikkelingen van de bewoners van de Rehab-kliniek nauwkeurig na te lezen.
- BB-Rehab kliniek: Open for Business!!
- Big Brother Rehab-kliniek open for business!! bouw extra vleugel gestart !!
- Penthouse op Big-Brother Rehab-kliniek ?
- Rehab-kliniek overbevolkt, er wordt omgezien naar een ruimere behuizing
- Rehab-kliniek overbevolkt deel 2
- Rehab-kliniek cartoon
- Rehab-kliniek overbevolkt deel 3
- Appeltaart met een hoedje
De huidige bezetting van de Rehab-kliniek (oftewel wie zit waar!):
Algehele leiding: Dr. Bogus
Assistenten: a.i.o. HiZ en zuster sataN (van deze laatste ben ik niet zo zeker, ze schijnt er nogal rare therapieën op na te houden en is de laatste dagen niet meer gesignaleerd)
Receptie: Juul
Aspirant-klusjesman: Schanulleke
Hoofdgebouw (16 bewoners):
Bonzai, Ayla1, just me, BwennieBren, Re, Alkyone, SunChaser, Jewel, Charisma, misterDre, CURIO, dutchie, blauwe m&m, Ayla, Rainbow, wisegirl (laatste 3 in de meelees-sectie)
Dagboekkamer (2):
DIGGER, Babs (tijdelijke oplossing voor maximaal één nacht)
Bezemkast (1):
Kierewiet
Extra vleugel (16):
jooltje, mimi, Naf, juffrouw Jannie, TARAraboemdijee, Jane, Quenda, Dodo, tina, Liejannuh, Sunshine, Jesper, Fannetje, Merel, Guus Muisarm en Fokke (laatste 2 delen een kamer)
Penthouses (9):
(1) Buzzer (+ familie)
(2) Phileine & Voyeur
(3) Oliebol2000 (& Hunter in de bezemkast)
(4) Otaku-san
(5) Eli
(6) MissX
Tuin (5):
Beppie (in het kippenhok), Bor (naast het kippenhok), Kozzmic (tent), Moor (permanent bivakkerend in en bij het Størvatt), Ghaven (dobberend in het Størvatt)
Overigens, bij verschillende personen was het niet helemaal duidelijk of ze iets over de schutting aan het roepen waren of dat ze zich daadwerkelijk aangemeld hebben. Dus meld even als je ten onrechte in (of juist niet in) de kliniek geplaatst bent!
--------------------------------------------------------------------------------
De stand van zaken:
------------------
"Hello world"
[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 03 Januari 2000).]
Hierbij vraag ik Uw toestemming om Uw Rehab-Kliniek te mogen verlaten.
De laatste dagen voel ik mij dankzij Uw therapie veel beter.
Ja zelfs zo goed, dat ik volgens mij weer een normaal leven ( zonder BB en FF ) kan gaan leiden.
Het was een moeilijke, maar ook een hele mooie tijd voor mij, waarvoor Hartelijk Dank.
Gelet op het ruimtegebrek, zou mijn kamer per direct vrijkomen.
Ik schat ook dat U nu genoeg ruimte heeft voor pak weg zo'n 20 chatters.
Ach ja het was een mooie grote suite ( zucht ).
Gaarne verneem ik zo spoedig mogelijk van U, opdat ik mijn familie kan vragen mij op te halen.
De rekening kan zoals afgesproken naar mijn ziektekostenverzekering.
groetjes eli
Doch dank dat ik van U ruimte gebruik mocht maken, en U mijn eerste opvang geregeld heeft. Ik stel mijn penthouse geheel tot beschikking voor Hunter, die heeft het wel verdient, ik hoop dat hij ook spoedig genezen is.
Hunter beterschap
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Ayla
En wat dachten jullie van een leuke kat in de Rehab-Kliniek???
Nogmaals:
Onderwerp:2e verzoek om uitschrijving
Geachte Bogus,
Vanwege de groepsvorming en niet terzake doende gespreksonderwerpen, stel ik U voor om deze gehele kliniek, inclusief penthouse, in z'n geheel te verhuizen naar GENERAL CHAT.
(ook zijn er veel klachten van de huishoudelijke dienst, over het enorme aantal rechtopstaande handoeken die hier smorgens door sommige, zeer jonge medewerksters, van deze dienst worden gevonden)
en dan heb ik het nog niet eens over de natte plekken op de bank....
Ik meld me af bij Uw kliniek, omdat ik mij niet geroepen voel om aan dit soort chat-orgies mee te doen.
Gegroet.
Net als Eli en Oliebol voel ik mij geheel genezen van mijn BB-verslaving. Ook ik meld mij af van de Rehab. Verdere behandeling zal uitgevoerd worden door mijn persoonlijke begeleider. Mijn extra tandpasta zal ik achterlaten bij de receptie voor de zwaardere gevallen, die nog niet naar huis kunnen.
Vriendelijk dank voor de eerste opvang.
Hoe laat krijgen we de nieuwe weekopdracht te horen ik hoop dat we mogen borduren daar ben ik super goed in.
Wie lust er een lekker pannekoekje met poedersuiker?
Ben nu toch aan het bakken dus roept u maar
Heeft iemand Moor ook gezien, ik had hem te drogen gehangen omdat hij zo rimpelig was, maar het lijkt erop dat hij weggewaaid is. GHaven, Bor en Dutchie: hebben jullie Moor soms verstopt tijdens de groepsknuffel in het størvatt? Brengen jullie hem wel weer terug naar de receptie, want anders maakt Juul zich zoveel zorgen...
Wilt u een keer zelf plaats nemen in de redactiekamer? Meldt u even aan bij Juul, onze receptioniste, zij vestrekt u dan een heus Big Brother presentatieset bestaande uit; rode Hummie T. pruikjes, Rolf X wallen en poeder,en Daphne D's Domme vragenlijst!
Overigens heb ik er voor verkozen om Bart even te blijven volgen. Ik zie jullie ook heus wel ( Moor, haal die vinger uit je neus!), maar aangezien jullie het zelf aallemaal meemaken hoef ik deze streams niet te volgen.
Wil je zelf kijken? Ga naar www.Bart-brother.nl! Maar het is best moeilijk om de streams te bekijken, of je hebt reclame of de verbinding kan niet gemaakt worden. Maar na een aantal keren is het mij wel gelukt!
Tijdens jullie langdurige afwezigheid heb ik mijzelf aan een introspectie onderworpen en rees bij mij het vermoeden dat ik begon te lijden aan existentiële angst sinds het stoppen van BB en het compleet afwezig zijn van enige zekerheid in uw kliniek en dus in mijn leven. Aangezien ik niet bij één van jullie terecht kon voor bevestiging van mijn bange vermoedens, bleef de onzekerheid aan mij knagen wat mijn angsten alleen maar liet groeien. Toevallig ving ik in de gang van de kliniek de term BB-deprivatie en een korte omschrijving daarvan op en ook daar herkende ik mij wel in. Op dit moment is mij niet duidelijk waar ik nu aan lijd, welke medicatie ik moet aanhouden en welke therapievorm het meeste kans van slagen heeft. Nu de kringgesprekken ook nog eens voor onbepaalde tijd zijn uitgesteld zie ik geen doel meer in mijn leven.
Ik moet u er wel op attenderen dat ik via de huisstreams mee heb zitten lezen in de geweldig geschreven en goed onderbouwde studieboeken van a.i.o. Hiz en ik mogelijk ook lijd aan het psychologiestudenten-syndroom.
Ik zal proberen de tijd door te komen met het maken van wenskaarten van gevouwen theezakjes die ik uit de vuilnisbak in de keuken heb gevist. Ik hoop zo snel mogelijk iets te horen van iemand (wie dan ook) die ook maar enigszins kundig denkt te zijn op het gebied van de menselijke psyche.
Met depressieve groet,
Bor
Mag ik er U op attenderen dat mijn toestand zo schrijnend is dat ik niet meer in de extra vleugel kan verblijven maar in een isoleercel geplaatst wil worden waar geen computers zijn en al helemaal geen BB quizzen!!
Door deze quiz ben ik helemaal ontspoort. Help me!
En Diesel ik wil geen kat. Ik HAAT katten.
m.vr.gr.
quote:
op 01-03-2000 om 12:35 PM schreef Alkyone het volgende:
* Bor lust ook wel een lekker pannenkoekje.
Heeft iemand Moor ook gezien, ik had hem te drogen gehangen omdat hij zo rimpelig was, maar het lijkt erop dat hij weggewaaid is. GHaven, Bor en Dutchie: hebben jullie Moor soms verstopt tijdens de groepsknuffel in het størvatt? Brengen jullie hem wel weer terug naar de receptie, want anders maakt Juul zich zoveel zorgen...
Alkyone, ik heb Moor in het washok zien liggen bij de lakens en moltons die ook nog gestreken moeten worden. Met een beetje geluk ziet hij er vanavond, als de strijkploeg is geweest, weer uit alsof hij een facelift heeft gehad.
Hé opa, ook hier?
En canal+, tuurlijk hebben we dat in de penthouse, anders zou het geen penthouse zijn toch?
Ik heb nu in elk geval een lekker bedje, dan kan ik nu langzaam beginnen aan mijn genezingsproces..
Dat was Little Green bag van george Baker (sorry Ayla1)
Ik ben uw presentator voorlopig: TARAraboemdijee!!!
en jawel, Han van Eijk, zing mar lekker mee: Leef!.
Microfoon uit: Ik heb nog steeds geen officiele toestemming van de inrichting van mijn kamer als studio gekregen, hoewel dit al gebeurd is, Bogus, juul, laat het me ff weten.
Fannetje, Merel, als je de job wilt, ff melden bij Jull of mij graag, je kan zo aan de slag
En doe je ook verzoeknummers, ik wil graag Big Bogus, big big Bogus van de Rehabsingers horen.
quote:
op 01-03-2000 om 01:45 PM schreef DIGGER het volgende:
Aha fijn MissX, die DBK was wel aardig zo voor een nachtje met Babs, maar een echt bed slaapt toch altijd beter. Heb je al een sleuteltje laten maken?En canal+, tuurlijk hebben we dat in de penthouse, anders zou het geen penthouse zijn toch?
Ik heb nu in elk geval een lekker bedje, dan kan ik nu langzaam beginnen aan mijn genezingsproces..
Hoop wel dat je niet gauw zeeziek, want in een penthouse hoort natuurlijk wel een waterbed. Dus als je daar niet tegen kan zul je toch weer moeten verhuisen.
En ben nu onderweg naar de sleutelmaker dus je kan zometeen je sleutel komen ophalen.
Morgen moet ik weer aan het werk, ik denk dat ik dan maar eens ga proberen of dat wel goed gaat.
Wil wel even mijn penthouse aanhouden.
Moet vrijdag en zaterdag trouwens ook nog eens naar college, de week daarop weer .
Is wel erg veel ineens, dus een terugval wordt gevreesd.
Fannetje, je mag overdag wel van mijn penthouse gebruik maken hoor ennuh je hoeft van mij niet perse weg hoor als ik terug kom
Eli, Oliebol en Sunshine. De ernstige woningnood binnen de BB-kliniek alsmede jullie individuele vooruitgang stelt mij in staat jullie voor onbepaalde tijd op vrije voeten te te stellen.
Dit betekent echter niet dat jullie van me af zijn! Er wordt nog over de data van terugkomdagen gesproken. En houdt alsublieft contact met de kliniek! De bewoners die jullie achterlaten, de medewerkers en zeker ikzelf zullen jullie missen. Kom dus af en toe (zij het op bezoekuur) even langs!
Het ga jullie goed!
Quenda, als reactie op je tweede verzoek om de hele zooi naar General Chat te verplaatsen:
Ik ben daar geen voorstander van. De kliniek is hier opgebouwd, en dit is het milieu waar alle patienten vandaan komen. Om ze zomaar uit hun natuurlijke, vertrouwelijke omgeving te rukken is therapeutisch onaanvaardbaar.
En de kliniek is geen BUS die je zomaar even in een ander forum parkeert!
Fannetje, omdat je vooruitgang boekte durfde ik het aan je gang te gaan met je zelf bedachte quiz. Een dapper, fantastisch initiatief van je om zo aan iedereen te laten zien dat je er weer een beetje bovenop komt. Helaas nam je iets te veel hooi op je vork. De isoleercel in, nee dat lijkt me te rigoureus. Kom maar gewoon bij mij slapen, mag je zelf ook kiezen welke medicijnen je wilt hebben
Mimi, de diverse patienten die zichzelf als gezond verklaard zagen, hebben dat van mij te horen gekregen. En als ik even nadenk weet ik dat jij nog lang zover niet bent. Jaloezie is hier niet op zijn plaats, beste Mimi. Een extra weekopdracht voor jou!
Lieve Bor, je moet weten: jij bent de meest complexe persoon in de gehele kliniek. En ik moet eerlijk bekennen: er zijn nog geen boeken omtrent je psyche geschreven beste Bor. Verder dan de analyse op je verwijskaart ben ik nog niet gekomen. Maar wees daardoor niet ontmoedigd! Je bent erg onrustig de laatste tijd. Dan zit je wel weer in de kliniek, dan weer niet. Ik vraag je om alsjeblieft de komende paar dagen gewoon binnen te blijven. Dit is voor je eigen bestwil! Want we hebben het best emet je voor (klinkt eng he?)
Hawkwind, je mag de kliniek in. Vraag Juul bij de receptie even om de sleutel van Oliebol's kamer, kun je daarin. Weet wel dat er geen hawkwind muziek gedraaid mag worden, en al helemaal geen Spiritualized. Beide bands vermorzelen alle bewezen breinwetenschappen, wat een nogal vertroebelt beeld oplevert!
Dr. Bogus
quote:
op 01-03-2000 om 02:18 PM schreef otaku-san het volgende:
Dr Bogus,Morgen moet ik weer aan het werk, ik denk dat ik dan maar eens ga proberen of dat wel goed gaat.
Wil wel even mijn penthouse aanhouden.
Moet vrijdag en zaterdag trouwens ook nog eens naar college, de week daarop weer.
Is wel erg veel ineens, dus een terugval wordt gevreesd.
Fannetje, je mag overdag wel van mijn penthouse gebruik maken hoor ennuh je hoeft van mij niet perse weg hoor als ik terug kom
Kijk, deze dappere patient durft het aan om op eigen intiatief de wereld in te stappen. Maak je maar geen zorgen over je penthouse. Oja, mocht het je toch te veel worden, bel dan even naar 0800-BBREHAB en vermeld even met hoeveel ambulancepersoneel we je moeten halen.
Succes!
Dr. Bogus
quote:
op 01-03-2000 om 01:55 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:Fannetje, Merel, als je de job wilt, ff melden bij Jull of mij graag, je kan zo aan de slag
Bij deze dan.
Maar dan moeten we nog wel even onderhandelen over het contract en de arbeidsvoorwaarden want ik doe natuurlijk niets voor niets. Ik wil wel roomservice enzo, dat soort dingetjes. Kan dat geregeld worden?
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
met de meeste hoogachting,
Merel
quote:
op 01-03-2000 om 02:24 PM schreef bogus het volgende:
Fannetje, omdat je vooruitgang boekte durfde ik het aan je gang te gaan met je zelf bedachte quiz. Een dapper, fantastisch initiatief van je om zo aan iedereen te laten zien dat je er weer een beetje bovenop komt. Helaas nam je iets te veel hooi op je vork. De isoleercel in, nee dat lijkt me te rigoureus. Kom maar gewoon bij mij slapen, mag je zelf ook kiezen welke medicijnen je wilt hebbenDr. Bogus
Dr. Bogus, foei
denk aan de Dr patient relatie!
Zo raakt U Uw vergunning kwijt en wat moeten wij dan?
quote:
op 01-03-2000 om 02:33 PM schreef otaku-san het volgende:
Dr. Bogus, foeidenk aan de Dr patient relatie!
Zo raakt U Uw vergunning kwijt en wat moeten wij dan?
Ik denk juist heel veel aan de Dr-Patient relatie
En ik heb geen vergunning, dus raak ik hem ook niet kwijt dus jullie moeten niets
Als ik iets geimpliceerd heb, dan was dat misschien wel/niet (doorhalen wat niet van toepassing is ) de bedoeling!
Dr. Bogus
------------------
"What if, what is isn't true?"
[Dit bericht is gewijzigd door bogus (Datum 03 Januari 2000).]
Babs: Jij was op OMA? wie wat waar dan? sta je op de groepsfoto? had je je aangemeld bij mij of heb ik zo'n geheugenverlies?
OMA???
Aanmelden???
Geheugenverlies???
Hihi, ben nu helemaal de kluts kwijt, alhoewel ik prima heb geslapen in de DBK.
Ik was mee met de blaaspijpen en pepernoten en als het goed is sta ik ook op de foto, heb de foto alleen niet gezien.
Is er al een plekkie gevonden voor mij, of moet ik vannacht weer in de DBK?? Het slapen was wel okee, maar ik als langslaper heb er wat problemen mee dat die vroegoppers al om zes uur aan de deur staan te rammelen om hun gesprekje te voeren en dat ik dan de DBK moet verlaten!
Offeh.... ben ik nog steeds niet officieel toegelaten, ben echt een schrijnend geval hoor
quote:
op 01-03-2000 om 02:49 PM schreef Babs het volgende:
Dacht het quoten door te hebben, niet dus,
<kniup>
Kom eens langs
------------------
Heb ik net een publieke vrouw van je gemaakt, ga je me zo openlijk negeren
Nou ik merkte het wel; je had me nooit verteld dat je snurkte. Help Dr. bogus mijn relatie zit in een dipje
Verder begint deze kliniek meer en meer op een doorgangshuis te lijken. Mensen komen en gaan maar. Ik dacht dat je hier rustig kon afkicken, maar volgens mij is het oorspronkelijke concept alweer losgelaten.
Ik ga gillen van Little Green Bag en wil weer gewoon Back to Basic. Dat er door Juul/Marijke zoveel drank in dit huis geschonken wordt heeft ook een heel slechte uitwerking. Helaas in een poging tot luchtigheid lijkt Moor geheel transparant geworden en dat net nu we hem nodig hebben voor een vlammend protest.
Zijn er misschien mensen te porren voor een open brief, wat heet, een indringend pamflet aan dr. Bogus en de rest van de produktie?
Dr Bogus, zelf snap ik niets van mijn verwijsbriefje, is er een mogelijkheid om een beetje aan te geven wat mij nu precies mankeert ? Een eerste consult ?
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 03 Januari 2000).]
quote:
op 01-03-2000 om 02:54 PM schreef otaku-san het volgende:
boven het bericht dat je wilt quoten staat een tekentje met een rood pijltje. Dat moet je hebben.
eh.... zo???
JAAAAAAAAA gelukt!!! Dank je wel Otaku-san!
Hartelijk dank voor uw toestemming en uw hartelijke woorden (balsem voor mijn ziel!!)
Kierewiet,
Er bestaat inderdaad een eenvoudige plattegrond zonder details, maar wel met kamernummers.
Heb ik van de architect losgeweekt.
Hier nog een keer de link:
Heb al aan Kozzmic gezegd dat dit wellicht de planning van de kamers zou kunnen vereenvoudigen.
Zeker nu de kliniek "leegloopt", zal er voor jou ook wel een kamertje te vinden zijn.
Het ga jullie allen goed !!!!!
groetjes eli
Gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen.
De whiskas is op, WIE HEEFT NOG WAT WHISKAS VOOR MIJN ARME KAT?????
Doeg buurtjes...
Dr. bogus, vind u het goed als ik mijn verwerkingsproces zo stilletjes mogelijk op mijn eigen manier doe. Ik heb gewoon even tijd nodig.
p.s. hoe heet die kat?
Tot mijn vreugde kan ik vertellen dat ik aanstaande vrijdag mijn eerste tentamen heb. Het onderdeel waar dit betrekking op heeft is 'Psychologie van de Koude Grond'. Na het behalen van dit diploma ben ik volledig bevoegd tot het houden van therapeutische gesprekken {b]met[/b] divan. Dat is toch een heel stuk fijner al dan de houtblokken die we tot nu toe hebben moeten gebruiken om op te zitten.
Voyeur, ik heb jouw oproep tot een open brief net gelezen en het gevoel bekruipt me dat je je verzet tegen je eigen genezing. De bedoeling is juist dat wij hier een bekende omgeving verschaffen voor de patiënten die wij dan langzaam maar heel zeker veranderen door het toevoegen van kleine luxe items.
Waar het de weekopdrachten betreft kan ik reeds een tipje van de sluier oplichten; 2000 ballonnen laten leeglopen, een borduurwerkje uithalen, hangend aan een kabel vanuit het penthouse van MissX naar de kippenschuur, een sneeuwpop maken die niet smelt in de zon (hiervoor wordt binnenkort 30 ton kunstsneeuw ter beschikking gesteld) en tenslotte het uitpakken van een vrachtwagen met geretourneerde hulpgoederen van het leger des Heils uit Roemenië.
Met vriendelijke groet
Uw a(w)io
HiZ
NB Dokter Bogus, ik begin het ondertussen wat pijnlijk te vinden om iedere keer om mijn loon te moeten vragen, maar ik moet er toch op staan dat ik betaald wordt voor mijn diensten.
NBNB vergeet u niet dat ik een verhoging heb toegezegd gekregen ?
Ligt het aan mij of wordt het hier in de kliniek wat stiller? Ik heb net een telefoontje van Zat IT interimpersoneel gehad. Zij willen als het kan wel een vleugel van onze kliniek huren voor een assesmentsessie.
HiZ
Hierbij wil ik bezwaar aantekenen tegen de weekopdracht die vanuit mijn penthouse zal plaatsvinden. Mijn penthouse is om me rustig in terug te trekken en Canal+ te kijken. En dan heb ik geen zin in een hele zooi mensen die door mijn penthouse heen stormt met vieze voeten en aan een kabel gaat hangen.
Ik heb het voorstel om vanuit het penthouse van Diesel de weekopdracht te laten plaatsvinden. Aangezien deze een kat tot zijn beschikking heeft gekregen. Waar ik sterk op tegen was. Hierbij leg ik me neer, zolang ie maar niet in mijn penthouse komt, want dan gaat mijn waterbed lek. En hebben we overstroming. En de weekopdracht vanuit zijn penthouse plaatsvind. En een extra kratje bier zal ook voor meer begrip zorgen ten aanzien van die kat.
In afwachting van uw antwoord met vriendelijke groeten
MissX
van Fannetje
quote:
op 01-03-2000 om 04:22 PM schreef Diesel het volgende:
Ik heb even overlegd en mijn kat is gedoopt tot "Hond, kat van Diesel" en i heb even onder zijn buikje gekeken en het is een kater...
die Godverdommese kutkat van Diesel heeft een kip opgevreten !
Gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen.
Blij je hier ook te zien mocht er geen plaats meer voor jou zijn dan ben ik eventueel bereidt mijn kmaer met je te delen .Mits je niet snurkt natuurlijk.
quote:
op 01-03-2000 om 04:44 PM schreef Bor het volgende:
Inderdaad Mimi maar er zijn wel meer misverstanden over mij geweest.
Klopt en ik heb heel veel spijt, kun je me het vergeven?
quote:
op 01-03-2000 om 04:21 PM schreef MissX het volgende:Ik heb het voorstel om vanuit het penthouse van Diesel de weekopdracht te laten plaatsvinden.
Ik heb het voorstel om dat vooral niet te doen, mijn lieve Hond, kat van Diesel (gewoon Hond voor vrienden) is erg gevoelig voor vreemde mensen, vooral als men hem ook nog eens uitmaakt voor ordinaire kippeneter.
En als hij zo'n kip op heeft gegeten komt het puur omdat de WHISKAS op was...
Dr. Bogus
[/quote]
Ik dacht dat dat nu juist de bedoeling was, maar ja we kunnen altijd Ruud nog vragen met zijn gitaar, maar of dit zinnig is weet ik ook niet.
PS: Kunnen we niet nog een kat krijgen, alleen dan een poes en dan kunnen Hond en zij (Teef) jonkies (puppie 1, puppie 2 en puppie 3) krijgen, dat zou leuk zijn. Dan mogen ze wel bij mij op de kamer natuurlijk...
vrgr Uw toegenegen * otaku-san .
quote:
op 01-03-2000 om 05:07 PM schreef otaku-san het volgende:
Buzzer, Voyeur/Phileine, Jewel,Moor en andere penthouse bewoners.
Het wordt tijd voor een bewoners overleg.
Onze kostbare penthouses worden overspoeld door intrekkende /vertrekkende en intrekkende, bijtrekkende bewoners.
There goes the neighbourhood.
Iemand heeft zelfs de euvele moed gehad zonder overleg, zelfs na waarschuwing een hond kat hier te laten intrekken die volgens zeer betrouwbare bronnen een kip heeft verorbert.
Vanavond overleg in de voor het bureau van Juul. Zij is uiteindelijk die de maatregelen moet uitvoeren.vrgr Uw toegenegen * Diesel .
Echt waar? Hoe durft ie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |