quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef W00fer het volgende:
Hela niet zo he Biogarde, jij rijdt zelf Daihatsu Cuore 0.8
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef Biogarde het volgende:
En je klaagt niet over het rijden van een Opel?
Mooie auto!quote:
Dat je durft te klagen, zo'n Opel GT cabrio is gewoon ziek! 8)quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:32 schreef Biogarde het volgende:
En je klaagt niet over het rijden van een Opel?
Wat is er mis met een nefit?quote:
meestal de cartrigde en dwk motor, en de pompquote:
Ik ga niet aan mijn eigen auto liggen sleutelen, daar heb ik geen verstand van en wil het niet hebben ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
Echte mannen repareren zelf hun auto!
Dingen die aan slijtage onderhevig zijn en wat bij elk ander merk ook voorkomt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
meestal de cartrigde en dwk motor, en de pomp
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef SiemPie666 het volgende:
Honden zijn inderdaad vieze stinkbeesten. Katten
dat is waar, and i know it. het is tenminste geen vaillant crap.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:42 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dingen die aan slijtage onderhevig zijn en wat bij elk ander merk ook voorkomt.
quote:
omdat hy een drugs verslaafde is, betekend niet dat hij crimineel is. elke c.v monteur heeft een probleem, kijk maar naar mijquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:29 schreef cvboer het volgende:
Vandaag was ik bij de dealer om mijn auto langs te brengen voor onderhoud en de montage van een trekhaak.
Nou is het een fijne garage waar ik altijd met plezier kom, ze zijn niet een van de duurste en leveren prima kwaliteit.
Maargoed, daar gaat het niet om. Waar het wel om gaat is, dat er een andere klant binnenkwam met een hond.
Opzich heb ik geen problemen met een hond, echter wel als er een ranzige lucht omheen hangt.
Het desbetreffende model was een retriever, zo'n gouden uitvoering.
De lucht wat het beest om zich heen had was niet te harden, zo'n vieze nattehonden lucht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig was ik snel weer buiten met de sleutels van de leenauto.
Voor de verandering had ik als "leenauto" een opel GT gehuurd wat de dag toch aangenaam maakte.
Klacht: vieze nattehonden lucht
Subklacht: honden eigenaar houd geen rekening met zijn omgeving
Als jezelf automonteur ben kan ik het mij voorstellen dat jezelf je auto onderhoud, iemand die er geen verstand van heeft kan er beter afblijven. ik heb er geen verstand dus ik breng mijn vervoer naar iemand die dat wel heeft. Heb ik nog garantie ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:07 schreef Bobby18 het volgende:
Kijk een melkkoe en hij is er trots op...
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |