Ooh sorry, geheugen als een zeef de laatste maandenquote:
Ik val op iemand of niet. Er zitten mannen met babyfaces tussen en mannen met volwassen gezichten, ik kan er niks over zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:22 schreef mrbox het volgende:
Ontopic vraag: "Vallen jullie meer op babyfaces of meer volwassener gezichten ? "
Ik ga sowieso wel los natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
top tochmaar af en toe lekker los gaan is toch ook wel lekker
![]()
Ontopic vraag: "Vallen jullie meer op babyfaces of meer volwassener gezichten ? "
Kerel. ....quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:24 schreef rival het volgende:
Ik val op iemand of niet. Er zitten vrouwen met babyfaces tussen en vrouwen met volwassen gezichten, ik kan er niks over zeggen
Als de uitstraling me maar bevalt
We hadden al door dat je op ouder valtquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow ik weet wel dat ik op ouder val!
Gister nog gepoolt met iemand van 21.. das toch echt nog een broekie.. niks voor mij
Je hebt al eens eerder iets gezegd over mijn fobo, dus ook dat klopt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh sorry, geheugen als een zeef de laatste maanden
Nja weet wel zeker dat ik nooit in je FoBo had gespiekt
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt al eens eerder iets gezegd over mijn fobo, dus ook dat klopt niet.
Dan is het gewoon nog erger met me gesteld dan dat ik dachtquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt al eens eerder iets gezegd over mijn fobo, dus ook dat klopt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ik hoor babyfaces alleen bij mannen, zijn er ook vrouwen met babyfaces?!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef mrbox het volgende:
Ik zelf val over het algemeen meer op de babyfaces
Ja, die lopen er ook wel rond hoor....quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor babyfaces alleen bij mannen, zijn er ook vrouwen met babyfaces?!
jouw tijd hier is daar veels te kostbaar voor?quote:
Als iemand me aanspreekt, verwacht ik wel dat ze iets te vertellen hebben. heeft niks met kostbare tijd te makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
jouw tijd hier is daar veels te kostbaar voor?
Oké.. Dan haal ik nu even dat bord voor mijn hoofd weg en ga ik daar eens op lettenquote:
Ja mss het niet helemaal het goede woord maar ah vergelijk het met jezelf en kuts. dat geeft het wel een beetje aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wie heeft dan de babyface?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:35 schreef mrbox het volgende:
Ja mss het niet helemaal het goede woord maar ah vergelijk het met jezelf en kuts. dat geeft het wel een beetje aan![]()
How romanticquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Tukkers op fok #189 Renate ik hou van je lekker snoepje
Die TT.. ik heb een fan!
Ik vond je post leuk net onder die van Noukquote:
Japanse meisjes hebben dat vaak.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oh een tukkerforum daar kijk ik nouw bijna nooitquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Tukkers op fok #189 Renate ik hou van je lekker snoepje
Die TT.. ik heb een fan!
Heb je het hier nou over mij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja mss het niet helemaal het goede woord maar ah vergelijk het met jezelf en kuts. dat geeft het wel een beetje aan![]()
Ja, of wannabe japanse meisjesquote:
quote:
Ik ook niet echt.. gaat veels te langzaamquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh een tukkerforum daar kijk ik nouw bijna nooit
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef djayzz het volgende:
Ik vond je post leuk net onder die van Nouk
Ja, dat blijkt.quote:
Tukkers zijn toch van die zoute koekjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:38 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh een tukkerforum daar kijk ik nouw bijna nooit
Ik heb die vraag nog nooit zo snel achter elkaar gehoord..quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:40 schreef djayzz het volgende:
wanneer is de volgende meet? Vond het wel gezellig dinsdag!
Ja was zeker gezellig, volgende meet is barca tochquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:40 schreef djayzz het volgende:
wanneer is de volgende meet? Vond het wel gezellig dinsdag!
Murmmmmmquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!!! zo weer terug van mn adhd testjepfff zenuwachtig was ik!
over 2 weken uitslag maar hij zei nu al dat ik vrij hoog scoor
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
Goedemorgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef Murmeli het volgende:
Jullie moeten zaterdag maar naar denbosch komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja was zeker gezellig, volgende meet is barca toch
En "jullie" is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef djayzz het volgende:
Jullie moeten zaterdag maar naar denbosch komenDat is nog voor barca
Jongere uitstraling, kluts ...quote:
quote:
Jij mag ook komen hoor !quote:
inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.. gaat veels te langzaam
Vind je... ik niet zo hoor.quote:
A ditry mind is a joy foreverquote:[..]
ach dirty mind he
Forum Opties | |
---|---|