abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69480764
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Wordt al aan gewerkt.

In de toekomst moeten automobilisten die een stukje afsnijden via tankstations nog langer wachten op stoplichten die voor de uitgang geplaatst worden. Voor chauffeurs die toe zijn aan een tankbeurt c.q. sanitaire stop geldt deze maatregel niet.
Maar wat dan als ze zoeen afsnijdert 3 minuten laten wachten, met een hele rij mensen die net getankt hebben erachter? Die zijn dan ook de lul! Of je moet het hele wegennet rond tankstations aanpassen...
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69482091
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Devilnl het volgende:
het leukst is nog dat je sommigen van links naar rechts ziet vliegen terwijl het verkeer 20kmh rijd ofzo..
en je ze 2tellen later gewoon weer inhaalt in de file..
Inderdaad Uiteraard op de rechterbaan want dat is de enige baan die enigszins door rijdt in de file, alleen hebben velen dat nog niet door. Als je ziet hoeveel mensen bij voorbaat al naar links gaan om vervolgens lekker stil te kunnen staan terwijl rechts lekker door rijdt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_69482200
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Inderdaad Uiteraard op de rechterbaan want dat is de enige baan die enigszins door rijdt in de file, alleen hebben velen dat nog niet door. Als je ziet hoeveel mensen bij voorbaat al naar links gaan om vervolgens lekker stil te kunnen staan terwijl rechts lekker door rijdt.
Ja, hoe komt dat eigenlijk?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_69482312
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Omdat mensen tegenwoordig altijd denken dat ze snel rijden. En snel rijden wordt geassocieerd met de linkerbaan, i.p.v. met inzicht...
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_69482487
quote:

[..]

Omdat al die harken links gaan rijden (omdat wat r8ality zegt), bovenop hun voorganger omdat ze als de dood zijn dat er iemand tussen kruipt en het dus meteen helemaal stil staat als iemand ergens in de rij op de rem gaat.

Ik zal niet zeggen dat ik een top chauffeur ben, maar ik moet soms gewoon echt janken van het inzicht (of eigenlijk het gebrek eraan) dat mensen hebben of überhaupt de kennis van verkeersregels. Hoezo zet rijkswaterstaat een auto langs de weg met "gehele invoeger gebruiker" of een mannetje die staat aan te wijzen dat men moet doorrijden. Kunnen mensen dat zelf niet bedenken of zo? Ritsen en invoegen is al helemaal teveel gevraagd.

Oja, en zodra je het knipperlicht gebruikt geeft dat uiteraard het recht om hem gewoon ergens tussen te kwakken ook al rij je 80 achter een vrachtwagen terwijl de rest 120 rijdt. Je zou bijna denken dat half Nederland hun rijbewijs pijpend gekregen heeft.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:24:00 #31
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_69482504
quote:

[..]

Vrachtwagens trekken niet op voor elk gaatje, dus kun je meestal constant blijven rijden (ook al is 't langzaam).
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:24:46 #32
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_69482534
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Maar wat dan als ze zoeen afsnijdert 3 minuten laten wachten, met een hele rij mensen die net getankt hebben erachter? Die zijn dan ook de lul! Of je moet het hele wegennet rond tankstations aanpassen...
Goeie vraag idd...

KOOS?
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:10:50 #33
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_69486371
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Vrachtwagens trekken niet op voor elk gaatje, dus kun je meestal constant blijven rijden (ook al is 't langzaam).
Yups. ben meestal al voor 6uur door de coentunnel. maar vanaf purmerend tot knp zaandam kun je evengoed achter vrachtauto's rijden. want wat er op de linker baan gebeurt met remmen. gas. remmen. gas word je helemaal niet vrolijk en je schiet er niks mee op.. najah je bent 2minuten sneller misschien..
Maar dat laat me koud want ik ben toch minimaaal 30minuten voor tijd op m'n werk
pi_69486965
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:10 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Yups. ben meestal al voor 6uur door de coentunnel. maar vanaf purmerend tot knp zaandam kun je evengoed achter vrachtauto's rijden. want wat er op de linker baan gebeurt met remmen. gas. remmen. gas word je helemaal niet vrolijk en je schiet er niks mee op.. najah je bent 2minuten sneller misschien..
Maar dat laat me koud want ik ben toch minimaaal 30minuten voor tijd op m'n werk
Je bent 2 minuten sneller misschien, maar je tank is wel sneller leeg. En ik denk niet eens dat het sneller is, want doorgaans kun je de linkerbaan een heel eind inhalen.

Overigens is het sowieso heerlijk om in de spits achter vrachtwagens de hangen, heb je tenminste geen last van al die stressende josti's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')