Ja was wel leuk, alleen jammer dat ik pas om half 3 sliep en om 7 uur de wekker weer gingquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het onweer was ook leuk eergisteren.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik was weggegaan net voordat je nog even wat verteld had.. dus vandaarhet moest gewoon even.. Soms heb ik van die vlagen dat ik aardig moet zijn voor mensen die het verdienen
het grappige is dat je zelf ook weet dat je niets meer oppikt. Je kan beter een goede nachtrust hebben zodat je morgen fit bent en dan is het allemaal makkelijker naar boven te halen wat je wel heb geleerd ipv dat je nu doorgaat met leren en jezelf vermoeid e.d. Daardoor zal het moeilijker zijn om je te kunnen focussen op de dingen die je wel weetquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan het, ik weet het zeker
[..]
Het idee is er hè, de uitvoering nog niet
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het grappige is dat je zelf ook weet dat je niets meer oppikt. Je kan beter een goede nachtrust hebben zodat je morgen fit bent en dan is het allemaal makkelijker naar boven te halen wat je wel heb geleerd ipv dat je nu doorgaat met leren en jezelf vermoeid e.d. Daardoor zal het moeilijker zijn om je te kunnen focussen op de dingen die je wel weet
Das niet erg schat, dat je dat kan is knap van je.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moest ook even me gal spuien
gelukkig leert iedereen anders...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het grappige is dat je zelf ook weet dat je niets meer oppikt. Je kan beter een goede nachtrust hebben zodat je morgen fit bent en dan is het allemaal makkelijker naar boven te halen wat je wel heb geleerd ipv dat je nu doorgaat met leren en jezelf vermoeid e.d. Daardoor zal het moeilijker zijn om je te kunnen focussen op de dingen die je wel weet
Het scheelt dat ik het tentamen al om 8.45 heb, dus dat het vanaf 4.30 allemaal "last minute" stampen is. Ik weet ook dat beide opties niet goed zijn & dat ik gewoon te weinig van te voren heb gedaan, maar ik denk dat ik met deze optie minder "spijt" heb straksquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Inderdaad..quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Das niet erg schat, dat je dat kan is knap van je.
haiquote:
Iets minder op Fok minder gezellig maar je studie gaat voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik het tentamen al om 8.45 heb, dus dat het vanaf 4.30 allemaal "last minute" stampen is. Ik weet ook dat beide opties niet goed zijn & dat ik gewoon te weinig van te voren heb gedaan, maar ik denk dat ik met deze optie minder "spijt" heb straks
Zal toch niks beschadigd zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga slapen, wel verstandig na die val op mijn hoofd
Fijne nacht toegewenst !
Hoi zeg eens iets positiefs !quote:
Wat er niet zit kan je niet schudden geloof ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zal toch niks beschadigd zijn
Hihihi...quote:
nu moet ik me inhoudenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat er niet zit kan je niet schudden geloof ik
Heb vroeger wel een zware hersenschudding met een aantal weken geheugen verlies gehadvandaar dat ik best schrok van die zwarte vlekken vanmiddag...
En aub geen grapjes maken hierover want dat vind ik echt niet leuk
Enne... ik ga nu slapen en wens jou nog een hele fijne avond. Zonder zorgen, zonder gedachten en gewoon genietend en kijkend naar wat je nu hebt. En dat je jezelf zo'n tof persoontje vindtquote:
1 grapje moet toch kunnen .....pleasequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat er niet zit kan je niet schudden geloof ik
Heb vroeger wel een zware hersenschudding met een aantal weken geheugen verlies gehadvandaar dat ik best schrok van die zwarte vlekken vanmiddag...
En aub geen grapjes maken hierover want dat vind ik echt niet leuk
Heej! wat fijn dat het zo goed gaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Hihihi...
Hij vroeg wat ik vanavond ging doen en hij heeft een pluisje uit mijn haar gehaald![]()
![]()
Enne... op de snelweg reden we de hele tijd naast of achter elkaar
En nog iets positiefs: ik heb niet eens de urge om mijn ego te voeden, dit voelt gewoon leuk
Ben je er op 0:30 nog ? Dan ben ik echt thuisquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was bijna bang voor geen avondploeg.
Weekend hier.
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |