Goedquote:
Haha, dat kloptquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zijn dus ook 2 momenten dat je helemaal geen info meer opslaat...dus gewoon naar bed gaan en het laten voot wat het is
Nog ff alles doorlezen. Opschrijven wat je nog niet goed kent en je wekker wat eerder zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma:
1) Nu langer doorgaan met leren, maar ik ben moe en mijn ogen vallen bijna dicht.
2) Nu gaan slapen en de wekker eerder zetten. Ik weet alleen niet of ik dan zin heb om wat te doen
Dat is mooiquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met mij ook. Net heerlijk sushi gegeten.
En nu heeft Barcelona de CL gewonnen!
Dat klinkt wel heeél fanatiekquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog ff alles doorlezen. Opschrijven wat je nog niet goed kent en je wekker wat eerder zetten.![]()
Slaap lekker en succes!
enige reden dat je hte zou doen is voor je geweten.. terwijl je beter weetquote:
Dat is mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GoedIk ben blij dat het wat is afgekoeld
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nog ff alles doorlezen. Opschrijven wat je nog niet goed kent en je wekker wat eerder zetten.![]()
Slaap lekker en succes!
gewoon doen wat jou het beste lijkt...maar dan morgen wel wat doen als je nu kapt hequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
* Snuitebolletje wrijft even over het ruggetje van Thrustmaster_Special....
Dat moest gewoon even gebeuren, verder nog iets gebeurd hier?
Ja hoorquote:
Ik vindt het niet erg als hij belt.quote:
Ik heb besloten dat ik nu wat ga doen - tot mijn ogen dicht vallen - en ik ga mijn wekker om half 5 zettenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon doen wat jou het beste lijkt...maar dan morgen wel wat doen als je nu kapt he
succes! en trustenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik vindt het niet erg als hij belt.
want dan kan ik dat zeggen en ben ik er van af.
Dat wil ik ook maar snel dan.
Nu ga ik echt slapen.
Ach het onweer was ook leuk eergisteren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja hoorHadden alleen de halve dag regen vandaag, en het was niet lekker warm
Barcelona de Cl? Whats that?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Met mij ook. Net heerlijk sushi gegeten.
En nu heeft Barcelona de CL gewonnen!
echt nutteloos dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik nu wat ga doen - tot mijn ogen dicht vallen - en ik ga mijn wekker om half 5 zetten
ik was weggegaan net voordat je nog even wat verteld had.. dus vandaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet niet waar het goed voor was maar even goed bedankt
Half 5!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik nu wat ga doen - tot mijn ogen dicht vallen - en ik ga mijn wekker om half 5 zetten
zet hem opquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan het, ik weet het zekerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt nutteloos dusmja what ever makes you happie
![]()
Het idee is er hè, de uitvoering nog nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Half 5!Dat is pas fanatiek! You go girl!
idd na 6x nog leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |