Ja dat zeg ik, ik heb alleen 1x de bijbel gelezen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zoek je het toch op wiki wat het is
Tot laterquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef djayzz het volgende:
Ik ben er even weg van mensen![]()
Misschien tot straks
Heb je een sms gestuurd naar dat ene nummer, van hoe je baby moet heten met je vriendin?quote:
KF, ALSJEBLIEFT. Bespaar ons dit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik heb alleen 1x de bijbel gelezen...
Maar voor de rest heb ik geen ruk met geloof, dus weet ook niet wat ze ermee bedoelen:
Met Pinksteren (Grieks: Πεντεκοστη (Pentekostè) of Sinksen wordt de uitstorting van de Heilige Geest herdacht. Met deze uitstorting werd ook het begin van de christelijke Kerk gemarkeerd.
Pinksteren volgt tien dagen op Hemelvaart en valt op de 50ste dag van Pasen (dus 49 dagen na Pasen[1]), in 2009 op 31 mei.
Binnen de Rooms-Katholieke traditie volgen de volgende feestdagen op Pinksteren: het feest van de Heilige Drie-eenheid, Corpus Christi, het feest van het Heilig Sacrament en van het Heilig Hart.
En nu hemelvaart nog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar voor de rest heb ik geen ruk met geloof, dus weet ook niet wat ze ermee bedoelen:
Met Pinksteren (Grieks: Πεντεκοστη (Pentekostè) of Sinksen wordt de uitstorting van de Heilige Geest herdacht. Met deze uitstorting werd ook het begin van de christelijke Kerk gemarkeerd.
Pinksteren volgt tien dagen op Hemelvaart en valt op de 50ste dag van Pasen (dus 49 dagen na Pasen[1]), in 2009 op 31 mei.
Binnen de Rooms-Katholieke traditie volgen de volgende feestdagen op Pinksteren: het feest van de Heilige Drie-eenheid, Corpus Christi, het feest van het Heilig Sacrament en van het Heilig Hart.
Ga nu nog maar even de overeenkomsten en verschillen met de Islamitische en Joodse feestdagen zoeken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
uhuhquote:
Hond uitlaten + overige zaken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had je ook niet weg moeten gaan
Bestaat datquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Heb je een sms gestuurd naar dat ene nummer, van hoe je baby moet heten met je vriendin?
Ja zal het zo allemaal hier neer plempenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga nu nog maar even de overeenkomsten en verschillen met de Islamitische en Joodse feestdagen zoeken.
eerst onze namen naar de lovemeter, toen de kindernamen en is er al zo'n sms dienst voor je scheiding?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Heb je een sms gestuurd naar dat ene nummer, van hoe je baby moet heten met je vriendin?
Dag moppie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Venco! Jou heb ik een tijdje niet gezien! Hoe is 't?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga nu nog maar even de overeenkomsten en verschillen met de Islamitische en Joodse feestdagen zoeken.
How is life?quote:
Telefoon uitzetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef lichtekooi het volgende:
Hij neemt niet op.
ik ga naar bed, dan belt hij denk ik wel midden in de nacht.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hond uitlaten + overige zaken.![]()
Ik moest!
ik ookquote:
Een combi van 1 en 2.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma:
1) Nu langer doorgaan met leren, maar ik ben moe en mijn ogen vallen bijna dicht.
2) Nu gaan slapen en de wekker eerder zetten. Ik weet alleen niet of ik dan zin heb om wat te doen
Optie 3quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma:
1) Nu langer doorgaan met leren, maar ik ben moe en mijn ogen vallen bijna dicht.
2) Nu gaan slapen en de wekker eerder zetten. Ik weet alleen niet of ik dan zin heb om wat te doen
Met mij ook. Net heerlijk sushi gegeten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dag moppie.Hier gaat goed, en met jou.
zijn dus ook 2 momenten dat je helemaal geen info meer opslaat...dus gewoon naar bed gaan en het laten voot wat het isquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Dilemma:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |