Ik heb gewoon niks met geloof en al die feestdagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent toch blij dat we iemand van 21 hebben die dat allemaal voor ons opzoekt...
De vraag is, zou je hem wel zoenen als hij niet zo doet zoals hij nu doetquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef lichtekooi het volgende:
Ik wilde al direkter worden.
Dat kan ik nu goed proberen dan.
Ik bel hem zo wel even.
Of moet ik dat in zijn gezicht zeggen? Maar we hebben niet eens gezoent...
Ik bel wel gewoon, dit is stom.
Ja want misschien leert hij er nog iets van.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent toch blij dat we iemand van 21 hebben die dat allemaal voor ons opzoekt...
Zoek je het toch op wiki wat het isquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist van 1 van de 3 feestdagen (Pasen, Hemelvaartsdag en Pinksteren) niet waar het voor was, maar ik wist niet waar Pinksteren voor wasweet ik nu nog steeds niet
verder googlen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wist van 1 van de 3 feestdagen (Pasen, Hemelvaartsdag en Pinksteren) niet waar het voor was, maar ik wist niet waar Pinksteren voor wasweet ik nu nog steeds niet
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want misschien leert hij er nog iets van.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verder googlen...
dan ben je hier weer ff stil![]()
automartic_quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Auto en Artic die meten nooit namelijk.
straf dusquote:
Je hebt al een naambordje voor op de voordeur bestelt?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verder googlen...
Hehehequote:
Google is your friend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meetenquote:
Had je ook niet weg moeten gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef vencodark het volgende:
Ok,ik ben amper een half uurtje weggeweest en jullie zijn 2 pagina's verder! :![]()
Venco! Jou heb ik een tijdje niet gezien! Hoe is 't?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef vencodark het volgende:
Ok,ik ben amper een half uurtje weggeweest en jullie zijn 2 pagina's verder! :![]()
dan had de hond het in de huiskamer gedaan.. ook weer zoiets natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had je ook niet weg moeten gaan
Waarom moet ik me dat afvragen? Hij doet toch zo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De vraag is, zou je hem wel zoenen als hij niet zo doet zoals hij nu doet?
Dan gaat nog steeds erg langzaam.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef vencodark het volgende:
en kindernamen uitgezochtquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt al een naambordje voor op de voordeur bestelt?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan had de hond het in de huiskamer gedaan.. ook weer zoiets natuurlijk.
Goed planquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verder googlen...
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:
Beginnen ze met de R?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |