quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef lichtekooi het volgende:
Ik wil hem ook niet kwetzen. En dat moet wel, want als hij nu al zo doet, word dat erger denk ik.
quote:Zeg hem dat je niet verwacht had dat hij zo hard van stapel zou lopen, en dat je er een beetje van geschrokken bent. Je zegt gewoon dat je het liever wat rustig aan doet.
Ik ben voor Barcaquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Champions League finale. Als je niet weet voor wie boeit het je ook niet.![]()
Iemand moet het hem vertellen. Dit is toch gewoon eerlijker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef lichtekooi het volgende:
Ik wil hem ook niet kwetzen. En dat moet wel, want als hij nu al zo doet, word dat erger denk ik.
en dan niet weten dat het 2-0 is?quote:
wat dan?quote:
Van Wiki:quote:
Dan kom ik op de koffiequote:
Nee, ik houd niet van voetbal maar ik hoop dat Barca wint.quote:
No shit Sherlockquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Van Wiki:
Pasen is het belangrijkste christelijke feest in het liturgische jaar, volgend op de Goede Week. Christenen vieren deze dag vanuit hun geloof dat Jezus opgestaan is uit de dood, op de derde dag na zijn kruisiging.
Ik denk de champions leaguequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:20 schreef lichtekooi het volgende:
sssst!quote:
Wilde je het geheim houden? schaam je je ervoor ofzoquote:
Stout van hem hè?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wilde je het geheim houden? schaam je je ervoor ofzo
Je bent toch blij dat we iemand van 21 hebben die dat allemaal voor ons opzoekt...quote:
Auto en Artic die meten nooit namelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wilde je het geheim houden? schaam je je ervoor ofzo
Ik wist van 1 van de 3 feestdagen (Pasen, Hemelvaartsdag en Pinksteren) niet waar het voor was, maar ik wist niet waar Pinksteren voor wasquote:
Gewoon bellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef lichtekooi het volgende:
Ik wilde al direkter worden.
Dat kan ik nu goed proberen dan.
Ik bel hem zo wel even.
Of moet ik dat in zijn gezicht zeggen? Maar we hebben niet eens gezoent...
Ik bel wel gewoon, dit is stom.
quote:
meten of meeten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Auto en Artic die meten nooit namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |