Om de zelfde mensen, iets aan doetquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
En nu de andere kant van de medaille. Zou je iemand kunnen vermoorden? En dan niet perongeluk, maar doelbewust en gericht.
Ik denk het niet. Ik kan nog geen slak vermoorden zonder dat ik het zielig vind.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
En nu de andere kant van de medaille. Zou je iemand kunnen vermoorden? En dan niet perongeluk, maar doelbewust en gericht.
Eindelijk! Ik ook niet. Zelfde geldt voor steekbeesten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik kan nog geen slak vermoorden zonder dat ik het zielig vind.
Ik denk het wel vaak, maar denk niet dat ik het echt zou kunnen doen.... dan zou ik eerder iemands leven "kapot" maken op een andere manier...quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
Muggen wel.. rest nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eindelijk! Ik ook niet. Zelfde geldt voor steekbeesten.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga bedje opzoeken, slaap lekker Singles![]()
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Ofresca het volgende:
Wat een rust hier ineens.
Is er iets in je leven zo belangrijk, dat je er je leven voor zo geven?
ik ga ook me bedje opzoekenquote:
Muggen laten vieze vlekken achter op de muur. Maar ook dat vind ik zielig als ik er over nadenk.quote:
En nog 1.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik ga ook me bedje opzoeken
truste
12 uur, bedtijd.quote:
Geen mensen maar de rest ... Ligt aan de situatiequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:38 schreef Ofresca het volgende:
Nou ja, ik lieg trouwens, heb al eens een konijn de nek omgedraaid, een kip en een kalf geslachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geen mensen maar de rest ... Ligt aan de situatie
ow, dan mag hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, ik lieg trouwens, heb al eens een konijn de nek omgedraaid, een kip en een kalf geslachtMaar dat was puur functioneel..
Ja, dan kun je nog niet gaan slapen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook. Maar mijn huisgenootje heeft me net een kopje thee gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |