Dankje meisquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Enne... ik ga nu slapen en wens jou nog een hele fijne avond. Zonder zorgen, zonder gedachten en gewoon genietend en kijkend naar wat je nu hebt. En dat je jezelf zo'n tof persoontje vindt![]()
Slaap lekker Box, dat je straks maar een mooie droom mag hebben
Ligt eraan of ik me vermaak de komende anderhalf uur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ben je er op 0:30 nog ? Dan ben ik echt thuis
Heb een natte voetquote:
Sukkeltje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb een natte voetwerd niet gewaarschuwd voor een plas
Late reactie PAS OP plasquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
terugdraaien!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef Sinceria het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat die meet 28 juni is, en niet 21 juni?Heb ik net vandaag
mezelf op werk uitgeroosterd op maandag de 22 en ingeroosterd op zondag de 28ste.
Voeg me anders gewoon ff toe op msnquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik me vermaak de komende anderhalf uur.
Hihi, slimpie! komt omdat je mij niet gesms-t hebt om te vragen wanneer die meet nou precies was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef Sinceria het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat die meet 28 juni is, en niet 21 juni?Heb ik net vandaag
mezelf op werk uitgeroosterd op maandag de 22 en ingeroosterd op zondag de 28ste.
Kijk jij bent wel aardig :pquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Late reactie PAS OP plas
Past ook wel bij hoe de dag was met 1 uur ns vertragingquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een natte voet! Dat klinkt ernstig.
quote:
Ja, ik ga even kijken of dat kan. Ik krijg vast wat chaggo pubers op mijn nek.quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
Mensen, ik ga maar een slapen![]()
Morgen waarschijnlijk weer weinig tot niet op Fok, dus als je me wilt bereiken kan dat via SMS
Slaap lekker allemaal
Ik hoor net dat ik even blijf... Veel plezierquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaan we webcamseksen?Moet dat toch eens proberen
Ja maar... Internetzquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaan we webcamseksen?Moet dat toch eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |