Lekkere service dat ik op FOK! moet lezen dat het probleem tóch bij KPN ligt.quote:Storingsinformatie
Via deze pagina, bereikbaar via kpn.com/storing, informeert KPN u indien er een ernstige en omvangrijke verstoring in de dienstverlening is geconstateerd.
Er is op dit moment geen melding.
http://www.hardware.info/forum/showthread.php?t=184270quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:45 schreef Mirjam het volgende:
google is weer dood idd
google.fr doettut perfect, goeie tip
Identiek, 10 min geleden deed youtoep het nog welquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:39 schreef Attitude het volgende:
Hier doet Google het ook niet evenals YouTube en Gmail. De rest van de website die ik ken, opent wel. Wel vreemd dat de genoemde drie allemaal bij Google horen.
ik heb hier ook online, maar ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:20 schreef Phuturistixxx het volgende:
Hmm, ik heb dit dus de laatste tijd ook, ook NADAT ik mijn router opnieuw had ingesteld (nieuw WEP wachtwoord). Ik wist het oude wachtwoord niet en heb dus mijn router moeten resetten.
Nu doet de frontpage het af en toe niet en het forum het af en toe niet. Als de één het niet doet, doet de andere pagina het welMet google heb ik het ook al eens gehad, maar dat gebeurd niet meer...
Niet doen versta ik onder: 'kan pagina niet vinden' blablabla...
Heel irritant. Heb Online (voorheen Orange/Wanadoo) maar dat gaat gewoon via KPN volgens mij?
19 dagen is veel te weinig. Neem toch een newsserver voor 7,50.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Sjoerd200 het volgende:
Zelfde probleem als alle mensen hier. Ik kan nu ook niet downloaden via nieuwsgroepen omdat het de server niet kan vinden. Ik heb maar 19 dagen retentie en net nu mijn download op 97 procent en de post 19 dagen oud is moet dit gebeurenBedankt KPN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |