Inktfles | woensdag 27 mei 2009 @ 20:33 |
Je weet wel, in zo'n game dat je iemand moet beschermen of er worden van die computergestuurde paupers mee gestuurd om je te "helpen" die dan net zo waardevol blijken te zijn als gras in clara bella's achtertuin. Of de NPC die je moet beschermen besluit het een goed idee te vinden om recht door vijandelijk vuur te lopen... klacht: pauper AI in games [ Bericht 7% gewijzigd door Biogarde op 27-05-2009 20:38:57 ] | |
PiRANiA | woensdag 27 mei 2009 @ 20:34 |
Achja, AI maken is lastig hoor ![]() | |
Bomil | woensdag 27 mei 2009 @ 20:34 |
terechte klacht maar om nou over games te klagen hier is geen goed idee, wacht maar op reacties dan snap je wat ik bedoel. ongeveer zo:"GAMEN ![]() ![]() | |
Acinonyx | woensdag 27 mei 2009 @ 20:36 |
Of als er zo van die vijanden aan de overkant van een ravijn staan, en dat die gasten dan gewoon die afgrond in rennen om bij jou te komen... dat blijft prachtig om te zien, in de spellen die nog zo'n slechte AI hebben ![]() | |
DutchErrorist | woensdag 27 mei 2009 @ 20:37 |
Gewoon zombie spellen gaan spelen ![]() ![]() | |
Inktfles | woensdag 27 mei 2009 @ 20:37 |
quote:Tja, na de zoveelste keer proberen en niet halen door zo'n pauper die zichzelf laat afschieten voelde ik mezelf geroepen om mijn gal te spuwen tegen compleet vreemde mensen ![]() | |
Schunckelstar | woensdag 27 mei 2009 @ 20:38 |
je hebt het over RE5? ![]() | |
DutchErrorist | woensdag 27 mei 2009 @ 20:38 |
quote:Welk spel? ![]() | |
PierreTT | woensdag 27 mei 2009 @ 20:38 |
Enigzins terechte klacht. Het kan wel heel frustrerend zijn, ook van die poppetjes die tegen muren blijven lopen etc ![]() | |
Inktfles | woensdag 27 mei 2009 @ 20:39 |
quote:Grand Theft Auto 4 ![]() | |
Biogarde | woensdag 27 mei 2009 @ 20:39 |
quote:Neuh. | |
swarmahoer | woensdag 27 mei 2009 @ 20:39 |
dus |