quote:
Ik denk dat ik toch liever gewoon mijn eigen werk doequote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
we zoeken nog mensen als je zo graag die adv dagen wilt
Jij studeert, dan heb je 12 maanden per jaar vrijquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef Ofresca het volgende:
Ik ben 2 maanden per jaar vrij. Vind 't wel heerlijk zo.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zeker wel! ik heb gewoon meer tijd nodig om met iedereen af te kunnen spreken
Des te beter.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij studeert, dan heb je 12 maanden per jaar vrij
Wat voor werk doe je danquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch liever gewoon mijn eigen werk doe
Ik bedenk televisieprogramma'squote:Op woensdag 27 mei 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan
Ik geniet er met volle teugen van! Straks nog tijd zat om serieus te zijn en te werken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ohwee, als je er geen gebruik van maakt!
Slet!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zeker wel! ik heb gewoon meer tijd nodig om met iedereen af te kunnen spreken
quote:
Jazeker! maar ik ben toch van plan om meer een hoer van mezelf te maken.. uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:
Vrouwen hoeven niet te betalen, er zijn zat gratis sletjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jazeker! maar ik ben toch van plan om meer een hoer van mezelf te maken.. uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Hoeven niet.. maar dan hebben ze niet zoiets tofs en lekkers als ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven niet te betalen, er zijn zat gratis sletjes
Wat zijn je USP's dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoeven niet.. maar dan hebben ze niet zoiets tofs en lekkers als ik![]()
Hey snuit wanneer is die date met het prakkie eigenlijk ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jazeker! maar ik ben toch van plan om meer een hoer van mezelf te maken.. uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Betaling in natura, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |