quote:
quote:Heineken mikt met dit drankje op mensen die regelmatig uitgaan maar wie het aanbod alcoholische dranken niet aanspreekt. Uit een door Heineken uitgevoerde studie blijkt dat 63% van de vrouwen de smaak van bier te bitter vindt. In tegenstelling tot bier bevat Jillz geen hop.
quote:
Het is gewoon ciderbier zonder hopquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:43 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Cider zal je bedoelen. Heeft niks met bier te maken.
Weet je wel hoe hop er uit ziet?quote:
Bier met een smaakje mag in Duitsland geen bier heten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is gewoon ciderbier zonder hop(Net zoiets als al die bieren vermengd met vruchtensappen in Duitsland )
Klopt maar je mag het wel "Vruchtensapje & Bier" noemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:50 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Bier met een smaakje mag in Duitsland geen bier heten.
Reinheitsgebot:
Volgens dit gebod mag bier alleen gemout graan, water, hop en gist bevatten. Volgens voorstanders zou bier dat volgens het Reinheitsgebot gebrouwen is beter van smaak zijn dan bier waaraan bijvoorbeeld suiker zou zijn toegevoegd. Het gebod verbiedt echter ook het gebruik van kruiden en vruchten.
Cider bevat voor zo ver ik weet ook geen Hop dus is het geen bier:
Cider is een alcoholische drank die van het sap van vruchten, vooral appels, wordt geperst.
In Havana toevallig?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:27 schreef GasTurbine het volgende:
Afgelopen weekend heb ik Jillz zitten drinken op een feestje maar ik smacht naar meer!! Het is overheerlijk!
En dan nu de klacht: waarom moet het zo lekker zijn, maar duidelijk bekend staan als vrouwendrankje door die over de top kuthoerige klotereclame? Ik durf niet uit de Jillzkast te komen terwijl ik aan vrouwelijk gezelschap niets hoef te missen.
Ik onderscheid me van de menigte, dat zou je juist prachtig moeten vinden!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |