abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:27:16 #1
236046 NotYou
tigerblood
pi_69460635
Dat het historisch besef op een gemiddeld ROC niet top notch is vermoedde ik al maar wat ik zojuist toch aan heb getroffen op een slecht gekopieerde site die dient ter promotie van de komende open dagen.

http://www.metveelstijl.nl/

Klacht 1: Zie filmpje/link

Klacht 2: Toekomstige leerlingen lokken door ze bij inschrijving voor de open dagen kans te laten maken op een ipod touch.

Klacht 3: Deze ongetwijfeld zeer gemotiveerde en begaafde mensen een toekomstbeeld schetsen waarin ze eigen sneaker launch parties en helikopteplatformen/wolkenkrabbers hebben, gevolgd worden door de roddelbladen en - Jawel mensen - het aller-allerpopulairst zijn op hyves.

Klacht 4: Ze hebben mij niet voor veel geld ingehuurd om met iets beters te komen. Helemaal wanneer je met wat wettelijk is toegestaan en wat realistisch en/of fair zou zijn tegenover de doelgroep geen rekening hoeft te houden lever ik zonder twijfel beter werk af. Denk voor de heren mbo'ers aan het volgende: de recentelijk gelekte foto van rihanna's kont met daarbij in photoshop twee grote jonko's geplakt, de vloer bezaaid met wiet. "Ey swa, Rihanna neuken en jonko smokuh? Kom dan bij ons naar scoro nigga! En ook op de open dagen tenminste twee banga's en een baco voor jou!"

[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 27-05-2009 19:23:11 (link gefixed) ]
Je suis Charlie Sheen
pi_69460772
Je vergeet klacht 5: Geenstijl.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_69460806
ik vind het geenstijl
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_69461761
Ik vind het ROC Midden Nederland een slecht bekend staand probleem-schooltje waar men onder andere het vak 'ICT' tracht te doceren hebben ze nog steeds geen ene zak van internet begrepen. Niet alleen heeft de MBO Tokkie-opleiding een College van Bestuur dat anti-Wilders mail spamt aan alle medewerkers (FAIL), tegenwoordig maken ze ook al populaire sites na om nieuwe leerlingen te trekken (wederom FAIL). Een alerte en slimme leerling (wat doe je daar?!) mailde mij het volgende gedrocht door. Wat u ziet is een slecht gelukte GeenStijl-kloon waar je je naam op in moet vullen om vervolgens een filmpje voorgeschoteld te krijgen waarin het lijkt alsof je als ROC Midden Nederland-scholier een zeer succesvol leven tegemoet gaat. ROFL! Als wat dan? Als websites-nabouwer? Ringtone boer? Kettingbrief-verstuurder? Ja, het internet heeft van alles in petto voor de leerlingen die echt willen. Ons advies: ga je talenten lekker elders ontdekken, dan kom je nog 'es ergens.
gr gr
pi_69462148
Tsja, soort zoekt soort zeg ik altijd maar.
Cool story, Hansel.
pi_69462439
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het ROC Midden Nederland een slecht bekend staand probleem-schooltje waar men onder andere het vak 'ICT' tracht te doceren hebben ze nog steeds geen ene zak van internet begrepen. Niet alleen heeft de MBO Tokkie-opleiding een College van Bestuur dat anti-Wilders mail spamt aan alle medewerkers (FAIL), tegenwoordig maken ze ook al populaire sites na om nieuwe leerlingen te trekken (wederom FAIL). Een alerte en slimme leerling (wat doe je daar?!) mailde mij het volgende gedrocht door. Wat u ziet is een slecht gelukte GeenStijl-kloon waar je je naam op in moet vullen om vervolgens een filmpje voorgeschoteld te krijgen waarin het lijkt alsof je als ROC Midden Nederland-scholier een zeer succesvol leven tegemoet gaat. ROFL! Als wat dan? Als websites-nabouwer? Ringtone boer? Kettingbrief-verstuurder? Ja, het internet heeft van alles in petto voor de leerlingen die echt willen. Ons advies: ga je talenten lekker elders ontdekken, dan kom je nog 'es ergens.
Wat?!

Nederlands, moederneuker, spreek je het?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69463461
linkje doet het niet
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_69463536
hahahah, hmm
waarom zou je eigenlijk op dat geenstijl kuddevolk willen lijken xD
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:04:49 #9
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_69463618
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Zo jij bent goed met ctrl c.
pi_69464678
Een regionaal opleidingencentrum (ROC, ook wel regionaal opleidingscentrum genoemd) is een samenwerkingsverband van onderwijsinstituten in het Middelbaar beroepsonderwijs (MBO) en de Volwasseneneducatie in Nederland.

Ai, dan weet je wel hoe laat het is
Pauperz
pi_69465640
Waarom hebben ze in dat filmpje in godsnaam de merknaam HITLER genoemd????
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:14:20 #12
236046 NotYou
tigerblood
pi_69466085
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:01 schreef fadufuck het volgende:
Waarom hebben ze in dat filmpje in godsnaam de merknaam HITLER genoemd????
Dat is waar normaal gesproken de voornaam van de toekomstige roc scholier komt te staan die trots op zijn fantastische toekomst, iedereen van wie hij 't mailadres heeft op deze wijze alvast kan laten meegenieten van al het moois dat het leven nu voor hem in 't verschiet heeft.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:24:09 #13
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69466437
Wat een kansloze site, en het idee van die hele school met dat helicopter-en-popi-op-hves-gelul is nog triester
En er zijn nog mensen die zich ervoor laten strikken ook
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')