Dat het historisch besef op een gemiddeld ROC niet top notch is vermoedde ik al maar wat ik zojuist toch aan heb getroffen op een slecht gekopieerde site die dient ter promotie van de komende open dagen.
http://www.metveelstijl.nl/Klacht 1: Zie filmpje/link
Klacht 2: Toekomstige leerlingen lokken door ze bij inschrijving voor de open dagen kans te laten maken op een ipod touch.
Klacht 3: Deze ongetwijfeld zeer gemotiveerde en begaafde mensen een toekomstbeeld schetsen waarin ze eigen sneaker launch parties en helikopteplatformen/wolkenkrabbers hebben, gevolgd worden door de roddelbladen en - Jawel mensen - het aller-allerpopulairst zijn op hyves.
Klacht 4: Ze hebben mij niet voor veel geld ingehuurd om met iets beters te komen. Helemaal wanneer je met wat wettelijk is toegestaan en wat realistisch en/of fair zou zijn tegenover de doelgroep geen rekening hoeft te houden lever ik zonder twijfel beter werk af. Denk voor de heren mbo'ers aan het volgende: de recentelijk gelekte foto van rihanna's kont met daarbij in photoshop twee grote jonko's geplakt, de vloer bezaaid met wiet. "Ey swa, Rihanna neuken en jonko smokuh? Kom dan bij ons naar scoro nigga!
En ook op de open dagen tenminste twee banga's en een baco voor jou!"
[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 27-05-2009 19:23:11 (link gefixed) ]