De schuur die we deze zomer willen gaan bouwenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tering, dat is nogal een installatie zeg!Waar laat je dat?

Mouten klinkt zeker trickyquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het mouten gebeurt in de "moutfabriek"
Mouten(of eesten eigenlijk) is een vak apart. (tarwe/gerst nat maken zodat het gaat kiemen en suikers aanmaken om het vervolgens te verwarmen en dat proces stop te zetten)
Deze 3 zijn voor het maischen, het koken, filteren, koelen en gisten. Redelijk automatisch systeem.

Echt moutquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mouten klinkt zeker tricky. Ga je wel echt mout gebruiken of moutextract?

Zie het ook net jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij staat als nummer 10 op de lijst voor de PVV.![]()
Ik zit net de kandidatenlijst door te nemen.

quote:

Weet ik niet. Ik zit nu in 't Gooi. Ben niet bij de kust geweest vandaag.quote:

Eigenlijk vind ik de smiley maar niks, maar hier past niets beter danquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik zit nu in 't Gooi. Ben niet bij de kust geweest vandaag.

Men praat niet voor niets over een tweede deltaplan, dus de kust zal niet echt veilig zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de smiley maar niks, maar hier past niets beter dan

quote:Today, I was in my back yard and I saw my neighbours daughter choking on something. I ran over and gave her the heimlich maneuver. It turns out her friend was recording her while she was doing her drama project for school. I broke two of her ribs. FML

Dankquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Paar Groningentips voor Nem, of iemand anders die een dagje naar Stad wil

quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:23 schreef Etcetera het volgende:
M'n eczeem aan m'n hand lijkt weer erger te worden

Ik heb hier nog wel een zalfje voor je liggen.... ik bleek geen eczeem te hebben maar een schimmelinfectiequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:23 schreef Etcetera het volgende:
M'n eczeem aan m'n hand lijkt weer erger te worden

Veel plezierquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net seizoen 5 van NCIS gehaald.
Mjah erg... Het jeukt een beetje, maar het ziet er zo rood uit. En m'n huid is erg droog, dat voelt ook verrot. En het is pijnlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een zalfje voor je liggen.... ik bleek geen eczeem te hebben maar een schimmelinfectie(ieuw
) en heb dus een ander zalfje gekregen
Maar heb je het erg dan?

Ik heb geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Mjah erg... Het jeukt een beetje, maar het ziet er zo rood uit. En m'n huid is erg droog, dat voelt ook verrot. En het is pijnlijk![]()
Waar heb jij ingezeten dat je schimmel oploopt

Ik gebruik momenteel vooral Purol, werkt wel redelijk tegen de droge huid maar niet tegen de jeuk. Nou ja, eerst dit weekend maar lekker weg en dan volgende week eens gaan bellenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen ideehet zit ook op mn haargrens in mn nek
domme plek....
Maar ik zou maar naar de dokter, die heeft er vast wel iets flink vettigs voorof hormoonzalf idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |