Je loopt achterquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net seizoen 5 van NCIS gehaald.
Hij heeft tenminste nog iets te kijkenquote:
Dan kijk je vanaf volgende week toch naar de Belgen? Ook een verantwoorde keuze.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste nog iets te kijkenWij zitten zonder
quote:
Fijn etc....dat je het nog even benadrukt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoeveel maanden moet je nog wachten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moet ik met de Belgen danquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kijk je vanaf volgende week toch naar de Belgen? Ook een verantwoorde keuze.
Ik vraag me ineens af of je dan ook nog niet weet wat er in de finale van seizoen 5 gebeurdquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Waarom denk je dat Etcie hier geen NCIS plots van seizoen 5 en 6 plaatst
Mijn eeuwige dank daar voor Etcie![]()
Mjahquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:15 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Fijn etc....dat je het nog even benadrukt...![]()
4 maanden ongeveer. Vier lange lange maandenquote:
Nope, geen idee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me ineens af of je dan ook nog niet weet wat er in de finale van seizoen 5 gebeurd
En graag gedaan hoor
quote:4 maanden ongeveer. Vier lange lange maanden
quote:
Mjah. Denk dat ik nog genoeg andere dingen heb liggen om de zomer mee door te komen, en anders ga ik reruns kijken. Heb alles op m'n pc staanquote:Dan krijg je afkick verschijnselen.
Ze zenden volgende week een leuke quiz uit, genaamd De Canvascrack.quote:
Jaja, ik weet, ik weet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet zo van de quizzeszie m'n ondertitel
Dan kom je de zomer wel door. En misschien is Spooks iets voor je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Mjah. Denk dat ik nog genoeg andere dingen heb liggen om de zomer mee door te komen, en anders ga ik reruns kijken. Heb alles op m'n pc staan
Ik trek hier wel een biertje open. Tot laterquote:
Ik heb hier nog wat zeer krachtige zalfjes liggen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:23 schreef Etcetera het volgende:
M'n eczeem aan m'n hand lijkt weer erger te worden
Had beter gekund... vanmiddag met een klant aan de telefoon met een gesprek waar ik niet echt uit ben gekomen. Hij beweert a, wij beweren b, en dat strookt niet met elkaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe was jouw dag?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef iamredleader het volgende:
Familieweekend vanaf morgen, en het liedje wat de 7 kleinkinderen (+aanhang en achterkleinkind) mogen zingen is een adaptatie op
Zeer moeizaamquote:
Zulke klanten zijn echt lastig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had beter gekund... vanmiddag met een klant aan de telefoon met een gesprek waar ik niet echt uit ben gekomen. Hij beweert a, wij beweren b, en dat strookt niet met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |