Moeten ze wel allemaal POP ondersteunenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die het email adres van hun provider gebruiken
en outlook is verdomd handig als je meerdere e-mails hebt.
welke email provider gebruikt dat tegenwoordig niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Moeten ze wel allemaal POP ondersteunen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:26 schreef TubewayDigital het volgende:
Die domme ouders van mij hebben elke 2 jaar een nieuw e-mail adres. Eerst zaten ze bij Freeler, dat is over genomen door het Net, toen is dat weer bij KPN gegaan. En elke keer veranderden ze hun e-mail adres mee. DOM DOM DOM.
Ik heb ze wel eens op webmail gewezen maar "nu is het toch ook prima" is dan de reactie van mijn vader.
Tot overmaat van ramp gebruiken ze ook nog eens Outlook. Als er een programma overbodig is op mijn eigen computer is het Outlook.
Ook hebben we in een ver verleden kabel internet gehad en tussen kabel en ADSL door regelmatig analoog. Dat gaf ons ook weer e-mail adressen. En mijn vader bij elke switch verandering braaf op het nieuwe e-mail adres overstappen en de hele familie doorgeven dat ze een nieuwe hadden.
Weten mijn ouders dan niks van computers? Mijn moeder kan haar telefoon nog niet eens bedienen. Mijn vader daarentegen is in dit opzicht en beetje als een politicus. Er wel iets van af weten, maar niet genoeg om te voorkomen dat hij er een mess rommel van maakt.
Zo gaat het dus al 10 jaar lang en ik ben bang dat er geen einde aan komt
(en om compleet te zijn, we hebben al 7 jaar dezelfde installatie van XP. Volgepleurd met memory tweakers en andere "ondersteunende" rotzooi)
POP is bagger, beter IMAP.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Moeten ze wel allemaal POP ondersteunen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Antaresje het volgende:
Wacht tot ze dood gaan, dan is het probleem vanzelf opgelost.
heb ik natuurlijk al lang gedaan maar ze willen per se bij het adres van hun provider blijvenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Zeg hen dat ze een van die free dingen aanmaken en stop met zagen.
Mjaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:09 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
heb ik natuurlijk al lang gedaan maar ze willen per se bij het adres van hun provider blijven
Ja maar vaak bij websites heb je dus een email adres nodig voor als je je username of password bent vergeten en dan is het onhandig als je dat telkens ook moet gaan aanpassen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef ImMaxa het volgende:
Geen probleem mee hiero, beide ouders gebruiken gmail, pa ook planet (al sinds we internet hebben zo ongeveer) en werk, en ma ook werk. Gaat prima zo.
En is elke 2 jaar nieuwe email niet bijna hetzelfde als elke 2 jaar een nieuw mobiel nummer?
Heb ik ook. Liever mn xs4all email adres in Outlook dan een of andere gare gmail of hotmail account als schoonvader12quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef Henno het volgende:
Als ze nou gewoon een domeinnaam registreren en een mailhosting-accountje of mail forwarder nemen, dan hoeven ze nooit meer hun e-mailadres te veranderen. En als het adres niet zo 'professioneel' hoeft te ogen is gmail ook nog wel een optie.
Ik zie het ook regelmatig ja, vooral bij de 40-plussers, dat ze hum e-mail altijd bij hun ISP hebben staan.
Precies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Heb ik ook. Liever mn xs4all email adres in Outlook dan een of andere gare gmail of hotmail account als schoonvader12
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |