Ik moest een capaciteitentest doen. Op 29 april mocht ik eindelijk komen, in de bevestiging van de afspraak stond dat ik na de test een factuur krijg en dat ik na betaling het verslag zal ontvangen.
Natuurlijk geen factuur ontvangen. (ook nog twee weken met vakantie geweest maar bij thuiskomst nog steeds niets)
Dus ik ben maar eens gaan bellen waar de factuur blijft…zegt die muts: Dat mag u gewoon overmaken hoor.
Ik: Maar ik heb een factuur nodig want dan kan ik het declareren.
zij: Oh, daar kan ik wel voor zorgen hoor, maar dan moet u het niet overmaken want dan krijgt u geen factuur….
Ik: Ok, ik wil graag een factuur.
zij: Als u het overmaakt dan hebt u een debiteuterennr nodig heeft u een momentje?
ik: Ja, maar ik wil een factuur dus ik maak het niet over….was ze al aan het zoeken en ik in de wacht….
zij: Als u het nu overmaakt op nummer huppeldepup en dit debiteurennummer vermeld dan stuur ik u zo snel mogelijk het verslag.
Ik: Maar ik wil een factuur.
zij: Ja, als u het overmaakt ontvangt u geen factuur.
ik: Ik heb een factuur nodig om te kunnen declareren.
zij: Okee, dan stuur ik u een factuur maar dan ontvangt u het verslag pas later.
ik: Waarom krijg ik niet na het onderzoek gewoon een factuur(zo stond het wel in de brief) dan had het al betaald geweest.
zij: Tja, u kunt het natuurlijk ook gewoon overmaken.
ik: Nee.
zij: Dan stuur ik vandaag nog de factuur…..
gezellig….
Dit gesprek was maandag en nog steeds geen factuur ontvangen.
Klacht: wel vermelden dat er een factuur verzonden zal worden en een maand na datum nog steeds niks ontvangen!