Nja, Nederland is niet echt grootquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
het principe is goed. maar ik denk dat ze er meer aan hebben als ze dit niet zo landelijk doen...
jij hebt straks 20 smsjes gehad van dingen die gebeuren in assen, oss en maastricht...
tegen de tijd dat je een smsje krijgt met iets uit je eigen regio dan let je al niet meer op die smsjes....
Have fun!quote:
quote:
"Het SMS-bericht werd verstuurd aan 1996 burgers, maar leverde volgens de politie weinig informatie op. "quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
Jullie zouden je ook moeten aanmelden voor Amber Alert trouwens
Echt een goed initiatief vind ik
Toch wel het minste wat je kan doen voor een betere maatschapij
Ik ken ze nog niet, dus ik zie een wollig eendje met een kikkertjequote:
En dat is een shock omdat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
"Het SMS-bericht werd verstuurd aan 1996 burgers, maar leverde volgens de politie weinig informatie op. "
Jij bent dus een van de 1996!
ja, maar er stond ook in dat het verstuurt is naar mensen die daar in de buurt zijn geweest...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Howl het volgende:
[..]
"Het SMS-bericht werd verstuurd aan 1996 burgers, maar leverde volgens de politie weinig informatie op. "
Jij bent dus een van de 1996!
Eet ze!quote:
Is best een normale conversatie toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Euh, ik heb jullie advies even nodig, want ik ben echt een schlemiel op het gebied van body language en dat soort shit.
Eergisteren zat er een meisje naast mij tijdens een ( saaie) hoorcollege die ik niet kende ( Oh noes!!). Eigenlijk is ze niet echt mijn type, maar ze was vriendelijk en heel lief. Ze begon de conversatie zo: ' Er zit wat in je haar.' Waarna ze een klein blaadje o.i.d. uit mijn haar friemelde. Ze zei dat ik mooi, dik haar had ( beetje gay die opmerking?). We begonnen daarna te kletsen. Ze vroeg waar ik vandaan kwam, of ik in amsterdam woonde, of ik vaak uitga e.d. Aan het eind van het college legde pakte ze haar mobiel en legde het op haar tafeltje, maar ik had echt geen flauw idee hoe ik dit moest interpreteren. Ik zei dan ook: ' Ik zie je volgende week.' Had ik nou om haar telefoonnummer moeten vragen of is dit een gewone conversatie tussen studenten? Ik zie het gewoon niet.
Hmm kan beiden betekend hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Euh, ik heb jullie advies even nodig, want ik ben echt een schlemiel op het gebied van body language en dat soort shit.
Eergisteren zat er een meisje naast mij tijdens een ( saaie) hoorcollege die ik niet kende ( Oh noes!!). Eigenlijk is ze niet echt mijn type, maar ze was vriendelijk en heel lief. Ze begon de conversatie zo: ' Er zit wat in je haar.' Waarna ze een klein blaadje o.i.d. uit mijn haar friemelde. Ze zei dat ik mooi, dik haar had ( beetje gay die opmerking?). We begonnen daarna te kletsen. Ze vroeg waar ik vandaan kwam, of ik in amsterdam woonde, of ik vaak uitga e.d. Aan het eind van het college legde pakte ze haar mobiel en legde het op haar tafeltje, maar ik had echt geen flauw idee hoe ik dit moest interpreteren. Ik zei dan ook: ' Ik zie je volgende week.' Had ik nou om haar telefoonnummer moeten vragen of is dit een gewone conversatie tussen studenten? Ik zie het gewoon niet.
Oke dan. Ben ik even blij dat ik dat ook niet gedaan heb.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is best een normale conversatie toch?Ik zou er niet te veel achter zoeken.
Het er zo weinig zijn. En dat terwijl er toch veel publiciteit is gegeven aan deze Amber Alerts.quote:
Had het gewoon gevraagd manquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Oke dan. Ben ik even blij dat ik dat ook niet gedaan heb.
ik maar denken ze is de mobiel vergeten en M_M heeft hem gevonden en vraagt raad hoe deze mobiel het beste terug te brengen, of juist niet. Maar dit was dus duidelijk een normaal gesprek en ze pakte waarschijnlijk de telefoon om of sms/mail te checken of de tijd te waarnemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Je hebt gelijk, maar ik denk niet dat ik zoveel lef als jij hebt. Ik moet er altijd vrij zeker van zijn om zoiets te durven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had het gewoon gevraagd man
Desnoods alleen voor de lol om te kijken hoe ze reageert...
Bij het meisje van afgelopen zondag waar ik mee geweest was legde ik mijn hand op haar schoot, om te zien hoe ze zou reageren
Zij is ook echt niet mijn type, maar bleek een hartstikke leuk meisje te zijn
Waarom zou je iemand die je niet kent zomaar een compliment gevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik maar denken ze is de mobiel vergeten en M_M heeft hem gevonden en vraagt raad hoe deze mobiel het beste terug te brengen, of juist niet. Maar dit was dus duidelijk een normaal gesprek en ze pakte waarschijnlijk de telefoon om of sms/mail te checken of de tijd te waarnemen.
Hmm ik ben er heel makkelijk in om dat soort dingen te doen omdat ik het leuk vind om te doen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:41 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik denk niet dat ik zoveel lef als jij hebt. Ik moet er altijd vrij zeker van zijn om zoiets te durven.
Maar... Ben jij niet een klein beetje het type dat nog een lantaarnpaal neukt als er een gat in zit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had het gewoon gevraagd man
Desnoods alleen voor de lol om te kijken hoe ze reageert...
Bij het meisje van afgelopen zondag waar ik mee geweest was legde ik mijn hand op haar schoot, om te zien hoe ze zou reageren
Zij is ook echt niet mijn type, maar bleek een hartstikke leuk meisje te zijn
Dat hoeft niet perse, maar hij kon wel inderdaad zelf handelingen ondernemen om te kijken hoe zij tegen hem aan kijkt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je niet kent zomaar een compliment geven?
Ik zou dat zelf nooit doen, of er moet iets achter zitten...
Je merkt het volgende week wel - als ze er dan een schepje bovenop bovenop doet, zou ik een move makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:35 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Oke dan. Ben ik even blij dat ik dat ook niet gedaan heb.
ze kan gewoon vriendelijk geweest zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:33 schreef Mi_Mang het volgende:
Uhm nee ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Ben jij niet een klein beetje het type dat nog een lantaarnpaal neukt als er een gat in zit?
Daar zou ik zó op afknappen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ze kan gewoon vriendelijk geweest zijn.
maar het klinkt best als interesse.... (maar ik hoor natuurlijk alleen hoe jij het ervaren hebt )
ik had iig na het zien van die telefoon wel een opmerking gemaakt in de trant van. zozo, de hints komen ook al op tafel (oid)aan haar reactie merk je dan wel of het daadwerkelijk een hint was, en anders heb je gewoon een "grapje" gemaakt en lachen jullie er om
dan zou je nu niet met deze vragen zitten iig
dat zekerquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je merkt het volgende week wel - als ze er dan een schepje bovenop bovenop doet, zou ik een move maken
Misschien denkt ze nu wel: zoek het maar uit, ik heb wel genoeg hints gegeven...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je merkt het volgende week wel - als ze er dan een schepje bovenop bovenop doet, zou ik een move maken
Alleen 't afgelopen weekend al 2 toch? Vind ik niet heel selectiefquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm nee ?
Ik ben juist veel te selectief
Maar vind het gewoon leuk om te spelen zeg maar
En dankje dat je me zo sneu vindt
dat zeg je nu. maar je hoort het mij niet zeggen, de intonatie en de blik erbij....quote:
Had gevraagd waar zij uitgaat...quote:
Is ook al 's geprobeert... Maar dan kom ik met iets als: succes met aan elkaar plakken, en dan ben ik weer wegquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg je nu. maar je hoort het mij niet zeggen, de intonatie en de blik erbij....![]()
ik kan een ijsblokje op de grond gooien en roepen, zo het ijs is gebroken. en daar een leuk gesprek aan over houden, het gaat niet om wat je zegt. maar hoe
Ik zou echt raar opkijken als iemand dat zou zeggen op zo'n moment. Ik lag zo vaak mijn telefoon op tafel, wat is daar nu hinterig aanquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ze kan gewoon vriendelijk geweest zijn.
maar het klinkt best als interesse.... (maar ik hoor natuurlijk alleen hoe jij het ervaren hebt )
ik had iig na het zien van die telefoon wel een opmerking gemaakt in de trant van. zozo, de hints komen ook al op tafel (oid)
aan haar reactie merk je dan wel of het daadwerkelijk een hint was, en anders heb je gewoon een "grapje" gemaakt en lachen jullie er om
dan zou je nu niet met deze vragen zitten iig
Ze waren alle 2 lekker, en daar gaat het toch om met neukertjes (ik heb een hekel aan dat woord)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen 't afgelopen weekend al 2 toch? Vind ik niet heel selectief
Waarom bedenk ik dat niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had gevraagd waar zij uitgaat...
"Ik ga daar een daar uit"
Jij: "ooh dat ken ik niet, zal ik een keer mee ? "
"Ja is goed, hier heb je me nummer"
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is ook al 's geprobeert... Maar dan kom ik met iets als: succes met aan elkaar plakken, en dan ben ik weer weg
ik maak de meest foute/stomme grapjes waar een ander een tik van op zijn kop krijgt, en dan lachen de mensen alsnog met me meequote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is ook al 's geprobeert... Maar dan kom ik met iets als: succes met aan elkaar plakken, en dan ben ik weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, die is wel heel cheesy. Als een jongen zoiets zou zeggen dan zou ik hem echt al voor me zien thuis oefenend op geinige openingsmovesquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg je nu. maar je hoort het mij niet zeggen, de intonatie en de blik erbij....![]()
ik kan een ijsblokje op de grond gooien en roepen, zo het ijs is gebroken. en daar een leuk gesprek aan over houden, het gaat niet om wat je zegt. maar hoe
Oefenenquote:
Nee niet gek, ik had zelf rustig aan gedaan en gedacht. ik zie je volgende week wel weerquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou echt raar opkijken als iemand dat zou zeggen op zo'n moment. Ik lag zo vaak mijn telefoon op tafel, wat is daar nu hinterig aan
Bovendien is het toch niet zo gek om niet gelijk de eerste keer dat je wat meer contact met iemand hebt gelijk voor de kill te gaan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, die is wel heel cheesy. Als een jongen zoiets zou zeggen dan zou ik hem echt al voor me zien thuis oefenend op geinige openingsmoves
quote:
Ik denk dat het ook wel een beetje genetisch bepaald is o.i.d. Ik ben volbloed Javaans en dus Aziaat. In omgang met meisjes betreft bevestig ik dat Aziatisch stereotype vaak, helaas. Met alle respect, jullie blanke Nederlanders hebben toch vaak een grotere bek, in goede zin.quote:
ik heb dat nooit gezegd natuurlijk ik probeerde iets duidelijk te makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, die is wel heel cheesy. Als een jongen zoiets zou zeggen dan zou ik hem echt al voor me zien thuis oefenend op geinige openingsmoves
Hmm, ook met alle respect, maar ik vind 'buitenlanders' toch vaak 'smoother' dan Nederlanders hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:55 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel een beetje genetisch bepaald is o.i.d. Ik ben volbloed Javaans en dus Aziaat. In omgang met meisjes betreft bevestig ik dat Aziatisch stereotype vaak, helaas. Met alle respect, jullie blanke Nederlanders hebben toch vaak een grotere bek, in goede zin.
God, ik was bij de eerste zin al afgehaaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Hmm had een keer wel een leuke waar ze wel om kon lachen
Ik liep op een meisje af en zei
"ok laten we een spelletje spelen...
Ik stel jou 5 vragen, als je ze allemaal fout hebt krijg je van mij wat te drinken, als je er 1 goed hebt krijg ik jouw telefoon nummer"
"Ok is goed !"
"Wat is de hoofdstad van Nederland ? "
"Almere ! "
"Nee, fout: Amsterdam"
"Welke kleur shirt heb ik aan ? (droeg wit) "
"Zwart ! "
" Nee, wit"
"Hoeveel letters zitten er in het alfabet ? "
"9 ! "
"Nee, 26"
"Kut, hoeveel vragen hebben we ook alweer gehad ?! "
"4"
"Háá, geef je nummer maar"
Heb ook een hekel aan 'openingszinnen' en dat soort standaard rommelquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Maar goed Mi_Mang, persoonlijk vind ik een verlegen jongen juist wel charmant hoor, leuker dan iemand die me heel glad benadert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |