ja lijkt me leuk. woensdag ben ik vrij. andere dagen werk ik gewoon heel de dag....quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Moet volgende week 2 keer naar Rotterdam, therapiën enz.
Dacht.. als ik nou ff vraag waar jij ongeveer woont, kunnen we misschien wat afsprekeren ergens in R'dam. Als jij niet hoeft te werken tuurlijk
Van mij welquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja VO vroeg naar tijdelijke koppeltjes
nee hoor.... ik blijf bij kwaakje.... maar een beetje andere mannen kijken en meeten mag wel toch
Onder geen enkele subforumquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rival waar had je hem nu weer neergemikt????
Het zou kunnen zijn van een spier of zenuw van je oog...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:41 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
zoals ik al zij het is niet echt pijnlijk het is meer een soort druk wat de ene keer wat heviger is dan een andere keer.
[..]
Kan dat heb ik eerder gehoord dat mensen hoofdpijn kregen als ze geen bril hadden wel vreemd dat je iets nodig hebt wat je van nature niet hebt. :S
maar het is niet het oog zelf, het is er meer achter/naast weet niet of er echt een benaming voor is op die plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nee hoor, ik hou me vaker in. Zou jij moeten wetenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:
Ik heb gewoon "nieuw topic" aangeklikt in het oude, ging er vanuit dat dat dan goed zou gaan (tenzij het topic daarvoor al verkeerd stond)quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rival waar had je hem nu weer neergemikt????
* Jannuk crossed ff door agendaquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:45 schreef Murmeli het volgende:
ja lijkt me leuk. woensdag ben ik vrij. andere dagen werk ik gewoon heel de dag....
Murm gaat dus een vleeskeurings meet organiserenquote:
maak ik zoveel fouten dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hoor, ik hou me vaker in. Zou jij moeten weten
Ja...quote:
Waaat?!?!?!?!?!quote:
Zweep? mij niet gezien, ik begin alvast met mijn rondjes als je het niet erg vindquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waaat?!?!?!?!?!
*pakt zweep*
Get over here Rival!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn van een spier of zenuw van je oog...
Dan hoef je het niet in je oog zelf te voelen, maar zit het er vaak voor of achter...
Als 1 oog beter / slechter is dan de andere moet het slechte oog veel werken om bij te sturen / scherp te stellen.
Dit kan vermoeidheid (dus pijn) veroorzaken...hmm dit verklaard wel wat dingen ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar is keertje langsgaan bij de opticien.
Bedankt allen voor uw meedenkhulpPeople who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Hehe, nee hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Zweep? mij niet gezien, ik begin alvast met mijn rondjes als je het niet erg vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |