Maak jij ook altijd veel nuances naar jongedames?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Insemineren jullie nu echt dat negers van kip houden?
Als ik ze visueel er goed uit vind zien, maar ik weleens een stukje nuance jegens dames, ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak jij ook altijd veel nuances naar jongedames?
Hassan ik neem ff 5 ok?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bijvoorbeeld.
Moet ik wel mobiel gaan Fok!ken.
En als ik het niet had uitgevonden had je dat nooooooit geweten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Kennelijk heb ik al jaren een eetbureau. Tof.
Hip avant la lettre.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb jaren en jaren de oude eetkamertafel van mijn ouders als bureau gebruikt, nu ik er over nadenk.
Het is ook nog eens een echte designtafel van Artifor!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:40 schreef Anosmie het volgende:
Hip avant la lettre.
Alles helemaal perfect met die meid, binnenkort zal ik wel weer een fotootje plaatsen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is 't met Riley n00c?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alles helemaal perfect met die meid, binnenkort zal ik wel weer een fotootje plaatsen.
Nooit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ojee, ik ben zo even /afk.
Moet naar huis voor een onderhoudsmannetje.
Gedragen jullie je een beetje?
Tsssk.. het lef!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, die kaffers zijn langsgekomen en weer weggereden.
Terwijl ik precies op de afgesproken tijd er was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |