Hij is de grootste wielrenner van de afgelopen jaren, maar in de jaren 70 waren er betere (maar goed, dat is een andere discussie).quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef nealzzz het volgende:
tja.. ondanks dat ik niet geloof dat hij dopingvrij is (wie wel in de wielersport?), is hij wel een van de, zo niet grootste renner ooit. Dus niet zo gek dat hij zoveel aandacht krijgt.
Als Koppi of Merckx nu tegen Armstrong zou wielrennen, dan zou Armstrong winnen. Net als met voetbal, die sporten zijn zó geëvolueerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hij is de grootste wielrenner van de afgelopen jaren, maar in de jaren 70 waren er betere (maar goed, dat is een andere discussie).
Ik vind het gewoonweg idioot hoe mensen de werkelijkheid verliezen wanneer ze het over hem hebben. Dat hij bidons haalt is logisch, niet een geschenk van god.
Ach, geen enkele Nederlandse krant had er een groot artikel aan besteed als er niet een Rabobanker eerste stond. Nu dat wel opeens is, staan er opeens interviews en achtergrond verhalen in het sportkatern (voordeel van de kranten t.o.v. tv, sneller de programmering om kunnen gooien).quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:39 schreef Penisbaard het volgende:
Wielrennen op BelgiëBelachelijk dat de NOS liever NBA basketbal uitzend dan een Europese wielerronde
Geheel waar, daarom moet je ook naar de tijd kijken waarin ze reden. 2 redenen waarom (bijvoorbeeld) Merckx en Koppi wat mij betreft grotere renners waren:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als Koppi of Merckx nu tegen Armstrong zou wielrennen, dan zou Armstrong winnen. Net als met voetbal, die sporten zijn zó geëvolueerd.
Klopt ja. Ben benieuwd hoe Armstrong het er nu vanaf gaat brengen nu hij meerdere koersen gaat doen. Wachten op de dag dat ik hem bij de AGR zie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Geheel waar, daarom moet je ook naar de tijd kijken waarin ze reden. 2 redenen waarom (bijvoorbeeld) Merckx en Koppi wat mij betreft grotere renners waren:
- Ze reden en wonnen het hele jaar door. Ze concentreerden zich niet op die ene ronde (met 1 of 2 rondes ervoor inrijden) zoals Armstrong.
- De team samenstellingen waren geheel anders. US Postal nam iedereen die een beetje gevaar vormde domweg in dienst, zodat ze geen tegenstand hadden (zoals Heras).
precies er zijn genoeg andere renners die meer aandacht verdienen. en daarbij hij was misschien een top renner maar hij zal bij lange na niet meer het niveau van voorheen halen er zijn andere en betere rennersquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hij is de grootste wielrenner van de afgelopen jaren, maar in de jaren 70 waren er betere (maar goed, dat is een andere discussie).
Ik vind het gewoonweg idioot hoe mensen de werkelijkheid verliezen wanneer ze het over hem hebben. Dat hij bidons haalt is logisch, niet een geschenk van god.
Maar Armstrong is hier geen kopman, hij is knecht. Water halen is zijn taak. Hij doet zijn werk, en de gemiddelde verslaggever doet alsof hij een medewerker van Artsen zonder grenzen is die water brengt naar een stel vluchtelingen die zijn uitgedroogdquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef mvdejong het volgende:
Als een team goed werkt voor een kopman, zal elke zichzelf respecterende kopman in etappes waar hij niet in gevaar is, en ook niet kan/wil scoren, zijn werk als waterdrager doen. Goed, iemand als Hinault niet, maar dat was een asociale eikel.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
TS: "Kijk hoe hard ik kan fietsen"
* jitzzzze Haha, sukkel. Mijn auto gaat veel sneller![]()
Ik kon het niet laten, mijn excusesquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ongelofelijk beroerde post. Doe dit aub niet meer.
haha, daar geloof ik echt niet in, hij is gewoon geen kopman meer en hij moet zich maar weer bewijzen wil hij weer als kopman gaan functionerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:22 schreef DrDarwin het volgende:
Armstrong gebruikt de Giro gewoon als training.
Je verwart wielrennen met formule 1.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:51 schreef Magistic het volgende:
Wielrennen is toch die sport dan een onbekende fietser op kopt ligt, maar 100 meter voor de finish vaart moet minderen omdat een bekende 'moet' winnen...
Maar hoe belangrijk is de nummer 12? Het gaat toch alleen om de eerste 3?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:08 schreef zjroentje het volgende:
De nummer 12 van het algemeen klassement in een grote rond is idd nog nooit zo vaak in beeld geweest ....
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar hoe belangrijk is de nummer 12? Het gaat toch alleen om de eerste 3?
We zullen zien....quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef Uierzalf het volgende:
[..]
haha, daar geloof ik echt niet in, hij is gewoon geen kopman meer en hij moet zich maar weer bewijzen wil hij weer als kopman gaan functioneren
Om heel eerlijk te zijn denk ik serieus dit:quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef Timmor het volgende:
Ik voorspel voor de aankomende Tour 2 scenario's:
1) Lance "doet het slecht" (opzet natuurlijk) tot aan de tour, media en renners denken dat het allemaal een farce was en dan knalt Lance als een gek er op los en wint....![]()
2) Lance blijft opdezelfde manier doorgaan en mag hopen op een plekje binnen de top 20 bij de Tour
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |