Ik vind het al vervelend om één dag m'n poep op te houden, laat staan 2 weken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef LockonStratos het volgende:
ZO!
Wegens andere verplichtingen, en omdat het huis verbouwd word heb ik al 2 weken helemaal geen tijd om shit te doen.
Wehehehequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:21 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend om één dag m'n poep op te houden, laat staan 2 weken.
Ik leef met je mee.
Mountain Dew = drugs...?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef LockonStratos het volgende:
Nu heb ik eindelijk vanavond, na gepland overwerk (like, wtf?) tijd voor mezelf maar ik ben bang dat ik niet wakker kan blijven tot 2 uur om alles af te kijken/gamen.
Nou heb ik nog een blikje mtn dew, zal ik deze tot mij nemen om het de hele nacht te kunnen trekken?
Klacht: Drugs moeten gebruiken om series te kijken.
Weet je wel hoe sterk die dingen zijn, krijg er meer energie van dan welke drug dan ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:23 schreef error_404 het volgende:
[..]
Mountain Dew = drugs...?
[ afbeelding ]
Zeker nog nooit drugs gebruikt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Weet je wel hoe sterk die dingen zijn, krijg er meer energie van dan welke drug dan ook
Zeker nog nooit the dew gedronken emogay.gif
Beter dan de meeste series.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Gelukkig (?) heb je nog wel tijd om topics op Fok te openen...
Inderdaad, ik koop mn hele voorraadkast wel volquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Waar halen jullie die Mountain Dew toch vandaan?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Waar halen jullie die Mountain Dew toch vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |