Ik heb er 1 gezien volgens mij en vond het nogal overdreven. Niet echt een serieus verhaal of zo, maar gewoon zoveel mogelijk bloed en andere rotzooi in beeld en dan hebben we een horrorfilm.quote:
Toen z'n hoofd draaide moest je zeker zappenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:24 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Met de armen vond ik het meevallen, toen die benen draaiden moest ik toch even knijpen met m'n ogen.
Deel 1 was zeer geniaal. De andere delen zijn heel wat minder en blinken vooral uit in de manier waarop mensen gemarteld en vermoord worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gezien volgens mij en vond het nogal overdreven. Niet echt een serieus verhaal of zo, maar gewoon zoveel mogelijk bloed en andere rotzooi in beeld en dan hebben we een horrorfilm.
Wat is drool?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef wise het volgende:
enige goede aan de films was Jennifer Love Hewitt :drool:
deel 3: http://www.imdb.com/title/tt0469111/
Overated?quote:
Deel 4 loopt ook nog eens tegelijk met deel 3.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Saw loopt wel goed over qua verhaal.
Deel 2 loopt perfect over naar deel 3.
Ik ook niet. 2 vond ik sowieso al minder (oa omdat geen Sarah Michelle Gellarquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik vond de eerste twee wel vermakelijk op zich. Nummer drie nooit gezien.
Moet je eens op fora van IMDb bij horrorfilms gaan kijken, daar staan hele threads met dat soort lijstjes per film.quote:
En deel 5 gaat er weer op verder. Qua verhaal vind ik Saw wel aardig en die ranzige scenes zijn gewoon leuk. Ze gebruiken op een gegeven moment (ik geloof deel 3) de badkamer van Scary Movie 4.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:23 schreef Rasher het volgende:
[..]
Deel 4 loopt ook nog eens tegelijk met deel 3.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is toch het kenmerk van horrorfilms, mensen die domme beslissingen nemen? Altijd naar de zolder of de kelder gaan, juist de donkere kamer of afgesloten huis in gaan etc.
[..]
Ja, ook nog! Saw!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En deel 5 gaat er weer op verder. Qua verhaal vind ik Saw wel aardig en die ranzige scenes zijn gewoon leuk. Ze gebruiken op een gegeven moment (ik geloof deel 3) de badkamer van Scary Movie 4.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef karr-1 het volgende:
Die films zijn leuk als je 15 bent of zo, daarna worden ze saai en voorspelbaar.
Chuckie jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:14 schreef S.Seagal het volgende:
Vroeger was ik bang voor Chuckie, Pennywise, Freddy, Jason en Micheal.
DAT zijn films. Waar ik nu nog de freaks van weet die mij toen de nachtmerries bezorgden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:50 schreef McFearless het volgende:
Die eerste Saw is geniaal, de tweede goed, de derde waardeloos en de vierde weet ik niet, want ik weiger die te kijken na drie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |